DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #49865  autor: plusteczek
 29 sty 2006, 21:05
Czy możecie mi Pomóc napisać wzór reklamacji jaki mam pozostawić w salonie tak aby ją dobrze rozpatrzyli.Sprawie tych problemów z nowa platformą. Podaje e-maila i tam prosze o wzory reklamacji jak ma byc napisana poprawnie: [email protected]

...

 #49874  autor: mucuss
 29 sty 2006, 21:16
ja osobiście bym się do nich udał i nieżle zbeształ...a na powaznie to zawsze to można zrobić telefonicznie!!! Wzoru jako takiego nie musiswz miec TYLKO to co faktycznie mialo miejsce i w jakim czesie (jaki twoj numer +czasem kod abonencki)...

mucuss

 #49877  autor: plusteczek
 29 sty 2006, 21:24
Dzwonilem,albo nie mozna połaczyć,albo zapewniaja ze bedzie na nastepny dzien wszytsko dzialać. Zrypałem ich. Dlatego proszę o waszą pomoc jak to napisać dokładnie ta reklacje ztymi problemami co wystepuja na nowej platformie.Według prawa dokument elekroniczny nie jest ważnym dokumentem reklacyjnym jak dokument własnorecznie podpisany.To samo jest rozmową telefoniczną

Dowiedziałem się to od wykładowcy Prawa

 #49882  autor: mucuss
 29 sty 2006, 21:28
W takim układzie nie widzę innej możliwosci jak dokładnie napisac to pisemko...
1.twoje dane.
2.czgo dotyczy reklamacja
3.w jakim okresie wystepowały problemy
4.ewentualne Twoje rozczenia...

w sumie to tak mniej wiecej wygląda...chociaz sam nie miałem okazji tego pisac...

pozdrox

mucuss

 #49890  autor: kulboj
 29 sty 2006, 21:47
Zamiast bawić się w reklamacje radzę wywalić sima do klopa.
Oczywiście tylko w przypadku - prepaida.

 #49893  autor: plusteczek
 29 sty 2006, 21:52
Nie moge mam MIXPLUSA i pozostało mi 12 kart

[ Dodano: 2006-01-31 20:08 ]
Jutro wysyłam reklamacje do warszawy listem za potwierdzeniem odbioru, na który muszą jak najszybciej zadziałać: Treść

Chciałem za reklamować usługi telekomunikacyjne waszej firmy. Związku nie należytym wykonaniem ich, z brakiem możliwości wykonania połączeń, czy też nieprawidłowego obliczania należności z tytułu świadczenia usług telekomunikacyjnych, które nie odpowiadają cennikowi.
I też Proszę o zwrot zabranych nie słusznie należności za nie wykonane usługi na moje konto w telefonie wraz kosztem połączeń z Biurem Obsługi Klienta, które nic nie pomogły, w kwocie 80zł. Jeśli i to nie pomoże będę zmuszony zerwać umowę!

Proponowałbym Państwu także podjęcie odpowiednich działań w celu wyeliminowania takiego procederu, gdyż obciąża ono reputacje Państwa firmy.


Chodzi o oferte Mixplus

...

 #50581  autor: mucuss
 01 lut 2006, 19:48
no i generalnie jestem pod wrazeniem:P napisz jeszcze kiedy to mniej wiecej miało miejsce i jak długo!!!

mucuss

 #50591  autor: iSiO
 01 lut 2006, 20:05
A ja tez odnosnie plusa sie dopisze, wkurzony jestem bo załadowałem 50 zł i miałem rozplanowane pieniadze na 3x Easy SMS = 18 zł a reszta kasy na rozmowy i smsy do innych sieci...ale zaje**li mi 35 zł i teraz nie moge aktywować juz pakietu bo mam niecale 5 zł. Watpie zeby uznali mi reklamacje na smsy które wysle i naliczy prawidłowo bez pakietu którego nie mam ale przez nich :twisted:
 #50624  autor: plusteczek
 01 lut 2006, 20:59
mucuss pisze:no i generalnie jestem pod wrazeniem:P napisz jeszcze kiedy to mniej wiecej miało miejsce i jak długo!!!

Takie zdarzenia mam jak przeszedłem na nowa platforme. Wczoraj doladowałem konto 30zł tez zabralo i nic niemam.I telefon moge go wywalic,bo nie dziala 0 na koncie. I jeszcze strasza mnie ze mam doladowac konto bo co dostane kare umowna!?. Gdzie jest Minister UKE ktory powiniem pomoc wszystkim klientów tej sieci z tym precederem.
*************************************************************************
02.02.2006 Dzisiaj do piero dostałem zwrot kasy,ale dopiero polowe.I jeszcze nie dzialaja tanie wieczory i weekendy.Oczywiście będę nadal reklamacje pisał!