DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #337910  autor: Isei
 28 maja 2009, 21:23
Czy mam prawo zerwać umowę z Orange, jeśli na fakturze powinna widnieć liczba 105zł, a widnieje 110zł? Pomimo wielu skarg do Orange, operator ten nic w tej sprawie nie uczynił, dodatkowo w smsach informują mnie, o kwocie 105zł, więc coś jest moim zdaniem nie tak.
Jestem ciekaw czy mogę zerwać umowę bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów?
Ponadto mam 2 aktywne numery w Orange, z czego jeden należy do matki, a zerwać umowę chciałbym tylko na mój, istnieje taka możliwość?
Dodatkowo wmawiają mi, iż nie płacę rachunków w terminie przez co nie naliczane mi są punkty profit, acz każdy rachunek płacony jest w kasie Orange, a po każdej wpłacie otrzymuję smsa z informacją o wpłaconej należności. Więc czy mogę to też zaliczyć do prawa zerwania umowy z tymże operatorem?

W razie nieścisłości pytajcie o dodatkowe informacje, udzielę ich.

 #337919  autor: DejwiD
 28 maja 2009, 22:10
W razie nieścisłości pytajcie o dodatkowe informacje, udzielę ich.
podaj podstawę prawną..

 #337933  autor: Isei
 28 maja 2009, 22:44
Zawarłem ściśle określoną umowę z operatorem.

 #337936  autor: kamil1221
 28 maja 2009, 23:03
Isei pisze:Zawarłem ściśle określoną umowę z operatorem.
Zapytam dosłownie... i ?

To że są jakieś dziwne pomyłki w systemie bilingowym nie za bardzo uprawnia do zerwania umowy o świadczenie usług.

 #337940  autor: In.ka
 28 maja 2009, 23:28
To że są jakieś dziwne pomyłki w systemie bilingowym nie za bardzo uprawnia do zerwania umowy o świadczenie usług.
...a jedynie do złożenia reklamacji :-)
Zawarłem ściśle określoną umowę z operatorem.
podaj "ściśle określone punkty" w tej umowie z których operator się nie wywiązuje.
Ponadto mam 2 aktywne numery w Orange, z czego jeden należy do matki
moze to mama "wygenerowała" tego piątaka i został dopisany do faktury 8)

Program lojalnościowy to osobna kwestia- i nie jest podstawą do zerwania umowy o Świadczeniu Usł Telekomunikacyjnych.

Jestem ciekaw czy mogę zerwać umowę bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów
Myślę, ze wpadła Ci w oko kampania informacyjna Playa, chcesz się urwać i kombinujesz, jak zrobić to bezkarnie. :wink:

 #337944  autor: Isei
 29 maja 2009, 00:30
In.ka pisze:moze to mama "wygenerowała" tego piątaka i został dopisany do faktury 8)
Ta, jasne przez rok go generuje heh...
In.ka pisze:Myślę, ze wpadła Ci w oko kampania informacyjna Playa, chcesz się urwać i kombinujesz, jak zrobić to bezkarnie. :wink:
Tu się mylisz. Mam zamiar przejść całkowicie na Heyah.

kamil1221, jak możesz zamknij temat. Najwyżej zapłacę im te 2 tysiące, nie mam zamiaru z nimi dłużej współpracować.

 #337947  autor: In.ka
 29 maja 2009, 00:45
Isei pisze:W razie nieścisłości pytajcie o dodatkowe informacje, udzielę ich.
.......................................................................................
Isei pisze:Ta, jasne przez rok go generuje heh...
jestem pewna, ze da się to wyjaśnić/z pewnością mógłbyś to udokumentować/-tym badziej jesli syt. wg Ciebie trwa tyle czasu.
In.ka pisze:Myślę, ze wpadła Ci w oko kampania informacyjna Playa, chcesz się urwać i kombinujesz, jak zrobić to bezkarnie. :wink:
Tu się mylisz. Mam zamiar przejść całkowicie na Heyah.
...Co nie wyklucza tego co napisałam wyżej.
Najwyżej zapłacę im te 2 tysiące, nie mam zamiaru z nimi dłużej współpracować.
O qrka-a coż to za umowa, ze tyle kosztuje jej rozwiązanie?

Szybko się poddajesz jak na osobę przekonaną o swojej racji-dlatego ja w nią wątpię. :wink:
A intuicja podpowiada mi, że nie rozwiążesz umowy.


Niemniej-powodzenia :-)

 #337954  autor: kamil1221
 29 maja 2009, 08:50
Jeżeli masz OM to przeanalizuje wszystkie usługi, jakie masz na koncie włączone. Może coś przez przypadek jest aktywne i ani Ty ani BOK nie potrafią na to wpaść, (bo jak wiadomo do OM opłaty za usługi dochodzą do następnego rachunku a nie są ściągane z doładowań).

