DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 123 z 173
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 173
 #997595  autor: marcin19883
 06 cze 2018, 11:53
as1as pisze:A mi się wydaje... że nie czytałeś poprzednich postów i tak się robi śmietnik. Przecież napisał że kartę aktywował w kwietniu 2017
To nie wyklucza awarii technicznej po ich stronie, jeśli do BOKu nie dzwonił jeszcze
 #997627  autor: Andrzej311
 06 cze 2018, 13:56
Remington pisze:
Andrzej311 pisze:Napisałem do nich, ale nadal cisza.
Chcesz szybko, to zadzwoń. Kiedyś odpisywali po paru godzinach, teraz mają więcej klientów, więc może się w 1 dniu wyrobią.

A nie wygasła Ci ważność konta?
Ludzie drodzy litości... Kartę nie tylko aktywowałem, ale używałem od kwietniu 2017r. Jak mogła mi wygasnąć ważność konta, gdyż co miesiąc doładowywuje, a każde doładowanie przedłuża ważność konta o rok. Ostatnio doładowałem pół miesiąca temu. Więc konto jest ważne gdzieś do połowy maja 2019r.

Odpisali mi z BOK tragedia to mało powiedziane.

" Prosimy o podanie przykładu nieudanego połączenia przychodzącego, podczas którego wystąpił podany przez Pana komunikat (data, godzina oraz numer z którego wykonywane było połączenie) "


Pozdrawiam

Katarzyna
team a2 mobile
Biuro Obsługi Klienta
ul. Trembeckiego 11A, 35-234 Rzeszów
e-mail: [email protected]

Więc im odpisałem.

" Czy Pani jest normalna, to co Pani pisze? " Prosimy o podanie przykładu nieudanego połączenia przychodzącego, podczas którego wystąpił podany przez Pana komunikat (data, godzina oraz numer z którego wykonywane było połączenie) " - Ja pisze o awarii numeru z którego nie tylko nie może nikt się dodzwonić, ale Ja nie mogę wykonywać żadnych połączeń głosowych, sms, mms, transmisja danych. Tylko połączenia alarmowe. Wygląda na to, że karta SIM jest uszkodzona. A Pani mi wyskakuje z tekstem o podanie przykładu nieudanego połączenia przychodzącego. To żart? Kartę SIM przekładam do innego telefonu i jest to samo. Mówiąc jak " krowie na rowie " karta w ogóle nie może zalogować się do sieci! Nie pomaga ustawienia sieci: wybór automatyczny lub ręczny z roamingiem czy bez.
Po co ja tu w ogóle pisze? Jeśli obsługa a2mobile jest tak niekompetentna, to tylko moja strata czasu. Nic więcej. Numer mam uwalony od wczoraj. Obsługa a2mobile po około 24 godzinach dopiero się kontaktuje i co słysze? Kompletny bełkot! Nie mam czasu z wami sie użerać. Przenoszę natychmiast numer do innej sieci.
Żegnam Panią."

Więc jak mówiłem wcześniej. Już złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Play, a potem z powrotem do a2mobile. A może specjalnie palą głupa i chcą przeciągać ile wlezie, aby uznać, że to moja wina i dopiero wtedy wyrobią duplikat ale za opłatą 10zł.? Naprawdę nie wiem co o tym sądzić. Pierwszy raz się z takim BOK spotkałem. Na szczęście to już historia.
 #997644  autor: Remington
 06 cze 2018, 14:51
Andrzej311 pisze:Jak mogła mi wygasnąć ważność konta, gdyż co miesiąc doładowywuje
A niby skąd mieliśmy to wiedzieć? Pisałeś tylko od kiedy jej używałeś.

