Witam.
Krew mnie zalewa.. to mało powiedziane. Od 19 maja próbuję przenieść numer z Play do T-mobile i cały czas nie udaje się to.. Wszystkie dane się zgadzają - i na wniosku o przeniesienie w T-mobile i w Play a mimo to, wniosek jest odrzucany ze względu na dane, które sie nie zgadzają.. Byłem już z 6-7 razy w T-mobile, z 5-6 razy był ponawiany wniosek, za każdym razem sprawdzanie kilkukrotne każdej danej, numeru (cyfra po cyfrze) i wszystko się niby zgadza.. Jest to przenoszenie z firmy, na firmę (w t-mobile na magentę biznes). PRzez 2 lata miałem numer w play na abonament, na moją siostrę, na osobę prywatną. Parę dni przed zakończeniej 2 letniej umowy byłem w Play, aby osobiście zrobić cesję z siostry na mnie a później cesję z os. prywatnej na firmę(18 maja). Mój błąd, że załatwiałem pierwsze formalności - podpisanie um. z T-mobile poprzez telefon.. i może to spowodowało komplikacje, których nigdzie wyjaśnić nie mogę.. Byłem wielokrotnie w obydwu salonach i kilka rozmów z konsultantami telefonicznymi i nic.. Każdy odsyła do siebie nawzajem, żeby sprawdzić dane, upewnić się - i tak w kółko..
Co mam zrobić w tej sytuacji, bo już mnie kur@#$ica bierze za przeproszeniem.. kolejne miesiące w Play mi się zaliczają, czyli czerwiec, zaraz może i lipiec będę musiał opłacić, a tym samym w T-mobile już faktury przychodzą...
Czy to podlega pod jakąś reklamację, żeby tych faktur z Play za czerwiec nie opłacać?
Już mi brak nerwów.. czas tracę, na to jeżdżenie po salonach.. Może jednak złożę wypwoiedzenie w Play i olać ten mój numer, który mam od kilku dobrych lat .. Gdybym wiedział, że tak będzie to bym wypowiedział umowę z Play 19 kwietnia, i od 19 maja już z nowym numerem funkcjonował.....
Krew mnie zalewa.. to mało powiedziane. Od 19 maja próbuję przenieść numer z Play do T-mobile i cały czas nie udaje się to.. Wszystkie dane się zgadzają - i na wniosku o przeniesienie w T-mobile i w Play a mimo to, wniosek jest odrzucany ze względu na dane, które sie nie zgadzają.. Byłem już z 6-7 razy w T-mobile, z 5-6 razy był ponawiany wniosek, za każdym razem sprawdzanie kilkukrotne każdej danej, numeru (cyfra po cyfrze) i wszystko się niby zgadza.. Jest to przenoszenie z firmy, na firmę (w t-mobile na magentę biznes). PRzez 2 lata miałem numer w play na abonament, na moją siostrę, na osobę prywatną. Parę dni przed zakończeniej 2 letniej umowy byłem w Play, aby osobiście zrobić cesję z siostry na mnie a później cesję z os. prywatnej na firmę(18 maja). Mój błąd, że załatwiałem pierwsze formalności - podpisanie um. z T-mobile poprzez telefon.. i może to spowodowało komplikacje, których nigdzie wyjaśnić nie mogę.. Byłem wielokrotnie w obydwu salonach i kilka rozmów z konsultantami telefonicznymi i nic.. Każdy odsyła do siebie nawzajem, żeby sprawdzić dane, upewnić się - i tak w kółko..
Co mam zrobić w tej sytuacji, bo już mnie kur@#$ica bierze za przeproszeniem.. kolejne miesiące w Play mi się zaliczają, czyli czerwiec, zaraz może i lipiec będę musiał opłacić, a tym samym w T-mobile już faktury przychodzą...
Czy to podlega pod jakąś reklamację, żeby tych faktur z Play za czerwiec nie opłacać?
Już mi brak nerwów.. czas tracę, na to jeżdżenie po salonach.. Może jednak złożę wypwoiedzenie w Play i olać ten mój numer, który mam od kilku dobrych lat .. Gdybym wiedział, że tak będzie to bym wypowiedział umowę z Play 19 kwietnia, i od 19 maja już z nowym numerem funkcjonował.....