Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
21
Rejestracja
07 lut 2008, 00:05
Lokalizacja
z nienacka
Moderator: Moderatorzy
Do gwarancji i owszem, ale nadal zachowujesz prawo do reklamacji towaru u sprzedawcy. Po co Ci zatem gwarancja (fizyczna). Ponadto od gwarancji w formie papierowej się już raczej powoli odchodzi, no chyba, że zawiera ona szczególne warunki i jest na jakiś długi termin.arczello pisze: Z tego by wynikało, że u SE nie każda faktura czy paragon z datą, i nr IMEI dają prawo do gwarancji. Nie od każdego sklepu, komisu.
Szczególnie interesuje mnie przypadek gdy kupuję telefon zza granicy. Gdy dowód zakupu jest wystawiony przez firmę zagraniczną. Wycieczka np. do Anglii lub wysłanie telefonu przesyłką w celu reklamacji raczej się nie opłaca A na pewno trwa.johnny pisze:Do gwarancji i owszem, ale nadal zachowujesz prawo do reklamacji towaru u sprzedawcy. Po co Ci zatem gwarancja (fizyczna)arczello pisze: Z tego by wynikało, że u SE nie każda faktura czy paragon z datą, i nr IMEI dają prawo do gwarancji. Nie od każdego sklepu, komisu.
Dużo producentów ma obecnie karty gwarancyjne dedykowane dla całej UE. Musisz tylko zapytać sprzedawcę czy w karcie gwarancyjnej jest jakiś punkt napraw w Polsce lub ewentualnie czy mają jakiegoś swojego przedstawiciela. Ponadto w samej gwarancji mogą być ograniczenia terytorialne, więc najlepiej zapytaj sprzedawcy. Ponadto jeśli producent sprzętu ma przedstawicielstwo w Polsce to może najlepiej wysłać maila z pytaniem czy taki produkt zakupiony gdzieś tam będzie można naprawiać na terenie Polski w ramach gwarancji, ale bez fizycznego papierka. I będziesz miał czystą sprawę jakby co.arczello pisze: Szczególnie interesuje mnie przypadek gdy kupuję telefon zza granicy. Gdy dowód zakupu jest wystawiony przez firmę zagraniczną. Wycieczka np. do Anglii lub wysłanie telefonu przesyłką w celu reklamacji raczej się nie opłaca A na pewno trwa.
Tak to wszystko wiem.johnny pisze:Dużo producentów ma obecnie karty gwarancyjne dedykowane dla całej UE. Musisz tylko zapytać sprzedawcę czy w karcie gwarancyjnej jest jakiś punkt napraw w Polsce lub ewentualnie czy mają jakiegoś swojego przedstawiciela. Ponadto w samej gwarancji mogą być ograniczenia terytorialne, więc najlepiej zapytaj sprzedawcy. Ponadto jeśli producent sprzętu ma przedstawicielstwo w Polsce to może najlepiej wysłać maila z pytaniem czy taki produkt zakupiony gdzieś tam będzie można naprawiać na terenie Polski w ramach gwarancji, ale bez fizycznego papierka. I będziesz miał czystą sprawę jakby co.
Polecam poczytać tu przed zakupem.