Odpowiedź BOK potwierdza, że w takich sprawach najlepiej próbować skontaktować się telefonicznie.
 #997648  autor: marcin19883
 06 cze 2018, 15:06
Używa ponad rok numeru. Nagle błąd techniczny i cała sieć niedobra. Oj ludzie ludzie, co z wami. Dzwoń na BOK telefonicznie. Takie sprawy się tłumaczy telefonicznie
 #997683  autor: Andrzej311
 06 cze 2018, 19:21
marcin19883 pisze:Używa ponad rok numeru. Nagle błąd techniczny i cała sieć niedobra. Oj ludzie ludzie, co z wami. Dzwoń na BOK telefonicznie. Takie sprawy się tłumaczy telefonicznie
Ja nie mówię, że sieć jest niedobra. Czytać ze zrozumieniem. Ludzi mają niekompetentnych w BOK. Jeśli wyrobienie duplikatu karty SIM w a2mobile czyli tak prozaiczna czynność, stwarza im takie problemy i konsultanci mają problem ze zrozumieniem co się do nich pisze, to trzeba brać sprawy we własne ręce i wyjdzie szybciej bez ich udziału przenosząc numer do innej sieci i z powrotem do a2mobile. Problem nie tkwi w sieci, tylko w ludziach z BOK. Tyle w temacie.
 #997704  autor: Remington
 06 cze 2018, 21:02
I myślisz, że gdzie indziej będzie lepiej? Słowo pisane ma to do siebie, że ktoś może źle zrozumieć, szczególnie gdy się śpieszy, bo ma w kolejce kilkaset nieprzeczytanych maili. Gdy dzwonisz, możesz z konsultantem wejść w interakcję i od razu sprostować go jeśli coś źle zrozumiał.
 #997712  autor: marcin19883
 06 cze 2018, 21:22
Ja mam numery w każdej sieci. BOK jest w każdej podobny. Zależy co chcesz załatwić i na jakiego konsultanta trafisz. Jedni są mniej inni bardziej doświadczeni.
 #997716  autor: cedrus
 06 cze 2018, 21:36
Moja mama używa a2mobile (na kartę) od kilku miesięcy, ma cykliczny pakiet rozmów za 9,9. Wcześniej używała Plusa na kartę przez kilkanaście lat. Ten sam aparat telefoniczny. Niestety co jakiś czas teraz miewa problemy z jakością rozmowy, zdarzają się krótkie zaniki głosu w słuchawce u Niej. Będę się temu bacznie przyglądał ale na razie zapowiada się na migrację... Priorytety w sieci Plus?

edit:
Telefon tylko 2G. Niedawno dokładali L900 na najbliższej stacji więc i może z G900 coś pozmieniali?
 #997796  autor: marcin19883
 07 cze 2018, 12:27
cedrus pisze: Niestety co jakiś czas teraz miewa problemy z jakością rozmowy, zdarzają się krótkie zaniki głosu w słuchawce u Niej.

edit:
Telefon tylko 2G. Niedawno dokładali L900 na najbliższej stacji więc i może z G900 coś pozmieniali?
Ja mam dokładnie tak samo. Od ok 2tygodni, po modernizacji, zasięg się pogorszył i czasami głos zanika.
 #997809  autor: sa
 07 cze 2018, 13:06
marcin19883 pisze:
cedrus pisze: Niestety co jakiś czas teraz miewa problemy z jakością rozmowy, zdarzają się krótkie zaniki głosu w słuchawce u Niej.

