DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 120 z 173
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 173
 #993521  autor: marcin19883
 15 maja 2018, 12:13
Remington pisze:Jaki lejek? Wtedy jest cennikowe (promocyjne) 4 gr za 1MB.
Pytam, bo wtedy problem z mmsami nie miałby sensu. Gdyby był lejek, to transmisja danych mogłaby być włączona do wysłania/odbioru mmsa. Teraz bez lejka, pobrałoby kasę. Więc problem jest duży
 #993523  autor: as1as
 15 maja 2018, 12:26
Kamil7878 pisze:
as1as pisze:Stary ZTE 965 mam wykupiony pakiet tylko na rozmowy za 9,90 bez internetu, net wyłączony i MMS-y dochodzą

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Właśnie, mam to samo tylko pakiet rozmów, więc wysłanie MMS to koszt wiadomości plus dodatkowo transmisja danych, gdy ją włączam.
Ja nie wysyłam MMSów, chodzi o odbieranie, przychodzą i nie mam włączonego internetu mobilnego

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
 #993527  autor: adacomp
 15 maja 2018, 12:38
marcin19883 pisze:
Remington pisze:Jaki lejek? Wtedy jest cennikowe (promocyjne) 4 gr za 1MB.
Pytam, bo wtedy problem z mmsami nie miałby sensu. Gdyby był lejek, to transmisja danych mogłaby być włączona do wysłania/odbioru mmsa. Teraz bez lejka, pobrałoby kasę. Więc problem jest duży
Tak jest u każdego opa gdzie nie ma lejka w standardzie.
 #994543  autor: Phenresin
 20 maja 2018, 15:57
U was tez tak jest ze telefon w a2 zmienia z lte na 3g i brak internetu?. Chodzi glownie o miejsca w jakis zakladach pracy itp. Bo nie wiem czy to przez telefon czy to ta siec tak dziala.
 #994570  autor: adacomp
 20 maja 2018, 19:00
Nie miałem nigdy problemu z netem zarówno w LTE jak i 3G.
Jak mam okazję to wymuszam LTE jeśli soft modemu czy telefonu na to pozwala.
 #994588  autor: Remington
 20 maja 2018, 20:44
Ja miałem taki problem i to na kilku kartach. Ewidentnie karta ma priorytety na szukanie częstotliwości własnych Aero2. Ale zawsze po pewnym czasie sygnał wraca.
 #994784  autor: Dorotea
 22 maja 2018, 08:19
kaminba pisze:Wniosek wypełniony, zero informacji czy wszystko jest ok, zero potwierdzenia, specjalnie zaznaczyłem że chce powiadomienia na emial ale nic nie dostałem
Od Twojego postu minęły dwa lata i wygląda to tak samo - zero informacji, potwierdzenia na maila. Nie ma we wniosku pola Uwagi (kiedyś było) tylko Kod promocyjny. Przenoszę hurtem osiem numerów z różnych sieci i tylko na trzech udało mi się zrobić przekierowanie na numer, pod którym jestem dostępna. Brak logistyki. Pozwalają w jednym wniosku przenieść wiele numerów, ale nie przewidzieli numeru kontaktowego dla kuriera. Brak też informacji, jaki kurier, o numerze przesyłki nie wspominając.

Ponieważ ciekawa byłam numeru przesyłki wysłałam zapytanie do BOK i szybko dostałam odpowiedź, kodowanie maila oryginalne, co ciekawe konsultanci a2mobile nie posiadają nazwisk, podpisane lakonicznym "Kasia" :)
Zgodnie z §1 pkt.8 RSUT a2mobile, obowiązującego od dnia 27.04.2017r., Użytkownik równocześnie może posiadać zarejestrowanych na siebie maksymalnie 5 (pięć) kart SIM, dlatego uprzejmie prosimy o wskazanie numerów które mają zostać przeniesione w ramach przysługującego limitu lub o kontakt z infolinią 720 20 30 40 (koszt według taryfy operatora).
Gdybym nie spytała, czekałabym sobie na kuriera w nieskończoność, bo nikt nie raczył mnie poinformować o limicie kart sim. Wniosek z 8 numerami przeszedł bez protestu. Żadnych maili, SMS-ów, nic, null, pustka. Znowu ktoś nie pomyślał o szczegółach. System pisany na kolanie.

