DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #372167  autor: mmarek
 27 lis 2009, 20:26
Wita. Od razu przejde do rzeczy. Mam tel w sieci simplus z taryfą nowy simplus i aktywowałem kod w nowej promocji "darmowych 100" wybrałem 100MB na internet, później doładowałem konto i od tego zaczeły sie problemy. Teraz jak sprawdzam usługi krótkim kodem to przychodza mi z numeru +119119 w jakiejś zmienionej formie. A wcześniej zawsze przychodziły mi z numeru 119120. Dlaczego zmieniło mi ten numer ?

Jak sprawdzam usługi krótkim kodem np *106# to albo mi wyskakuje: Sprawdz 1 czy masz wymagane środki 2. czy usługa sie nie wyklucza z inną usługą itd albo podaje jakieś nierealne terminy darmowego numeru ( bodajże do 26.05.2010)

Dlaczego tak sie dzieje ? ( przed wpisaniem tego kodu na te darmowe 100MB wszystko było OK wiec chyba z platformą wszystko OK ? )

Zrobiłem screena z tego darmowego numeru jakiby ktoś nie wierzył :wink:

http://img403.imageshack.us/img403/779/2010166.jpg

 #372170  autor: Marens
 27 lis 2009, 21:14
Jest awaria doładowań w Plusie, o czym jest w innym poście.

 #372209  autor: mariusz9a
 27 lis 2009, 23:57
Marens pisze:Jest awaria doładowań w Plusie, o czym jest w innym poście.
Aktualnie nie ma żadnej awarii doładowań. Teraz jest problem z rozliczaniem pakietów.

mmarek, przeniesiony zostałeś na nową platformę bilingową.

 #372333  autor: mmarek
 28 lis 2009, 17:48
mariusz9a pisze:przeniesiony zostałeś na nową platformę bilingową.
Acha. W czymś ma byc lepsza ta platforma od tej starej ?

 #372356  autor: mariusz9a
 28 lis 2009, 20:12
mmarek pisze:
mariusz9a pisze:przeniesiony zostałeś na nową platformę bilingową.
Acha. W czymś ma byc lepsza ta platforma od tej starej ?
Tylko w tym że rozlicza pakiety natychmiast bez jakichkolwiek opóźnień.

 #372386  autor: mmarek
 28 lis 2009, 23:02
mariusz9a pisze:ozlicza pakiety natychmiast bez jakichkolwiek opóźnień
Rozumiem. Dzięki za info