DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 1 z 244
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 244

 #403882  autor: play4you2
 10 maja 2010, 15:05
Claudec pisze:Kiedy planujecie uruchomić przekaźnik UMTS w Łaziska Górne,ul. Barlickiego 1?
Wybacz, ale ta informacja jest poufna.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #403920  autor: slawekt
 10 maja 2010, 17:18
AD 1. Premia za doładowanie przepada przy procesie migracji.
Tego akurat się spodziewałem.
AD 2. Cała kwota z konta głównego przechodzi na konto Play Fresh nienaruszona ;-)
Jeżeli tak jest w istocie to bardzo dobra wiadomość dla mnie, gdyż trochę gotówki się nazbierało... :-)

Dziękuję za info.

Pozdrawiam
Sławek

 #403928  autor: rikitiki
 10 maja 2010, 17:34
1. Chciałem sobie skonfigurować usługę poczty w play. Ale w menu autokonfiguracji przy htc nie ma modelu Desire

2. Czy jest w play usługa powiadomiena przez sms o nowej poczcie ?

 #403930  autor: kerim36
 10 maja 2010, 17:42
1. i w czym problem - recznie tez mozna wpisywac
2. nie ma

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #403969  autor: rikitiki
 10 maja 2010, 19:37
1, w tym że nie mogłem znaleźć ustawień do poczty w pleju tylko wszędzie goto autokonfiguracja. Ale teraz widzę mój błąd - "Twój e-mail w Play" nie oznacza że to play oferuje skrzynki pocztowe jak np orange

 #403988  autor: osachorzow
 10 maja 2010, 20:32
slawekt pisze:
AD 1. Premia za doładowanie przepada przy procesie migracji.
Tego akurat się spodziewałem.
AD 2. Cała kwota z konta głównego przechodzi na konto Play Fresh nienaruszona ;-)
Jeżeli tak jest w istocie to bardzo dobra wiadomość dla mnie, gdyż trochę gotówki się nazbierało... :-)

Dziękuję za info.
Czyli tak:
1. kupujemy starter Play Online na kartę
2. doładowujemy z X złotych i zgarniamy bonus Y GB
3. wykorzystujemy Y GB na internet
4. migrujemy do Fresh i wygadujemy X złotych...

ciekawe czy zablokują taką możliwość ;) kilka dni temu dziwiłem się, że w internecie Orange na Kartę można zgarnąć bonus i przelać kwotę przez przelew sms na inny numer... a tu mamy podobną sytuację... coś ostatnio dziwnie fajni się robią Ci nasi operatorzy :)

 #404004  autor: Claudec
 10 maja 2010, 21:20
play4you2 pisze:
Claudec pisze:Kiedy planujecie uruchomić przekaźnik UMTS w Łaziska Górne,ul. Barlickiego 1?
Wybacz, ale ta informacja jest poufna.
Cały Play, pisząc email do Plusa bez problemu mi odpisali kiedy maja zamiar odpalić 3G w moim mieście.
Powinniście jeszcze UKE ukarać za to że publicznie podają adresy waszych przekaźników, to też pewne jest ściśle tajne.

 #404031  autor: play4you2
 10 maja 2010, 23:04
Claudec pisze:Powinniście jeszcze UKE ukarać za to że publicznie podają adresy waszych przekaźników, to też pewne jest ściśle tajne.
Wybacz, ale nie mogę podać tej daty. To co jest na stronie UKE, to inf. dot. nadajnika i lokalizacji, natomiast data aktywacji jest już zupełnie czym innym.
slawekt pisze:Cytat:
AD 1. Premia za doładowanie przepada przy procesie migracji.


Tego akurat się spodziewałem.

Cytat:
AD 2. Cała kwota z konta głównego przechodzi na konto Play Fresh nienaruszona


Jeżeli tak jest w istocie to bardzo dobra wiadomość dla mnie, gdyż trochę gotówki się nazbierało...
Być może nie zauważyłeś mojej wypowiedzi, ale nie ma możliwości migracji z online na fresha. Są to całkiem 2 inne usługi. Jeżeli jakimś trafem nawet by doszło do takiej migracji (w co bardzo wątpię), istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że usługa może działać nieprawidłowo. Jak już wspomniałem, dziękuję za inf., że coś takiego widnieje na naszej stronie. Sprawę już przekazałem do odpowiednich osób.
rikitiki pisze:1. Chciałem (...)
Kerim dokładnie to wyjaśnił. Jeżeli mimo wszystko nadal będziesz miał kłopoty z konfiguracją HTC Desire, daj mi info.
Kerim, dziękuję za udzielenie informacji 8).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404041  autor: Woocash
 11 maja 2010, 00:13
Może ktoś z Playa działający na tym forum wie, czemu ostatnio telefon zawsze po 23 (bliżej 24) przechodzi mi na roaming? Tu nie chodzi o zasięg, bo w dzień mam HSDPA (więcej niż 3G) i normalną ilość kresek - ale od nocy do rana przechodzi mi na roaming plusa.

