Telekomunikacja jak na dłoni






Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez Remington » 21 maja 2018, o 18:56

Raczej: pakiet jest na 30 dni i odnawia się automatycznie przez pół roku :).
Remington
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 1907
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 00:39

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez jovi123 » 21 maja 2018, o 20:14

wychodzi na to że pakiet dodatkowych minut nie jest na 30 dni lecz do końca okresu rozliczeniowego freemium?
jovi123
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 104
Dołączył(a): 9 lis 2017, o 18:31

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez jutek » 21 maja 2018, o 21:59

jovi123 napisał(a):wychodzi na to że pakiet dodatkowych minut nie jest na 30 dni lecz do końca okresu rozliczeniowego freemium?


Dokładnie.
jutek
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 164
Dołączył(a): 8 lis 2014, o 04:56

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez maniek89 » 21 maja 2018, o 22:09

jovi123 napisał(a):wychodzi na to że pakiet dodatkowych minut nie jest na 30 dni lecz do końca okresu rozliczeniowego freemium?


Dlatego sami też zalecają aktywację dodatkowych pakietów na początku cyklu.
maniek89
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 3073
Dołączył(a): 12 lip 2007, o 13:16
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 127
Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 4
Sieć: Virgin Mobile

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez PABLOTECH » 27 maja 2018, o 12:02

Być może gdzieś już wcześniej było ale ...:

1) Czy w Virgin Mobile ( freemium ) internet działa również w 2G ??
2) Co po upływie pół roku . . . odnowienie / przedłużenie taryfy jakimś kodem ?
3) Ile mniej więcej czasu może potrwać przeniesienie numeru (ów) składając "wniosek" na stronie VM ?
4) Kurier przywozi karty sim za free które stają się aktywne po przeniesieniu numerów ?

P.S. Remington dzięki za sugestie w innym wątku. Faktycznie oferta wygląda super jak dla 6-8 letniego użytkownika smartwatcha ;)
PABLOTECH
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Posty: 48
Dołączył(a): 15 maja 2015, o 16:40
Lokalizacja: Warszawa
Model telefonu: Galaxy A5
Sieć: PLUS

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez Remington » 27 maja 2018, o 16:21

Ad. 1. Tak
Ad. 2. Aktywujesz tak jak za 1. razem (net lub kod)
Ad. 3. Chyba ok. 2 tygodni.
Ad. 4. Tak. Jeśli nie przeniesienie tylko nowe numery to stają się aktywne od razu po wizycie kuriera.
Remington
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 1907
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 00:39

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez sa » 27 maja 2018, o 17:44

Remington napisał(a):Ad. 1. Tak
Ad. 2. Aktywujesz tak jak za 1. razem (net lub kod)
Ad. 3. Chyba ok. 2 tygodni.
Ad. 4. Tak. Jeśli nie przeniesienie tylko nowe numery to stają się aktywne od razu po wizycie kuriera.

ad.3 Już nie ,bo teraz jak składasz zamówienie na przeniesienie np. w niedzielę po południu to nie bądź zdziwiony jak kurier zgłosi się do ciebie w poniedziałek lub wtorek,bo mnie tak zaskoczyli,bo też liczyłam 2 tygodnie na przeniesienie i taką sobie datę tego przeniesienia ustaliłam, bo można oczywiście wybrać datę konkretną przeniesienia.Jak poprzednio tj kilka lat temu przenosiłam numery to trwało to bite 2 tygodnie nim dokumenty doszły a potem z kolejne 7 -10 dni do opa i czekanie na przeniesienie że już nawet się zastanawiał czy poczta dokumentów mimo firmowej koperty nie zgubiła, a teraz w czasach przymusowej rejestracji to kurier był już we wtorek a w środę już dostałam smsem info że stary operator zgodził się oddać numer a data przeniesienia do czekania tak lekko licząc jeszcze z 10dni...No cóż kurierzy DPD w moim regionie pracują porządnie.No i sam VM zmienił swój system widać uznali że kurier DPD jest lepszą i szybszą opcją niż poczta,która w końcu też ma kurierów,ale ci z DPD chyba jednak szybciej działają.
sa
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1368
Dołączył(a): 22 gru 2010, o 04:33
Lokalizacja: silesia
Pochwały: 42
Model telefonu: SE Cedar ,Nokia 206
Sieć: OFnK,oDnowa,RBMsiema.pl.VMFree,a2

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez PABLOTECH » 27 maja 2018, o 18:21

Remington napisał(a):Ad. 1. Tak
Ad. 2. Aktywujesz tak jak za 1. razem (net lub kod)
Ad. 3. Chyba ok. 2 tygodni.
Ad. 4. Tak. Jeśli nie przeniesienie tylko nowe numery to stają się aktywne od razu po wizycie kuriera.


