Użytkownik
Ranga
Obserwator
Posty
3
Rejestracja
22 sty 2008, 22:46
Lokalizacja
warszawa
Moderator: Moderatorzy
Mulder pisze:agnieszka1978, a na wcześniejszych rachunkach za neostrade co pisało? Tzn czy płaciłaś za neo na czas nieokreślony czy może już w promocji startowej?
W systemie jest tylko ta umowa z 2003 i nic innego.Mulder pisze:Jeśli oni mają w systemie tylko umowę z 2003 r. a ty płaciłaś do tej pory za neta na czas nieokreślony to musiałaś na jakiegoś imbecyla trafić który nie chciał ci reklamacji przyjąć bo przecież w tym momencie oni przeczą sami sobie...
tu nie ma chcieć/nie chcieć. To jest jego zakichany obowiązek. Konsultant/pracownik salonu nie ma praw do roztrzygania reklamacji.Mulder pisze:a ty płaciłaś do tej pory za neta na czas nieokreślony to musiałaś na jakiegoś imbecyla trafić który nie chciał ci reklamacji przyjąć bo przecież w tym momencie oni przeczą sami sobie...
nigdy nie jest i co do tego nie ma co dyskutować. Aneks musi zawierać zapisane warunki w postaci regulaminowej i konkretne reguły... np. karę umowną. A szczerze wątpię że Ty w tym podaniu sama sobie wyznaczyłaś karę umowną konsultant tak ściemnia że powinien się pod stół schować... albo za karę go powinni za ja** powiesić bo to skandal i żenada...agnieszka1978 pisze:Od kiedy podanie jest aneksem lojalnościowym?