Telekomunikacja jak na dłoni






Nie dochodzą mmsy z Ery do Play

Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderatorzy: thonka, Pawrzes, darkangel, Kaczy, Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Nie dochodzą mmsy z Ery do Play

Postprzez maarycin » 13 paź 2009, o 08:30

Po przeniesieniu numeru z Ery do Play nie dochodzą do mnie mmsy z sieci Era. Z pozostałych sieci dochodzą, ja również mogę do wszystkich wysyłać.
Sprawę zgłaszałem 3 razy do BOK Play i po "przeanalizowaniu problemu wina nie leży po stronie sieci Play".
Problem sprawdzany na 2 aparatach i na obu to samo.
Co z tym teraz robić? Bo nie mam już pomysłu.
maarycin
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25 sie 2007, o 17:47
Lokalizacja: Skarzysko

Postprzez kubako » 13 paź 2009, o 08:59

Niestety nie znam rozwiązania tej zagadki ale znajomy ma podobnie - kilka arzy wysyłałem mu mmsa z Ery do Play i też nie doszły :-( Jakbyś wiedział OCB to daj znać.
kubako
Stały bywalec
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 289
Dołączył(a): 5 wrz 2005, o 19:41
Lokalizacja: Łódź
Model telefonu: I9000
Sieć: Play

Postprzez butterfly » 13 paź 2009, o 10:36

Do mnie na początku też nie dochodziły. Wystarczyło jednak ponownie zainstalować ustawienia mms i poszło.
[center]BYKOM STOP!
Obrazek[/center]
butterfly
-#
-#
Avatar użytkownika
 
Posty: 2031
Dołączył(a): 14 cze 2007, o 16:08
Lokalizacja: Jelenia Góra
Model telefonu: Xperia Arc S
Sieć: Play

Postprzez maarycin » 13 paź 2009, o 11:07

butterfly napisał(a):Do mnie na początku też nie dochodziły. Wystarczyło jednak ponownie zainstalować ustawienia mms i poszło.


Kilka razy już tak robiłem i to na 2 telefonach i nic. Poza tym jakby było coś nie tak z ustawieniami, to z innych sieci też nie dochodziłyby i ja bym nie mógł wysyłać też.
maarycin
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25 sie 2007, o 17:47
Lokalizacja: Skarzysko

Postprzez PWK » 13 paź 2009, o 12:13

Sprawdzałeś czy nie dochodzą z różnych numerów, czy tylko z jednego? Bo może wysyłający ma coś nie tak z ustawieniami lub błędnie wpisany numer.
PWK
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 142
Dołączył(a): 28 kwi 2008, o 02:40
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kubako » 13 paź 2009, o 12:20

PWK napisał(a):Sprawdzałeś czy nie dochodzą z różnych numerów, czy tylko z jednego? Bo może wysyłający ma coś nie tak z ustawieniami lub błędnie wpisany numer.


Jeśli o mnie chodzi to kilka razy wysyłałem jednocześnie mms do play i do ery. Osoba z ery otrzymywała wiadomość a z play już nie. Ale to nie jest norma, bo innym razem dochodziły mmsy do play więc trudno mówić o złych ustawieniach...
kubako
Stały bywalec
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 289
Dołączył(a): 5 wrz 2005, o 19:41
Lokalizacja: Łódź
Model telefonu: I9000
Sieć: Play

Postprzez maarycin » 13 paź 2009, o 12:40

PWK napisał(a):Sprawdzałeś czy nie dochodzą z różnych numerów, czy tylko z jednego? Bo może wysyłający ma coś nie tak z ustawieniami lub błędnie wpisany numer.