2 tys. nie zapłacisz za zerwanie umowy - kara za taki ruch w orange jest miarkowana - czyli im bliżej do końca umowy tym mniejsza.

 #337956  autor: Rezo
 29 maja 2009, 09:33
Nie poddawaj się, jeśli kwota na rachunku nie jest prawidłowa powinieneś złożyć reklamację.
radzę zajrzeć tu: http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=397

 #337957  autor: annm1986
 29 maja 2009, 09:43
jezeli masz mix w wysokosci np 100 zl i jakas dodatkowa usluge sobie wykupujesz to sie nie dziwie ze rachunek zamiast 105 wynosi 110zl.... np pakiet sms kosztuje 10 zl tak samo jak twoj numer czy taniej po abonamencie....

PoZdRaWiAm...:)

 #337959  autor: In.ka
 29 maja 2009, 10:06
Ja jednak znowu przyczepię sie do mamy.
Isei twierdzi, ze sprawdzał, czy na jego numerze wszystko jest ok. Jesli ma konto do którego są podpięte 2 kontrakty i płaci za oba na 1 fakturze, sprawdziłabym jeszcze dokładnie nr. mamy. Wiele usług faktycznie kosztuje 10/5 zł i działają one dopóki klient nie zleci ich wyłączenia.
Każdą wydaną złotówkę można przeanalizować-jesli mam jakieś wątpliwości - sprawdzam to krok po kroku: mam rachunek szcz., mam fakturę, mam umowę-nie wyobrażam sobie przez 12 m-cy oddawać komuś piątaka...i nic z tym nie zrobić i nagle budzę się i stwierdzam, ze op nie wywiązuje się z uwmowy.
e-e :| ...

 #337961  autor: Rezo
 29 maja 2009, 10:30
Przestańmy dywagować, błąd w naliczaniu równie dobrze może leżeć po stronie Orange. Trzeba złożyć pisemną reklamację i sprawa się wyjaśni, mam nadzieję że na korzyść Isei :D

 #337975  autor: In.ka
 29 maja 2009, 11:54
No tak gregor85, ale Isei nie pytał o powody błędnego /jego zd. / naliczania czy sposób rozpatrywania ew. reklamacji ale o możliwść zerwania umowy. Decyzję jak rozumiem podjął...co począć...@_o

 #337994  autor: Isei
 29 maja 2009, 13:02
kamil1221 pisze:2 tys. nie zapłacisz za zerwanie umowy - kara za taki ruch w orange jest miarkowana - czyli im bliżej do końca umowy tym mniejsza.
500-600zł, o których pisze w umowie + także pozostałe kwoty do zapłacenia.
In.ka pisze:sprawdziłabym jeszcze dokładnie nr. mamy.
nie rób ze mnie głupka, gdybym nie sprawdził to bym nie zakładał tego tematu.
In.ka pisze:nie pytał o powody błędnego /jego zd. / naliczania czy sposób rozpatrywania ew. reklamacji ale o możliwść zerwania umowy.
Przespałem się z tym pomysłem, a całą sprawę przemyślałem jeszcze raz. Wole sobie te 2k zainwestować w coś innego niż na głupie zerwanie umowy.

Więc zapytam teraz tak: Czy w ramach rekompensaty mam prawo uzyskać od Orange jakąś korzystną usługę na oba numery?

 #338008  autor: In.ka
 29 maja 2009, 13:48
In.ka pisze:sprawdziłabym jeszcze dokładnie nr. mamy.
nie rób ze mnie głupka, gdybym nie sprawdził to bym nie zakładał tego tematu.
Nie wiem co Tobą kieruje /mogą się domyslać czytając posty i obserwujęc Twoją zmienność/-nie bierzesz pod uwagę, że moższ się mylić, że czegoś nie doczytałeś, nie dopatrzyłeś bo jesteś przekonany o swojej nieomylności /->piszesz o zrywaniu umowy, o rekompensacie w zw. z pozytywnym rozpatrzeniem reklamacji-ale nie starasz sie dowiedzieć co może być bezpośrednią przyczyną Twojego problemu/ a ja jestem przekonana, ze tajemniczy piątak ma swoje wytłumaczenie - być może zupełnie banalne.
Jesli masz z matką wspólne konto i płacisz fakturę za 2 numery moje podejrzenia są jak najbardziej zasadne.
Może więc ochłoń, co?