Tak miałem w Motoroli i tak teraz mam w Desire, więc to raczej nie kwestia telefonu. Miejsca zamieszkania też nie, bo wcześniej takich jazd nie miałem.

Wiadomo, czemu tak jest i o czym to może świadczyć?

Panie Play4You, proszę o pomoc - jestem Waszym oddanym klientem :(

 #404055  autor: kerim36
 11 maja 2010, 07:48
W zwiazku z brakiem odpowiedzi ponawiam swoje zapytanie:
play4you2 pisze: Powiedz mi proszę, czy pytasz o datę ważności dla "prepaida" czy dla usługi abonamentowej? Piszesz co prawda o karcie, ale wolę mieć pewność.
chodzi mi o date waznosci dla pre-paida - czyli kiedy moge najpozniej wlozyc karte sim do telefonu, poprawie sie zalogowac oraz korzystac z uslug

[ Dodano: 2010-05-11, 08:16 ]
i jeszcze jedna porcja pytan odnosnie dzialania uslugi stan darmowy w ramach taryfy/promocji longplay za 1zl:

1. prosze o potwierdzenie dzialania stanu darmowego rowniez po zalogowaniu na roaming krajowy plusa
2. w zwiazku z brakiem jakiegokolwiek zapisu w regulaminie: czy polaczenia konferencyjne (np pomiedzy 3-4 numerami w play) beda rozliczane z pakietu minut ze stanu darmowego

z gory dzieki za odpowiedz na powyzsze 3 pytania

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #404064  autor: play4you2
 11 maja 2010, 09:33
PlayBoy pisze:czekam na odpowiedz z wątku Wasze przygody z PLAY te negatywne - cd. ze strony 34 już 5 dni
Co do odpowiedzi, zgadzam się z Tobą, że w przypadku przekroczenia czasu rozpatrzenia, należy uznać roszczenia (nie mówię tu o kwestiach finansowych, gdyż te są regulowane oddzielnie), jednak jeżeli dane roszczenie jest nieadekwatne do zaistniałej sytuacji, mamy prawo odmówić jego spełnienia i sprawę można wówczas rozpatrywać w sądzie (to tak z prawnego punktu widzenia). Do sądu sprawę może również przekazać w dowolnej chwili również i Klient. To tak z ogólnego punktu widzenia. Więcej w tym temacie nie ma nic do dodania.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #404067  autor: patrix-83
 11 maja 2010, 09:39
Mam takie pytanko odnośnie LONGPLAY-dlaczego kwota wydana poza abonentem widnieje pod *101# jako 0,00 skoro w trakcie rozpoczętego okresu rozliczeniowego (1.05-31.05) zakupiłem pakiet minut do Play i nie był on w promocji "sprawdź i kup"?
Pod *101# powinien widnieć poza abonamentem koszt tego pakietu naliczony proporcjonalnie do ilości dni w rozpoczętym okresie rozliczeniowym (czyli jakieś 4zł lub mniej) a tu nadal widnieje 0,00zł.
Czy koszt zakupionych pakietów w trakcie trwania okresu rozliczeniowego jest niewidoczny w kwocie wydanej poza abonamentem czy coś z moim kontem abonenckim jest nie tak?

Proszę o odpowiedź.

