Telekomunikacja jak na dłoni






njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin działu
Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Wiadomość
Autor

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez iSiO » 17 maja 2018, o 19:39

Ok dzięki wielkie za info
iSiO
Stały bywalec
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 229
Dołączył(a): 29 sty 2006, o 18:23
Lokalizacja: Łuków
Model telefonu: Honor 8
Sieć: T-Mobile

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Postprzez bolek2004 » 26 maja 2018, o 00:02

Perypetii z niesłuszną opłatą za wymianę karty sim ciąg dalszy. Skończył się okres rozliczeniowy
i oczywiście kwota do zapłaty to 54zł czyli 29zł abo + 25 wymiana karty. Zadzwoniłem do nju i od ręki (do godziny po telefonie) pani zrobiła korektę faktury. Mam sobie ją wydrukować i zapłacić.
W systemie widnieje ta na 54zł jako zapłacona i nowa na 29zł niezapłacona.
Wniosek z tej historii jest taki że gość w salonie Orange który wymieniał kartę sim złą opcję zaznaczył nie wiem czy z niewiedzy czy z próby naciągnięcia i dlatego wyszło to niepotrzebne zamieszanie.
W Orange wymiana starej karty sim na lte też jest darmowa więc miał tą opcję do zaznaczenia
w systemie, dlaczego tego nie zrobił? Nie wiem. Mam ochotę złożyć skargę na niego ale odpuszczę.
Także rada, jeśli ktoś ma wymianę starej karty sim na lte w nju i robi to w salonie Orange to niech przypilnuje żeby od razu było dobrze zaznaczone żeby nie było naliczonej opłaty, a jak się będą upierać w salonie to przy nich dzwonić do nju od razu. Unikniecie niepotrzebnej straty czasu na późniejsze odkręcanie tego błędu bo trzeba czekać do końca okresu rozliczeniowego aż pojawi się faktura i dopiero wtedy można to naprawić.
Chwała nju że przynajmniej u nich nigdy nie robią problemu i wszystko się da od ręki praktycznie załatwić, nigdy większych problemów nie było.
Ktoś może napisać, a szkoda czasu żeby się wykłócać o 25zł, ale ja uważam że tu nie chodzi o pieniądze tylko o zasady.
bolek2004
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 2727
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: LBN
Pochwały: 53
Model telefonu: Lenovo C2Power E3372
Sieć: fresh FPnK rbm5

Poprzednia strona

Powrót do Sieci komórkowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: charisma09 i 14 gości