DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 9 z 89
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 89
 #998198  autor: marcin19883
 09 cze 2018, 23:08
Szkoda, że T-mobile nie ma oferty na kartę w stylu Play Internet na Kartę z nocnym transferem :( Chętnie bym potestował. Dziś kilka GB odeszło z tych darmowych 20GB. Fajnie nawet chodzi. Prędkość 15Mbps, ale Speedtest przez kilka sekund pokazywał 50Mbps przy nadajniku. Myśle, że Internet Domowy z anteną by u mnie śmigał ponad 30Mbps z odległości 5km :D
 #998529  autor: zoltan666
 11 cze 2018, 21:57
Taki_tam pisze:Można sobie wyłączyć usługę 1zł/dzień, pozostanie 30 dni ważności konta. Zdejmie ci ograniczenie 15Mbit/s na 30 dni (bo masz pakiet promocyjny). Ostatniego dnia ważności promocji/konta włacz ponownie usługę i dostaniesz rok ważności.
Tak właśnie zrobiłem. Wyłączyłem 1zł./dzień i aktywowałem gratisowe 20 GB, ale chyba trochę się z tymi 20 GB za bardzo pośpieszyłem. Nie poczekałem na smsa potwierdzającego wyłączenie 1zł./dzień i aktywowałem 20 GB po sprawdzeniu, że ważność konta skróciła się do 30 dni. Przez to mam teraz ograniczenie do 15 Mbit/s. Na innym numerze, gdzie nie korzystałem z usługi 1zł./dzień ograniczenia nie ma.
 #998624  autor: Taki_tam
 12 cze 2018, 14:43
Po deaktywacja 1zl/dzien ograniczenie powinno być zdjete. Kolejność nie powinna mieć znaczenia. Zerwij sesję data i sprawdź ponownie. Jak nie zadziała to zrób zgłoszenie do iboa i poproś o naprawę i rekompensatę.
 #998666  autor: darekka
 12 cze 2018, 17:39
Może i powinno być zdjęte ale w praktyce tak nie jest-sprawdzałem przed chwilą na sobie i lejek 15Mb pozostał. Co do ewentualnego reklamowania tego to za mały to pakiet aby się bawić.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #999142  autor: marcin19883
 15 cze 2018, 17:15
Dzwoniłem dziś do bok. Sprawdzałem czy lte włączone na drugim numerze, który będę testował. Okazało się, że jest. Czyli losowo włączają lub wyłączają LTE. Trochę to kiepsko o nich świadczy. Ciągle wszystko telefonicznie załatwiać, bo nie wiadomo czy włączone czy nie. Tak samo z zgodami marketingowymi.
 #999153  autor: adacomp
 15 cze 2018, 17:49
Niestety , ale błędy z winy opa w T-M to codzienność.
Tylko przez BOA coś można załatwić i czasem dopiero na n-tym razem.
 #999208  autor: scisly
 16 cze 2018, 06:45
Zakupiłem tydzień temu starter T-mobile za 5 zł. Uruchomiłem na nim pakiet 20GB na urodziny T-mobile. Ważność konta mam do 22 czerwca 2018.
1. Jakie są sposoby przedłużenia ważności konta na rok bez doładowań?
2. Jakie są możliwości przedłużenia ważności pakietu 20GB?
 #999211  autor: scisly
 16 cze 2018, 08:14
Dzięki za odpowiedź.
Pakiet 20GB mam ważny do 9 lipca.
1. Czy po włączeniu usługi 1zł/dzień będę mógł dalej korzystać z tego pakietu?
2. Gdy po pewnym czasie wyłączę usługę 1zł/dzień i ponownie ją włączę to ważność konta znowu ustawi się 365 dni?
3. Czy inne pakiety internetu w T-mobile sumują się? Rozumiem, że pakietu 20GB nie przedłużę innymi pakietami internetu?
 #999226  autor: adacomp
 16 cze 2018, 12:15
1 tak
2 tak
3 nie
 #999292  autor: efazeti
 16 cze 2018, 21:55
ja uciekłem z T-Mobile po tym jak mnie "okradli" metodą na "Digital Virgo" - z konta wyparowała mi cała kasa, zostało 21gr :(
żonce na abo też taki numer zrobili, doliczyło Jej ponad 30zł
da się coś z tym zrobić? jakaś reklamacja czy coś?
 #999296  autor: efazeti
 16 cze 2018, 22:55
kasa znika z konta (albo dolicza się do abo) a w billingu pojawia się właśnie "Digital Virgo"
tylko że ani ja ani żonka nie robiliśmy nic na telefonie żeby coś takiego "nabić"
 #999301  autor: adacomp
 16 cze 2018, 23:52
Trzeba zablokować poprzez kody ussd wszystkie zgody oraz założyć blokady premium a jeśli to nie pomoże lub jest nie możliwe do zrobienia to zrobić to tylko poprzez BOA i złożyć reklamację i zażądać rekompensaty.
Po takim numerze ze strony opa to bym złożył reklamację, żądał rekompensaty w PLN na KG, wykorzystał wsio z KG i przeniósł się do innego opa i jak T-M dało by zgodę na MNP to jeszcze bym złożył skargę do UKE na nich i ich praktyki.
 #999302  autor: scisly
 16 cze 2018, 23:56
Najlepiej złóż reklamację. Na innym forum jeden z użytkowników pisał, że kasa z konta również mu wyparowała. Złożył reklamację i środki z konta znowu mu zjadło. Podobno po zmianie połączenia z LTE na 3G problem ze znikającymi środkami już nie powrócił.
 #999456  autor: Taki_tam
 18 cze 2018, 11:59
Zmiana połaczenia z LTE na 3G nie ma z tym nic wspólnego. Z tego co widziałem to Digital Virgo to pośrednik w transakcjach operatorskich dla SMS premium. Miałeś albo jakąs aplikację na telefonie albo zapisałeś się świadomie będzie nie na jakiś płatny konkurs/usługę. Blokada usług premium to własciwa droga w takich przypadkach.
 #999546  autor: zolvio
 18 cze 2018, 23:24
Taki_tam pisze: [..] Blokada usług premium to własciwa droga w takich przypadkach.
Ja użyłem