 #404069  autor: play4you2
 11 maja 2010, 09:56
Patryk83żółwik pisze:dlaczego kwota wydana poza abonentem widnieje pod *101# jako 0,00
Generalnie wszystko, co jest poza Abonamentem, powinno być widoczne pod tym kodem. Trudno mi powiedzieć w tej chwili, dlaczego akurat tego nie widzisz. Powiem Ci tak, nie każdy Pakiet jest mozliwy do zakupienia w taryfie którą posiadasz. To zweryfikujesz w Regulaminie danej Oferty lub Pakietu. W zasadzie wszystkie Pakiety po ich zakupie są widoczne na saldzie poza Abonamentem (chyba, że Regulamin stanowi inaczej), tak więc jeżeli ten Pakiet był mozliwy do zakupu, powinieneś miec naliczoną opłatę za niego i widoczną pod *101#. W tej chwili nie wiem, jaki Masz nr konta, więc trudno mi odpowiedzieć, czy jest ok, jednak jeżeli Masz wątpliwości, złóż zgłoszenie i poproś o sprawdzenie tej sytuacji. Podejrzewam jednak, że chyba Pakiet, o którym mówisz nie jest mozliwy do zakupu w taryfie którą posiadasz.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404072  autor: emarcin
 11 maja 2010, 10:06
Czekam już jakiś czas na odpowiedź z Play Selfcare:
Włączyłem pakiet 50 minut z pakietu „Nowe Pakiety minut do wszystkich” przed włączeniem przeczytałem regulamin - Regulamin usługi „Nowe Pakiety minut do wszystkich” - „Nowy Pakiet 50 minut do wszystkich” oraz „Nowy Pakiet 100 minut do wszystkich” w promocji Sprawdź i kup czytam punkt 20: "W przypadku pierwszej aktywacji Nowego Pakietu 50 lub 100 minut do wszystkich korzystanie z pakietu przez pierwszy niepełny i następujący po nim pełny Okres Rozliczeniowy będzie Bezpłatne, co oznacza, że opłata za korzystanie z wybranego pakietu w okresie wskazanym powyżej będzie zawarta w Abonamencie." tymczasem otrzymuję fakturę i co widzę? Nowy Pakiet 50 minut do wszystkich (03/04/2010 - 30/04/2010) 4,67 PLN oraz Nowy Pakiet 50 minut do wszystkich (01/05/2010 - 31/05/2010) 5,00 PLN co daje łącznie kwotę 9,67 PLN doliczoną do abonamentu!

Mam rozumieć, że jest to pomyłka?

I jeszcze jedno w regulaminie piszecie:
"Aby sprawdzić stan minut w pakiecie należy wybrać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu krótki kod *105#."

w moim przypadku One Play nie jest to prawda bo minuty przyznawane są pod *102# a z tego kodu korzysta usługa Zbieraj minuty i tu jest problem! Mając włączone te dwa pakiety (o których piszę) z ostatniego dnia miesiąca na pierwszy dzień miesiąca (mój okres rozliczeniowy) zebrane minuty przepadają, a dostaję nową pulę minut z pakietu "Nowy Pakiet minut do wszystkich"! i tu przytoczę kolejny punkt regulaminu:
"24. Kolejność wykorzystania minut i SMS-ów wliczonych w Abonament, dostępnych w momencie
aktywacji dodatkowych pakietów oraz pakietów przyznawanych w ramach poszczególnych Ofert
Promocyjnych:
a. Taniej z wybranymi numerami;
b. Wieczory i Weekendy;
c. SMSy do wszystkich;
d. Minuty do sieci Play (m.in. minuty z Pakietu Nieograniczone połączenia w Play)
e. Zbieraj minuty;
f. Minuty do wszystkich (m.in. Nowe Pakiety minut do wszystkich); "

Burdel (przepraszam za wyrażenie ale tak to trzeba nazwać) jakiego mało! Z niecierpliwością czekam na koniec umowy drugi raz już tego błędu nie popełnię!

 #404074  autor: patrix-83
 11 maja 2010, 10:15
play4you2 pisze:
Patryk83żółwik pisze:dlaczego kwota wydana poza abonentem widnieje pod *101# jako 0,00
Generalnie wszystko, co jest poza Abonamentem, powinno być widoczne pod tym kodem. Trudno mi powiedzieć w tej chwili, dlaczego akurat tego nie widzisz. Powiem Ci tak, nie każdy Pakiet jest mozliwy do zakupienia w taryfie którą posiadasz. To zweryfikujesz w Regulaminie danej Oferty lub Pakietu. W zasadzie wszystkie Pakiety po ich zakupie są widoczne na saldzie poza Abonamentem (chyba, że Regulamin stanowi inaczej), tak więc jeżeli ten Pakiet był mozliwy do zakupu, powinieneś miec naliczoną opłatę za niego i widoczną pod *101#. W tej chwili nie wiem, jaki Masz nr konta, więc trudno mi odpowiedzieć, czy jest ok, jednak jeżeli Masz wątpliwości, złóż zgłoszenie i poproś o sprawdzenie tej sytuacji. Podejrzewam jednak, że chyba Pakiet, o którym mówisz nie jest mozliwy do zakupu w taryfie którą posiadasz.