edit:
Telefon tylko 2G. Niedawno dokładali L900 na najbliższej stacji więc i może z G900 coś pozmieniali?
Ja mam dokładnie tak samo. Od ok 2tygodni, po modernizacji, zasięg się pogorszył i czasami głos zanika.
Cedrus sprawdź jeszcze telefon z inną simką od innego opa by wykluczyć potencjalną awarię telefonu a simkę w innym telefonie.U mnie wszystko normalnie no ale jak mam telefon z 3gwiec trudno o miarodajny wynik,jeżeli jednak tną pasmo gsm pod LTE to bida będzie i odwrót simek do innych opów,bo ludzie tak łatwo telefonów nie wymienią.
 #997812  autor: marcin19883
 07 cze 2018, 13:10
Ja wkładałem inne simki do tego telefonu 2G i było lepiej. To modernizacja pogorszyła. Np. 3G jest w normie
 #997819  autor: sa
 07 cze 2018, 13:29
Czyli albo zmiana telefonu albo sieci...Dobrze że mam...8 letnie SE z 3g, ale współczuję użytkownikom wszystkich babcio i dzidkofonów.
 #997824  autor: marcin19883
 07 cze 2018, 14:01
sa pisze:Czyli albo zmiana telefonu albo sieci...Dobrze że mam...8 letnie SE z 3g, ale współczuję użytkownikom wszystkich babcio i dzidkofonów.
Nie dość, że taki dziadkofon jest droższy w stosunku to moźliwości od normalnego telefonu, to jest bardzo cichy. Ja porównując z zwykłym smartfonem budzetowym, mam o kilka poziomów głośniejszy głośnik. I jak niby ta starsza osoba ma mieć lepiej? to tylko za duże klawisze się płaci. A tak to szrot z Chin najgorszej jakości. :-) Nawet zasięg bardziej szaleje moim zdaniem. Szkoda, że nie ma telefonów 3G dla seniorów. W tej technologii wystarczy choćby jedna kreska a komfortowo sie rozmawia bez przerywania jak przy 2G, które musi mieć dobry zasięg.
 #997838  autor: sa
 07 cze 2018, 15:21
marcin19883 pisze: Nie dość, że taki dziadkofon jest droższy w stosunku to moźliwości od normalnego telefonu, to jest bardzo cichy. Ja porównując z zwykłym smartfonem budzetowym, mam o kilka poziomów głośniejszy głośnik. I jak niby ta starsza osoba ma mieć lepiej? to tylko za duże klawisze się płaci. A tak to szrot z Chin najgorszej jakości. :-) Nawet zasięg bardziej szaleje moim zdaniem. Szkoda, że nie ma telefonów 3G dla seniorów. W tej technologii wystarczy choćby jedna kreska a komfortowo sie rozmawia bez przerywania jak przy 2G, które musi mieć dobry zasięg.
Ktoś zrobił kiedyś test nie pamiętam który portal poświęcony tematyce telefonów i smartfonów i i wyszło mu że dla babci i dziadka najlepsze telefony to są....smartfony z racji dużej klawiatury i ustawień ekranu trzeba tylko wszystko drażliwe(net itp) powyłączać ,pokasować i pochować w menu i tak ustawić funkcje podstawowe by starszy człowiek jak najmniej musiał szukać w menu.Jak moje bliźniaki SE mi padną to trzeba będzie tak zrobić Albo nokia da na nasz rynek klawiszowce z LTE choć w przypadku faktycznie starszych osób z klawiaturą może być problem ale np. moja mama jest do normalnych pełnowymiarowych telefonów z 3g przyzwyczajona i nie wyobrażam jej sobie z babciofonem. A co do ich jakości mam w rodzinie parę osób co tego szrota używają i strasznie to słabe jest.Chyba że jakiegoś hammera 3 z 3g spróbować i im dać klawiatura w tym jest nawet nawet.
 #997843  autor: cedrus
 07 cze 2018, 15:58
Dodatkowy objaw: telefon już kilka razy (w ciągu około miesiąca) stracił zasięg w obszarze dobrego sygnału. Pomaga restart telefonu. Przed zmianą z simplusa nie było takich problemów. Napiszę reklamację, niech przyślą nową kartę SIM.
 #997845  autor: sa
 07 cze 2018, 16:06
cedrus pisze:Dodatkowy objaw: telefon już kilka razy (w ciągu około miesiąca) stracił zasięg w obszarze dobrego sygnału. Pomaga restart telefonu. Przed zmianą z simplusa nie było takich problemów. Napiszę reklamację, niech przyślą nową kartę SIM.
A sprawdzałeś telefon z innymi simkami z innych sieci? Najpierw sprawdź potem nie pisz tylko dzwon do bok .bo z pisaniem idzie marnie a jak zadzwonisz i wyjaśnisz o co chodzi to łatwiej załatwisz/szybciej co trzeba.
 #997884  autor: piokuk
 07 cze 2018, 20:55
Mam pytanie: przeniosłem kiedyś numer do a2mobile. Po roku go nie doładowałem. Numer loguje się do sieci, ale jak podejmuję próbę dodzwonienia się na niego słyszę komunikat: wybrany numer nie działa. Jak go doładuję, to wszystko wróci do normy czy co mam zrobić?
 #997902  autor: jutek
 07 cze 2018, 21:49
Nie dasz rady go doładować, ani kodem, ani przez internet. Pisz do BOK to Ci każą przysłać kod doładowania Plus 5 i ożywią.
 #998496  autor: Kerimus
 11 cze 2018, 20:33
Ja osobiście przeniosłem się z Play do Plush Abo, ale mi zależało i na darmowych rozmowach i na dużym pakiecie neta.
Chce przenieść żonę także z PLay i znalazłem ofertę dokładnie dla niej, bo ona korzysta wyłącznie z dzwonienia i nic ponad to.
Ten operator proponuje 9,90 zł/miesiąc za darmowe rozmowy do wszystkich łącznie ze stacjonarnymi telefonami.Czy ktos może sie podzielić wiedzą na temat tego operatora i jego oferty?
  • Strona 123 z 173
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 173
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 173