ALL ON na numer 80450 (blokada usług premium)
NIE na numer 80333 (wyłączenie Granie na czekanie; metoda opisana na opakowaniu startera)

Póki co spokój. Czy coś jeszcze powinienem wyłączyć?

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #999611  autor: szpiglas
 19 cze 2018, 13:52
efazeti pisze:kasa znika z konta (albo dolicza się do abo) a w billingu pojawia się właśnie "Digital Virgo"
tylko że ani ja ani żonka nie robiliśmy nic na telefonie żeby coś takiego "nabić"
Cudów nie ma, musiałeś ty albo żona wejśc na jakis serwis - wystarczy jedno klikniecie w reklame czasem, w ktorym sa platnosci od razu pobierane z konta. To sie nazywa data billing. Dostawcy tej platnosci w Polsce sa rozni, bodajze Digital Virgo, Mobiltek. z tego co kojarze, warto sie skontaktowac od razu z BOK operatora - przynajmniej sprawdza ci w twojej historii, na co kliknales;) a jak sie uprzesz, to i te 30zł oddadza (tzn jak udowodnisz, ze bylo przypadkowe klikniecie w reklame, a nie np zakup punktow, czy jakiegos dostepu do filmow czy gry)
 #999614  autor: szpiglas
 19 cze 2018, 13:57
Taki_tam pisze:Zmiana połaczenia z LTE na 3G nie ma z tym nic wspólnego. Z tego co widziałem to Digital Virgo to pośrednik w transakcjach operatorskich dla SMS premium. Miałeś albo jakąs aplikację na telefonie albo zapisałeś się świadomie będzie nie na jakiś płatny konkurs/usługę. Blokada usług premium to własciwa droga w takich przypadkach.
Tak blokada usług rozwiazuje nam problem "przypadkowych" klikniec w platne serwisy, ale jak potem chcesz zaplacic sms-em dajmy na to za chomikuj, czy wrzucenie ogloszenia na olx i nie mozesz bo zablokowane platnosci w telefonie, to juz jest słabo.
  • Strona 9 z 89
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 89
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 89