Pzdr.


Kupiłem pakiet 100 minut do Play dostępny zgodnie z regulaminem dla mojej oferty LONGPLAY w trakcie trwania okresu rozliczeniowego i mam go aktywnego bo zgodnie z regulaminem tego pakietu stan minut sprawdza się *106# i mam naliczone minuty do Play proporcjonalnie do okresu rozliczeniowego więc dlaczego nie mam naliczonej opłaty poza abonamentem?

I jeszcze jedno-wiem jakie pakiety obowiązują dla mojej taryfy a jakie nie więc nie próbuj mi w ten sposób odpowiadać na pytania bo czytać regulaminy umiem i je czytam a ja chcę wiedzieć konkretnie czy znasz odpowiedź na moje pytanie czy nie?

Pakiet ma nazwę "Nowy Pakiet 100 minut do Play" a tu jest jego regulamin jakbyś nie wiedział: http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/nowy ... index.html

 #404082  autor: play4you2
 11 maja 2010, 11:10
emarcin pisze:Czekam już jakiś czas na odpowiedź z Play Selfcare:
Skoro jeszcze sprawa nie jest rozpatrzona, poczekaj na jej zakończenie.
emarcin pisze:zebrane minuty przepadają, a dostaję nową pulę minut z pakietu "Nowy Pakiet minut do wszystkich"!
W tej sprawie wysłałem Ci PW. Jakbyś mógł sie zasotsować do mojej prośby, będę Ci bardzo wdzięczny.
Patryk83żółwik pisze:I jeszcze jedno-wiem jakie pakiety obowiązują dla mojej taryfy a jakie nie więc nie próbuj mi w ten sposób odpowiadać
Przede wszystkim nie napisałeś dokładnie o jaki Pakiet Ci chodzi, więc dlatego "domniemywałem". Skoro jednak już podałeś dokładnie Pakiet o który Ci chodzi, sprawa jest jasna.
Zgodnie z Reg. Pakietu, pkt. 12, opłatę za niego pod *101# zobaczysz dopiero po wystawieniu się najbliższej fv, do której doliczony będzie ten Pakiet. Dodatkowo, opłatę na fv za ten Pakiet będziesz miał wyszczególnioną w oddzielnej pozycji. Nie denerwuj się tak. Jak widzisz, jak podasz precyzyjne informacje, jestem w stanie Ci pomóc.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404083  autor: Pochi
 11 maja 2010, 11:13
witam

ile wynosi aktywacja jesli przenosze numer z FRESHA do play abo. bez telefonu??
w regulaminie tego nie ma a na infolinii rozne wartosci.

 #404091  autor: play4you2
 11 maja 2010, 12:22
Pochi pisze:ile wynosi aktywacja jesli przenosze numer z FRESHA do play abo. bez telefonu??
Opłata ta jest zgodna z Cennikiem Oferty i samą Ofertą Promocyjną, na którą Chcesz się zgodzić. Jeżeli w Ofercie Promocyjnej jest np. 1 zł, to tyle właśnie ona wynosi. Jeżeli nic nie ma na ten temt w Reg. Prom. to sprawdź w Cenniku tej Oferty która Cię interesuje, ile wynosi dana opłata.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404113  autor: Woocash
 11 maja 2010, 14:57
Może szanowny play odpowie na moją prosbę, bo chyba mu się mój post Panu przeoczyl ; >

 #404117  autor: play4you2
 11 maja 2010, 15:18
Woocash pisze:Może szanowny play odpowie na moją prosbę, bo chyba mu się mój post Panu przeoczyl ; >
Przepraszam, przyznaję się, przeoczyłem tą wiadomość. Po jej przeczytaniu, nie mogę teraz udzielić Ci odpowiedzi. Podaj mi na PW (oczywiście, jeżeli wyrażasz na to zgodę) numer Twojego tel. Jeżeli nie, zrób zgłoszenie i podaj mi jego numer. Postaram się Ci pomóc i sprawdzę co może być tego przyczyną.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 1 z 244
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 244
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 244