Witam otóż,mam problem.Kupiłem sobie teraz nie dawno starter z ery za 5 zł.Jak sprawdzam stan konta to mi pisze:Używanie kodów możliwe po wykonaniu pierwszego połączenia.Natomiast jak dzwonię to pisze: Nie masz subskrypcji na tę usługę.Co mam robić?Proszę o pomoc.
- Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Moja rada reklamacja w punkcie ery. Aktywowałem wielokrotnie startery 2xtak i zawsze dzwoniłem na numer zasilenia konta i starter aktywowany natychmiast. Orfi nie wprowadzaj ludzi w bład w nowych taryfach tj. happy,nowy taktak i hot nie było konieczności wykonania 1 połączenia na numer płatny.
Jasne, że tak! To jakiś ewidentny feler tego konkretnego zestawu startowego, wymagający reklamacji.jacguszi pisze:Moja rada reklamacja w punkcie ery. Aktywowałem wielokrotnie startery 2xtak i zawsze dzwoniłem na numer zasilenia konta i starter aktywowany natychmiast. Orfi nie wprowadzaj ludzi w bład w nowych taryfach tj. happy,nowy taktak i hot nie było konieczności wykonania 1 połączenia na numer płatny.
W sprawnie działającym (nowym) starterze wystarczy w celu aktywacji zadzwonić pod bezpłatny numer Centrum Informacyjnego: *9898. Po wykonanym połączeniu można ewentualnie wyłączyć i po krótkim czasie ponownie włączyć telefon. To powinno wystarczyć.