pakierhakierxd wiem, że w Play trzeba aktywować, SMSa wysłałem, dostałem potwierdzenie, że usługa włączona, ale tak jak psiałem - nie działa.
Kozien70, podejrzewam właśnie, że coś tam "zostaje" ze starego softu i dlatego są takie problemy. Wgrywam używając Odina, soft składa się z 4 plików, w opcjach nie mam zaznaczone re-partition. Czy mam to zaznaczyć? Z tego co piszesz, to wtedy należy wskazać plik PIT - trzeba go "wyciągnąć" z pliku CSC, tak? Ale ściągając soft ze strony
https://www.sammobile.com/firmwares/ mam plik CSC oraz HOME_CSC, z którego pliku wyciągnąć PIT?
W takim razie biorę się zaraz za wgrywanie XEO od nowa, dam znać co z tego wyjdzie.
EDIT: no i nic z tego, wgrałem zgodnie z instrukcją, re-partition zaznaczone, PIT wyciągnięty z pliku i załadowany i dalej to samo, tzn. VoWIFI nie działa.