Wysyłali ludzie do mnie mmsy z Ery z kilkunastu różnych numerów zarówno z abonamentu, jak i tak-taka i żaden nie dotarł.
maarycin
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25 sie 2007, o 17:47
Lokalizacja: Skarzysko

Postprzez vinc » 13 paź 2009, o 18:33

maarycin zawsze możesz spróbować wymienić kartę SIM. Taka operacja jest bezpłatna, a musisz tylko udać się do POS Playa. Być może to by pomogło ;)
Obrazek
vinc
-#
-#
Avatar użytkownika
 
Posty: 3197
Dołączył(a): 27 sie 2006, o 13:29
Lokalizacja: Warszawa
Model telefonu: w sam raz dla mnie
Sieć: Play i Wi-Fi

Postprzez maarycin » 13 paź 2009, o 19:28

vinc napisał(a):maarycin zawsze możesz spróbować wymienić kartę SIM. Taka operacja jest bezpłatna, a musisz tylko udać się do POS Playa. Być może to by pomogło ;)


Widzisz tylko, że nie widzę w Playu osób, którym zależy na rozwiązaniu problemu. Żebyś czytał te ich odpowiedzi na problem, to uśmiałbyś się na maxa. Z takim podejściem nigdy nie ruszę problemu. Ciekawy jestem, czy to może być podstawą do rozwiązania z nimi umowy.
maarycin
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25 sie 2007, o 17:47
Lokalizacja: Skarzysko

Postprzez WitekT » 13 paź 2009, o 19:48

maarycin napisał(a):Ciekawy jestem, czy to może być podstawą do rozwiązania z nimi umowy.


Raczej nie - bo gdzie znajdziesz zapis w regulaminie, że odpowiadają za jakikolwiek ruch poza swoją siecią? Ba, nawet w swojej sieci? :-)
WitekT
TELEPOLIS.PL
TELEPOLIS.PL
Avatar użytkownika
 
Posty: 4528
Dołączył(a): 5 sty 2005, o 01:01
Lokalizacja: Warszawa
Model telefonu: iPhone 4, iPad, Lumia 920, Huawei P1
Sieć: T-Mobile, Virgin Mobile, Orange

Postprzez Marens » 13 paź 2009, o 21:25

Sprawdź jaki masz APN, "mms" czy "mms.pl".
Przetestuj na APNie "mms.pl"
Mowa oczywiście o PLAYu
Marens
-#
-#
 
Posty: 2454
Dołączył(a): 3 maja 2007, o 08:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez vinc » 14 paź 2009, o 07:16

Widzisz tylko, że nie widzę w Playu osób, którym zależy na rozwiązaniu problemu. Żebyś czytał te ich odpowiedzi na problem, to uśmiałbyś się na maxa. Z takim podejściem nigdy nie ruszę problemu.


Wiesz, jeśli zależy Ci na rozwiązaniu to niestety sam musisz wziąć sprawy w swoje ręce. Według mnie spróbuj wymienić kartę SIM - niewiele zachodu, a na dodatek za darmo ;)
Obrazek
vinc
-#
-#
Avatar użytkownika
 
Posty: 3197
Dołączył(a): 27 sie 2006, o 13:29
Lokalizacja: Warszawa
Model telefonu: w sam raz dla mnie
Sieć: Play i Wi-Fi

Postprzez maarycin » 15 paź 2009, o 18:04

Marens napisał(a):Sprawdź jaki masz APN, "mms" czy "mms.pl".
Przetestuj na APNie "mms.pl"
Mowa oczywiście o PLAYu


Sprawdziłem - nie działa :(

Spróbowałem przez kumpla zgłosić do Ery problem (on ma w Erze).
Zgłosił do BOK, przyjeli zgłoszenie, ale powiedzieli, że "odbiorca musiał używać telefonu bez możliwości odbierania mmsów" :)

Bez komentarza........

[ Dodano: 2009-10-16, 20:49 ]
I gdzie Ci ludzie PLAY, o których na blugu mający pomagać klientom sieci w niezałatwionych sprawach. W moim temacie mogą się wykazać...

