DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #396527  autor: noobig
 31 mar 2010, 14:39
Witam otóż,mam problem.Kupiłem sobie teraz nie dawno starter z ery za 5 zł.Jak sprawdzam stan konta to mi pisze:Używanie kodów możliwe po wykonaniu pierwszego połączenia.Natomiast jak dzwonię to pisze: Nie masz subskrypcji na tę usługę.Co mam robić?Proszę o pomoc.

 #396530  autor: Orfi
 31 mar 2010, 15:26
Musisz wykonać pierwsze płatne połączenie, żeby starter się aktywował a z tego co zrozumiałem wykonujesz połączenie na numer bezpłatny automatycznego BOA Tak-Tak i stąd pewnie ten problem.

Orfi

 #396565  autor: noobig
 31 mar 2010, 19:40
no to mi pisze: Nie masz subskrypcji na tę usługę

 #396568  autor: thonka
 31 mar 2010, 20:04
noobig pisze:no to mi pisze: Nie masz subskrypcji na tę usługę
wykonujesz polaczenie platne czy do jakiegos automatu?

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #396569  autor: jacguszi
 31 mar 2010, 20:09
Moja rada reklamacja w punkcie ery. Aktywowałem wielokrotnie startery 2xtak i zawsze dzwoniłem na numer zasilenia konta i starter aktywowany natychmiast. Orfi nie wprowadzaj ludzi w bład w nowych taryfach tj. happy,nowy taktak i hot nie było konieczności wykonania 1 połączenia na numer płatny.

 #396572  autor: DanielR
 31 mar 2010, 20:47
jacguszi pisze:Moja rada reklamacja w punkcie ery. Aktywowałem wielokrotnie startery 2xtak i zawsze dzwoniłem na numer zasilenia konta i starter aktywowany natychmiast. Orfi nie wprowadzaj ludzi w bład w nowych taryfach tj. happy,nowy taktak i hot nie było konieczności wykonania 1 połączenia na numer płatny.
Jasne, że tak! To jakiś ewidentny feler tego konkretnego zestawu startowego, wymagający reklamacji.
W sprawnie działającym (nowym) starterze wystarczy w celu aktywacji zadzwonić pod bezpłatny numer Centrum Informacyjnego: *9898. Po wykonanym połączeniu można ewentualnie wyłączyć i po krótkim czasie ponownie włączyć telefon. To powinno wystarczyć.