•  
  •  






        FAQ      Szukaj      Użytkownicy      Album      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kaczy
2009-09-15, 21:38
[Orange] Zablokowana karta SIM - pomocy!
Autor Wiadomość
opop36 
Nowicjusz


Posty: 9
Skąd: bp
Wysłany: 2009-09-15, 13:27   [Orange] Zablokowana karta SIM - pomocy!

witam,
Jestem posiadaczem nr w oragne pop.
Od dzisiaj mam zablokowana karte sim(brak zasiegu), co moze byc spowodowane utrata waznosci konta (spory okres nie korzystalem z tego nr), i tutaj moje pytanie: czy jest mozliwosc, zeby mi odblokowali ta karte? Co musze zrobic? Czy wystarczy tylko doladowac konto z innego telefonu?

z gory dziekuje za odpowiedz.
Ostatnio zmieniony przez Kaczy 2009-09-15, 21:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
dj krysta 
Cichy Czytelnik


Model telefonu: N95 8Gb
Sieć: Orange Go, Tylko Sim
Pomógł: 1 raz
Posty: 80
Skąd: z internetu
Wysłany: 2009-09-15, 13:52   

najlepiej zadzwoń do BOK-u numer to bodaj: *100 i powiedz jak wygląda sytuacja. Jeżeli bardzo długo nie używałeś karty to może być też tak że po prostu Orange ją wyłączyło aby nie mieć "kart duchów"...
 
     
jurak 
Ostrożny rozmówca


Model telefonu: Samsung GALAXY Ace 2 [GT-I8160]
Sieć: Play
Pomógł: 5 razy
Posty: 130
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2009-09-15, 13:53   

Jeśli faktycznie dopiero dzisiaj karta została zablokowana, to jeszcze możesz odzyskać numer. Jest na to 7 dni, żeby numer przywrócić. Telefon do BOK powinien załatwić sprawę.
 
     
opop36 
Nowicjusz


Posty: 9
Skąd: bp
Wysłany: 2009-09-15, 13:55   

z tym, ze nie moge wykonywac polaczen - mam ciagle "tylko alarmowe" .
Jeszcze wczoraj karta działała (odbieralem smsy), a dzisiaj juz nic nie moge zrobic.
Nie dostalem zadnego smsa z powiadomieniem o koncu waznosci..
 
     
dj krysta 
Cichy Czytelnik


Model telefonu: N95 8Gb
Sieć: Orange Go, Tylko Sim
Pomógł: 1 raz
Posty: 80
Skąd: z internetu
Wysłany: 2009-09-15, 14:03   

to zadzwoń z innego telefonu, tu masz numery:

Orange Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego

*100 z telefonu Orange - opłata za połączenie 1 zł lub zgodnie z Twoim planem taryfowym

w Polsce: 510 100 100 z telefonu komórkowego innego operatora

0510 100 100 z telefonu stacjonarnego

(opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora)

z zagranicy: +48 510 100 100 z telefonu komórkowego

+48 510 100 100 z telefonu stacjonarnego

(opłata za połączenie zgodnie z cennikiem)

(0-22) 588 78 83 - faks
 
     
opop36 
Nowicjusz


Posty: 9
Skąd: bp
Wysłany: 2009-09-15, 21:07   

bylem w salonie i dowiedzialem sie, ze:

moj nr zostal zablokowany juz 2 tygodnie temu (zadnego powiadomienia, przypomnienia-nic), mimo to przez kilka dni moglem normalnie z niego korzystac (troche dziwne prawda?) i nie ma mozliwosci odzyskania numeru..

orange sux.

za miesiac koncze z nimi umowe firmowa..


__

dzieki jeszcze raz za pomoc!
 
     
pffe 
Obserwator


Posty: 1
Skąd: Polska
Wysłany: 2011-01-26, 16:08   siema

Ej co mam zrobić, gdy na moim tel jak włączam jest wyswietlone: kod PUK wyłączony. Karta SIM zablokowana.

Pomóżcie mi. Czy da sie to jakos odblokowac? A i dodam ze telefon jest w orange, musze co miesiac doładowywac go za 25 zł. Z góry dzieki:)
 
     
kerim36 


Model telefonu: Samsung d780, Iphone 4
Sieć: Aero2 + z powrotem Orange/ mBank jest be
Pomógł: 108 razy
Posty: 2055
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 2011-01-26, 16:32   

jesli abo / mix to do pierwszego lepszego salonu po wymiane karty sim - oczywiscie odplatnie


jesli pre-paid to tylko salon firmowy - oczywiscie tez odplatnie
_________________
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl


Moje rozmowy sponsorował Play, ale promocja 1zł się skończyła.
 
     
a_lex 
Stały bywalec


Model telefonu: k550i
Sieć: Plus, Orange, Play
Pomógł: 8 razy
Posty: 226
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-01-26, 22:51   

A nie można byłoby spróbować doładować numeru? Ja tak miałem z kartą GaduAir - wyświetlało się "inactive SIM". Doładowałem przez internet i zrobiło się active ;)
 
 
     
bledos 
Spamer ;)
www.bledos.pl



Model telefonu: Lumia 820 WP8 | N9 PR 1.2 | n900 maemo | NITDroid LXDE
Sieć: Play
Pomógł: 18 razy
Posty: 606
Skąd: i dokąd?
Wysłany: 2011-01-26, 23:51   

opop36 napisał/a:
orange sux.


Ludzie... Za was mają pilnować terminów ważności? Przypominać? Jeśli zależy Ci na numerze, to sam tego pilnujesz. To naprawdę nie jest wielki wysiłek. To tak na przyszłość, bo teraz to już popił wodą...
_________________
 
     
darkangel 



Model telefonu: Samsung Galaxy Ace 2
Sieć: Play na kartę, Lycamobile
Pomógł: 89 razy
Posty: 2138
Skąd: Wołów
Wysłany: 2011-01-27, 01:54   

Terminy terminami ale wy piszecie że w Orange po 7 dniach nr na straty idzie, to przecież jest chore jak może w tak krótkim czasie operator całkowicie wyłączać nr z sieci, przecież chyba jest jeszcze miesiąc na odbieranie to jakim prawem ?
 
     
bledos 
Spamer ;)
www.bledos.pl



Model telefonu: Lumia 820 WP8 | N9 PR 1.2 | n900 maemo | NITDroid LXDE
Sieć: Play
Pomógł: 18 razy
Posty: 606
Skąd: i dokąd?
Wysłany: 2011-01-27, 07:08   

Mowa o siedmiu dniach po upłynięciu terminu odbierania połączeń.
_________________
 
     
a_lex 
Stały bywalec


Model telefonu: k550i
Sieć: Plus, Orange, Play
Pomógł: 8 razy
Posty: 226
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-01-27, 21:34   

Eeee tam... Już widzę jak się śpieszą z tym odłączaniem.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł & SirmarK