[ Dodano: 2009-10-26, 19:00 ]
Wiesz, jeśli zależy Ci na rozwiązaniu to niestety sam musisz wziąć sprawy w swoje ręce. Według mnie spróbuj wymienić kartę SIM - niewiele zachodu, a na dodatek za darmo ;)


Dziś wymieniłem kartę na nową.
Niestety nie pomogło. Skończyły się chyba możliwe opcje :(
maarycin
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25 sie 2007, o 17:47
Lokalizacja: Skarzysko

Postprzez aazmath » 29 lis 2009, o 11:33

To ja Ci powiem jak było u mnie...

Sprawa wygladała tak że po powrocie we wrzesniu z zagranicy nie mogłem odbierać mmsów.
Oczywiscie w play odrazu powiedzieli że mam sobie sprawdzić ustawienia bla bla bla.

Ustawienia sprawdzone, i dalej to samo... Tyle że u mnie to nie dzialało na wszystkich mmsach. Wysyłac mogłem ale odbierać już nie.
Wiec nastepna reklamacja i nastepna... Za każdym razem był to ponoć ustawienia telefonu. Potem że wina ludzi którzy wysyłają. LOL.

W którejś tam reklamacji napisali mi że mam sie udać do salonu, aby ich pracownik to sprawdził osobiscie. Poszedłem. Okazało sie że pani w tym salonie to chyba dla ozdoby tylko jest bo absolutnie nic nie wiedziala. Pojchałem do innego... Tam odrazu inna gadka i wymiana karty sim która i tak nie pomogła. Po kolejnej reklamacji Play stwierdził że reklamacja jest nieuzasadniona i wynika ze złego użytowania telefonu LOL!

Pisałem do rzecznika play który sprawe ZIGNOROWAŁ (!) nawet nie był łaskaw odpisać... Dopiero po napisaniu maila do ludzi ze strony www.trudnyklient.pl coś zaczeło sie dziać.

Po nie cały dzwóch tygodniach czyli jakiś pare dni temu, otrzymałem odpowiedz że miałem na koncie zablokowane otrzymywanie mmsów! Ale kiedy dzwoniłem wczesniej do biura z zapytaniem czy jest taka możliwość pani ostro twierdziła ze nie, no chyba ze używałbym Noki 3310...

Beszczelność tych ludzi tam w play po prostu nie zna granic. Nie jest tajemnicą że system informatyczny u nich jest dziurawy (np reklamacje róznych ludzi u mnie na koncie w play24). Zresztą jak widać nie tylko system. Także musisz dalej walczyć.

W chwili obecnej wisi u nich jeszcze jedna moja reklamacja na to ze to niby z mojej winy miałem zablokowane to odbieranie i że niby jak mogłem to zrobić skoro nigdzie nie ma dostepu do takich blokad. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Napisałem również że to co oni odstawiają to są jakieś kpiny a nie obsługa klienta bo za każdym razem mają inną wymówke która i tak jest bez sensu....
aazmath
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29 lis 2009, o 11:20
Lokalizacja: OP

Postprzez michael_dee » 30 lis 2009, o 11:38

aazmath napisał(a):o co oni odstawiają to są jakieś kpiny a nie obsługa klienta bo za każdym razem mają inną wymówke która i tak jest bez sensu....


Dawniej byłem w Plusie i tam też napotykałem na niekompetentnych ludzi w BOK-u i panie dla ozdoby w salonach, także u każdego operatora zdarzają się niekompetentni pracownicy i nie przypisywałbym tego do konkretnej sieci.

Ja z mms-ami w Play jeszcze nie miałem żadnych problemów. Z kolei, słyszę często od znajomych w Plusie, że mają problem z otrzymywaniem mms-ów z różnych sieci.
Co ciekawe - próbowałem wysłać mms-a kumplowi z roamingu Plusa i mimo tego mms do niego nie doszedł. Otrzymał jedynie powiadomienie o możliwości obejrzenia go na stronie www.
michael_dee
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
Avatar użytkownika
 
Posty: 96
Dołączył(a): 10 maja 2009, o 09:16
Lokalizacja: zewsząd ;P
Model telefonu: Sony Ericsson Vivaz
Sieć: PLAY


Powrót do Technikalia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości