DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 44 z 48
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 48
 #995733  autor: sa
 27 maja 2018, 17:44
Remington pisze: Ad. 1. Tak
Ad. 2. Aktywujesz tak jak za 1. razem (net lub kod)
Ad. 3. Chyba ok. 2 tygodni.
Ad. 4. Tak. Jeśli nie przeniesienie tylko nowe numery to stają się aktywne od razu po wizycie kuriera.
ad.3 Już nie ,bo teraz jak składasz zamówienie na przeniesienie np. w niedzielę po południu to nie bądź zdziwiony jak kurier zgłosi się do ciebie w poniedziałek lub wtorek,bo mnie tak zaskoczyli,bo też liczyłam 2 tygodnie na przeniesienie i taką sobie datę tego przeniesienia ustaliłam, bo można oczywiście wybrać datę konkretną przeniesienia.Jak poprzednio tj kilka lat temu przenosiłam numery to trwało to bite 2 tygodnie nim dokumenty doszły a potem z kolejne 7 -10 dni do opa i czekanie na przeniesienie że już nawet się zastanawiał czy poczta dokumentów mimo firmowej koperty nie zgubiła, a teraz w czasach przymusowej rejestracji to kurier był już we wtorek a w środę już dostałam smsem info że stary operator zgodził się oddać numer a data przeniesienia do czekania tak lekko licząc jeszcze z 10dni...No cóż kurierzy DPD w moim regionie pracują porządnie.No i sam VM zmienił swój system widać uznali że kurier DPD jest lepszą i szybszą opcją niż poczta,która w końcu też ma kurierów,ale ci z DPD chyba jednak szybciej działają.
 #995737  autor: PABLOTECH
 27 maja 2018, 18:21
Remington pisze: Ad. 1. Tak
Ad. 2. Aktywujesz tak jak za 1. razem (net lub kod)
Ad. 3. Chyba ok. 2 tygodni.
Ad. 4. Tak. Jeśli nie przeniesienie tylko nowe numery to stają się aktywne od razu po wizycie kuriera.
Большое спасибо :smt023 (tł. wielkie dzięki)
sa pisze:
Remington pisze: Ad. 1. Tak
Ad. 2. Aktywujesz tak jak za 1. razem (net lub kod)
Ad. 3. Chyba ok. 2 tygodni.
Ad. 4. Tak. Jeśli nie przeniesienie tylko nowe numery to stają się aktywne od razu po wizycie kuriera.
ad.3 Już nie ,bo teraz jak składasz zamówienie na przeniesienie np. w niedzielę po południu to nie bądź zdziwiony jak kurier zgłosi się do ciebie w poniedziałek lub wtorek,bo mnie tak zaskoczyli,bo też liczyłam 2 tygodnie na przeniesienie i taką sobie datę tego przeniesienia ustaliłam, bo można oczywiście wybrać datę konkretną przeniesienia..
To miało być kolejne pytanie ale widzę, że już chyba znam odpowiedź :).
1) Czyli rozumiem, że składając zlecenie przeniesienia numeru na stronie VM ( z oferty na kartę a2mobile ==> freemium ) można wskazać konkretną datę i liczyć na to, że operator docelowy uzna to za wiążące :smt017 ??
2) To teraz pytanie na 100pkt. Czy operator źródłowy (a2mobile) może strzelić focha i nie oddać numeru jeśli zabawiłem u niego ... miesiąc :) ??
Ostatnio zmieniony 30 maja 2018, 12:48 przez Morvius, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Wymoderowano.
 #995739  autor: sa
 27 maja 2018, 18:43
1.Tak można ,nawet jeżeli jest to oferta na kartę to z kurierem dokumenty szybko "chodzą" a sprawy formalne czyli zgoda starego opa itp. to kwestia kilku godzin tak naprawdę.Mnie dosłownie ze 2 tygodnie temu z a2 do play przeniesienie numeru zajeło mniej niż 12 godzin.Warunek do salonu markowego playa(nie stoiska w CH) wybrałam się między godziną 14-15 i o 18 już wiedziałam że następnego dnia w nocy będę z numerem w play.
2.Raczej nie ,karencja na numer to podobno 72 godziny do 7 dni,czyli po miesiącu powinni puścić numer bez protestów zwłaszcza że od 25 czerwca wchodzi nowy cennik i zawsze możesz stwierdzić że ci on nie psuje.
A co do transferu danych neta to wystarczy przeczytać regulamin freemium tam pisze o transferze danych jak byk z podanymi technologiami.
https://virginmobile.pl/media/documents ... -12-21.pdf
Dokłądnie to w punkcie 31 regulaminu dla mających problem z czytaniem :lol:
Zresztą jeżeli cię to pocieszy to simkę z freemium mam w noki 206 a ten telefon obsługuje tylko 2g i net działa na 1000% :D
 #996506  autor: sa
 31 maja 2018, 16:52
Pakiety neta są dokładnie takie jak jest napisane na stronie i nic więcej niema.Tu chodzi o cenę bo niektóre pakiety są promocyjnie tańsze. np. 1 Gb za 2 zł albo 10 Gb za 10zł.
 #998317  autor: lordbyd
 10 cze 2018, 20:24
Mam takie dwa ciekawe przypadki w Freemium:
1. SMSy z informacją o aktywacji nowego pakietu i zakończeniu starego przyszły 4 razy pod rząd - jeden po drugim
2. SMSy z informacją o wykorzystaniu 300 MB i zachęceniem do zakupu płatnych pakietów przychodzą od dwóch dni średnio co dwie godziny - dwukrotnie.
Czy któryś z Kolegów miał taki przypadek?
Oczywiście darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda, poza tym wyrażałem zgodę na informację handlową przy aktywacji Freemium -tylko nigdy wcześniej tak nie było :)
 #998321  autor: adacomp
 10 cze 2018, 20:32
Coś za coś.
Ma to zniechęcić do darmowości i kupno płatnego pakietu.
Miałem takie akcje wielokrotnie, ale na szczęście od bardzo dawna te karty leżą i się kurzą w szufladzie więc i nie denerwują mnie ich nagabywania :)
 #998566  autor: v200
 12 cze 2018, 00:12
Kilka dni temu, też dostałem cztery smsy o końcu pakietu, później cztery smsy o odnowieniu pakietu.
Wczoraj sms o zakupie pakietów dodatkowych przyszedł już tylko jeden.
 #998580  autor: lordbyd
 12 cze 2018, 09:35
Do mnie od wczorajszego poranka przyszło do tej chwili 50 sms-ów zachecajacych do zakupu dodatkowego pakietu danych :)
 #998582  autor: adacomp
 12 cze 2018, 10:08
lordbyd pisze:Do mnie od wczorajszego poranka przyszło do tej chwili 50 sms-ów zachecajacych do zakupu dodatkowego pakietu danych :)
No to mają niezły rozmach sk....y jak mawiał Siara w "Kilerze" ;)
A może to jest zależne ile masz u nich numerów, SIM albo aktywnych pakietów Freemium i jak długo jesteś w VM.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2018, 15:55 przez Morvius, łącznie zmieniany 2 razy. Powód: :)
 #998585  autor: lordbyd
 12 cze 2018, 10:17
@adacomp:
W VM jestem od dobrego roku, mam u nich tylko jeden numer z pakietem Freemium.
Pierwszy raz w historii wykorzystałem dopiero cały pakiet darmowych 300 [MB].
Do tej pory wykorzystywałem minuty czy SMSy i nigdy nie było takiego "spamu" SMS-owego :)
 #998594  autor: adacomp
 12 cze 2018, 11:21
lordbyd pisze:@adacomp:
W VM jestem od dobrego roku, mam u nich tylko jeden numer z pakietem Freemium.
Pierwszy raz w historii wykorzystałem dopiero cały pakiet darmowych 300 [MB].
Do tej pory wykorzystywałem minuty czy SMSy i nigdy nie było takiego "spamu" SMS-owego :)
Tym bardziej dziwne
Obowiązuje przecież od 3 tygodni RODO.
Ale aktywacja Freemium to niestety m.in. zgoda na spam od operatora czyli VM.
 #998622  autor: MPUltra
 12 cze 2018, 14:35
A nie da się dodać "Virgin" do czarnej listy? Ja tak umiem z ING i nju mobile. Korzystam z Textry. Tylko wtedy nie będzie powiadomień o wykorzystaniu/aktywacji pakietu, etc.
Można też wyciszyć konwersację, wtedy po np. aktywowaniu pakietu wystarczy wejść do apl. SMS i sprawdzić czy się aktywował (jeśli 1. opcja jest zbyt bezwzględna)
 #998640  autor: everymen
 12 cze 2018, 15:48
To jest ewidentny błąd, najprawdopodobniej systemu. Na moim aktywnym numerze #freemium ostatnio otrzymałem trzy takie same smsy o RODO.
Poza tym incydentem, od grudnia do maja nie pojawiły się żadne smsy.
 #998749  autor: kouczan
 13 cze 2018, 06:27
Zadzwoń na infolinię. Tam zablokują ci powiadomienia systemowe. Ponoć znają problem i próbują ogarnąć temat.

Wysłane z mojego Lenovo A6020a46 przy użyciu Tapatalka
 #998757  autor: Remington
 13 cze 2018, 08:12
Panowie zlitujcie się, nie RODO, nie przesada, przecież nikt nie wysyła 50 reklam na jeden numer.

Ewidentnie jakiś błąd i można im to zgłosić.

Ja będąc za granicą na nr Virgin dostałem ankietę do oceny konsultanta - jakieś 10 razy.
 #999249  autor: Mar9999
 16 cze 2018, 17:23
Czy Virgin pobiera opłaty za wysłanie potwierdzenia odczytu MMS oraz za transmisję danych w trakcie odbioru MMS? Mam to wyszczególnione w historii połączeń. Oczywiście żadnego MMS-a nie wysyłałem, a tylko odbierałem. Na telefon nadawcy przyszły sms-y, o treści: "Wiadomość MMS została odczytana 16 cze 2018 16:58"

Obrazek
 #999257  autor: adacomp
 16 cze 2018, 17:47
To normalna praktyka we Freemium.
Jak kupisz płatny pakiet neta/MMS to problem zniknie.
 #999419  autor: Mar9999
 17 cze 2018, 20:50
Ale ja mam pakiet neta 1GB za 2 zł. A to jest gdzieś w jakimś regulaminie? A co gdybym nic nie miał koncie? Nie otrzymałbym mms-a albo potwierdzenie nie było wysłane?

edit:
Zgłosiłem sprawę do CMOK i musiałem udowodnić przesyłając screenshooty szczegółów wiadomości oraz potwierdzeń odczytu i raportów. Konsultant był bardzo zdziwiony przypadkiem, ponieważ nigdy nie mieli takiego zgłoszenia i przesłał do działu technicznego.
  • Strona 44 z 48
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 48
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 48