Plusem jest szybkość kontaktu z BOK, jestem pod wrażeniem. Nie wiedziałam, iż a2mobile jest siecią, gdzie przypada tylko 5 kart sim na głowę :D
 #994887  autor: adacomp
 22 maja 2018, 17:03
To typowo "polskie" zachowanie na szybko i bez czytania regulaminów.
Ja miałem podobna nauczkę 12 lat temu kiedy miałem jeszcze abonament i od tej pory zawsze czytam każdy regulamin aby nie było niespodzianek.
 #994900  autor: Dorotea
 22 maja 2018, 17:17
Tak, "polskość" ze mnie wyłazi, nie wiedziałam, że w zeszłym roku zmienili regulamin, straciłam czekistowską czujność i mam za swoje :D

A co siedzi w a2mobile, że wniosek na stronie umożliwia dodanie więcej niż 5 numerów? I dlaczego nie przewidzieli gołej oferty bez bonusu, żeby zainteresowani mogli przenieść do nich większą liczbę numerów? Chcę korzystać z ich usług, a oni nie chcą moich pieniędzy z więcej simek niż 5? Zaprawdę sieć z dziwną polityką biznesową :)

Tak, czy siak udało się załatwić szybko z BOK mailowo i będą przeniesione 4 nr zamiast 8. Niech im będzie.
 #994911  autor: adacomp
 22 maja 2018, 17:48
W VM też jest ograniczenie ale tylko do posiadania pakietu Fremium na 4 numerach.
 #995279  autor: Dorotea
 24 maja 2018, 15:44
Obsługa klienta spisała się na medal, mam już przesyłkę od kuriera. Cieszy, bo mam złe doświadczenia z BOK np. Play, jest tragiczny.
 #995361  autor: SomalijskiWluczega
 25 maja 2018, 09:26
Od 25 czerwca będą zmiany w cenniku i regulaminie a2mobile. Takie smsy dostają osoby korzystające z a2mobile.pl
Szczegóły: proszę bardzo:
https://a2mobile.pl/data/Dokumenty/92/p ... -06-25.pdf
https://a2mobile.pl/data/Dokumenty/91/p ... -06-25.pdf
https://a2mobile.pl/data/Dokumenty/90/p ... 6-2018.pdf

Z tego wynika że po pierwsze cena wzrośnie do 18gr?
Po drugie coś kombinują z internetem (64kb/s? do tej pory było 512kb/s)
Po trzecie pakiety ważne TYLKO na terenie Polski.

Czyli RALH w a2mobile.pl też nie będzie?
Ojć, te wakacje za granicą w Europie drożej nas będą kosztowały....
 #995375  autor: DanielR
 25 maja 2018, 12:19
A tak swoją drogą. Zauważyliście jak w przeciągu (szczególnie) ostatniego roku, zmieniła się treść, a przede wszystkim FORMA wszelakich telekomunikacyjnych regulaminów?
Obecnie są to swego rodzaju przewodniki, przemawiające do abonenta ludzkim językiem i wreszcie traktujące go jak partnera.
Aż miło poczytać! :)

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #995385  autor: marcin19883
 25 maja 2018, 13:39
Ja jestem ciekaw, co z tym internetem. Czy rzeczywiście będzie lejek 64kbps. Jeśli tak, to ta oferta nie różni się od innych aż tak. Nie mogę przeboleć brak HD voice a ci już lejek zmniejszają. Będzie trzeba uciekać od nich.
 #995403  autor: trecik
 25 maja 2018, 15:17
Remington pisze:Skąd w ogóle informacja o lejku 64 kbps? Bo mnie to na fake news jakiś wygląda.
Z regulaminu:

Obrazek
 #995408  autor: Okultysta
 25 maja 2018, 16:01
Hej, ale dlaczego jak wrzucasz screena to wycinasz z treści kluczowe słowo? Przecież tam jest napisane ze prędkość będzie nie mniejsza niz 64kb/s, tak było cały czas, ktoś wrzucał wyżej jakie będą zmiany i to nie chodzi o pakiety i internet. Sianie paniki bez sensu.
 #995458  autor: trecik
 25 maja 2018, 18:53
Ale czego ty chcesz? Przecież zawsze tak było. SomalijskiWluczega nie czytał nigdy regulaminu i panikuje. Screeny wstawiłem z regulaminów z trzech lat i widać, że jest cały czas tak samo.
Edit:
10 groszy za minutę i pół megabita netu to promocja, tak jak napisał Remington.
 #995496  autor: Remington
 25 maja 2018, 20:42
trecik pisze:
Remington pisze:Skąd w ogóle informacja o lejku 64 kbps? Bo mnie to na fake news jakiś wygląda.
Z regulaminu:
Pomieszanie z poplątniem w tym wątku narobiliście.

Skoro prędkość "nie niższa" to nie lejek! Jakiś czas temu weszły przepisy, że każdy dostawca netu musi deklarować minimalną prędkość i wszyscy deklarują w regulaminach coś w tych granicach.
  • Strona 120 z 173
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 173
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 173