Więc zapytam teraz tak: Czy w ramach rekompensaty mam prawo uzyskać od Orange jakąś korzystną usługę na oba numery?
Tak. Jesli dział reklamacji uzna Twoje roszczenia za słuszne w ramach rekompensaty, założmy, że zasadnej, może Ci zaproponować takie rozwiązanie.

Przespałem się z tym pomysłem, a całą sprawę przemyślałem jeszcze raz. Wole sobie te 2k zainwestować w coś innego niż na głupie zerwanie umowy
yhm...

2 tys. nie zapłacisz za zerwanie umowy - kara za taki ruch w orange jest miarkowana - czyli im bliżej do końca umowy tym mniejsza.
500-600zł, o których pisze w umowie + także pozostałe kwoty do zapłacenia.
..przy fakturze 110 zł...=2000 :o , ech...

Mam wrażenie /-ale to tylko wrażenie-/, że masz taką brzydką tendencję do podrasowywania faktów albo przedstwienia ich wybiórczo - na forum niekiedy nie można ich zweryfikować więc przy najszczerszych chęciach cieżko jest cokolwiek wyjaśnić i pomóc takiej osobie - bo ona sama tak naprawdę nie wie czego chce...

eot

 #338011  autor: Isei
 29 maja 2009, 14:05
In.ka pisze: Cytat:
Cytat:
2 tys. nie zapłacisz za zerwanie umowy - kara za taki ruch w orange jest miarkowana - czyli im bliżej do końca umowy tym mniejsza.
500-600zł, o których pisze w umowie + także pozostałe kwoty do zapłacenia.

..przy fakturze 110 zł...=2000 :o , ech...
600+(55*24)
600+1320
1920zł = w zaokrągleniu 2000zł za pierwszy numer. A sumę podałem na ten. Nie na oba...
1200zł za drugi numer. Więc 3200zł w przybliżeniu.
In.ka pisze:Jesli masz z matką wspólne konto i płacisz fakturę za 2 numery moje podejrzenia są jak najbardziej zasadne.
Może więc ochłoń, co?
Ciekawe skoro matka używa telefonu tylko do połączeń. Poza tym wszystkie usługi stale kontroluję na Orange-online, oba konta.
Poza tym, ciekawe, że Orange potwierdza kwotę 105zł i nie ma aktywowanych żadnych usług dodatkowych, a i tak wysyłają na 110. Ogólnie, za czasów Idei było lepiej :|

 #340493  autor: izula65
 12 cze 2009, 00:06
Witam

Mam pewien problem a mianowicie od 15 maja przedlużyłam telefonicznie umowe w Orange. W ramach abonamentu (mix) miałąm miec przez rok czasu wybrany numer na darmo. Dzis okazało się ze pan z którym rozmawiałam podpisujac umowe w Orange zle wpisał moj Wybrany Numer i kwota za połaczenia została mi pobierana z konta głównego. Ponadto miałam miec 100% wiecej przez pół roku a jak sie dzis okazało takiej opcji nie ma a dotego przez 2 miesiące zawyzali mi rachunek o 10 złotych. Dzis zaproponowali mi w zamian doładowanie konta kwota 75 zł (za błędny Wybrany Numer i błedne faktury) i reklamacje za 100% więcej przez pół roku. Nie jestem zbytnio zadowolona z takiego rozwiazania. Czy na takiej podstawie jest możliwosc zerwania umowy w Orange bez zadnych konsekwencji. Dodam jeszcze ze telefon i aneks do umowy odebrała moja córka poniewaz pan zapomniał wyslac wczesniej telefon a mnie w tym czasie nie było w domu.

 #341331  autor: narqua
 16 cze 2009, 21:25
In.ka, dobrze mówisz...

a nie lepiej byłoby dołączyć do postu na forum screena faktury wraz z podsumowaniem konta...? i obyłoby się bez ściemniania.

Oczywiście można zamazać dane osobowe.

[ Dodano: 2009-06-16, 21:42 ]
izula65,

uważam, że w opisanej przez Ciebie sytuacji nie masz możliwości rozwiązania umowy bez kosztów ponieważ zaakceptowany został aneks. Numer który był na aneksie potwierdziłaś podpisem. Fakt, że umowę podpisała córka, a nie Ty nie jest winą operatora - -umowa podpisywana była jak rozumiem u Ciebie w domu, a nie w salonie.

ja w sprawie wątpliwości wysyłam emaila na [email protected]

w kilka dni, czasem kilkanaście otrzymuje odpowiedź.

pozdrawiam

 #341413  autor: cesarz
 17 cze 2009, 14:53
Umowy nie możesz zerwać ,Twój przypadek jest podstawą do reklamacji. Nie tylko Tobie to się zdarzyło. :(

CNN