Большое спасибо :smt023 (tł. wielkie dzięki)

sa napisał(a):
Remington napisał(a):Ad. 1. Tak
Ad. 2. Aktywujesz tak jak za 1. razem (net lub kod)
Ad. 3. Chyba ok. 2 tygodni.
Ad. 4. Tak. Jeśli nie przeniesienie tylko nowe numery to stają się aktywne od razu po wizycie kuriera.

ad.3 Już nie ,bo teraz jak składasz zamówienie na przeniesienie np. w niedzielę po południu to nie bądź zdziwiony jak kurier zgłosi się do ciebie w poniedziałek lub wtorek,bo mnie tak zaskoczyli,bo też liczyłam 2 tygodnie na przeniesienie i taką sobie datę tego przeniesienia ustaliłam, bo można oczywiście wybrać datę konkretną przeniesienia..

To miało być kolejne pytanie ale widzę, że już chyba znam odpowiedź :).
1) Czyli rozumiem, że składając zlecenie przeniesienia numeru na stronie VM ( z oferty na kartę a2mobile ==> freemium ) można wskazać konkretną datę i liczyć na to, że operator docelowy uzna to za wiążące :smt017 ??
2) To teraz pytanie na 100pkt. Czy operator źródłowy (a2mobile) może strzelić focha i nie oddać numeru jeśli zabawiłem u niego ... miesiąc :) ??
Ostatnio edytowano 30 maja 2018, o 12:48 przez Morvius, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wymoderowano.
PABLOTECH
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Posty: 48
Dołączył(a): 15 maja 2015, o 16:40
Lokalizacja: Warszawa
Model telefonu: Galaxy A5
Sieć: PLUS

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez sa » 27 maja 2018, o 18:43

1.Tak można ,nawet jeżeli jest to oferta na kartę to z kurierem dokumenty szybko "chodzą" a sprawy formalne czyli zgoda starego opa itp. to kwestia kilku godzin tak naprawdę.Mnie dosłownie ze 2 tygodnie temu z a2 do play przeniesienie numeru zajeło mniej niż 12 godzin.Warunek do salonu markowego playa(nie stoiska w CH) wybrałam się między godziną 14-15 i o 18 już wiedziałam że następnego dnia w nocy będę z numerem w play.
2.Raczej nie ,karencja na numer to podobno 72 godziny do 7 dni,czyli po miesiącu powinni puścić numer bez protestów zwłaszcza że od 25 czerwca wchodzi nowy cennik i zawsze możesz stwierdzić że ci on nie psuje.
A co do transferu danych neta to wystarczy przeczytać regulamin freemium tam pisze o transferze danych jak byk z podanymi technologiami.
https://virginmobile.pl/media/documents ... -12-21.pdf
Dokłądnie to w punkcie 31 regulaminu dla mających problem z czytaniem :lol:
Zresztą jeżeli cię to pocieszy to simkę z freemium mam w noki 206 a ten telefon obsługuje tylko 2g i net działa na 1000% :D
sa
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1368
Dołączył(a): 22 gru 2010, o 04:33
Lokalizacja: silesia
Pochwały: 42
Model telefonu: SE Cedar ,Nokia 206
Sieć: OFnK,oDnowa,RBMsiema.pl.VMFree,a2

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez MPUltra » 31 maja 2018, o 16:21

Czy te pakiety internetowe półdarmo na stronie www są już podwojone, czy to co widnieje na www trzeba pomnożyć przez 2?
MPUltra
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 10 gru 2016, o 16:17

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez sa » 31 maja 2018, o 16:52

Pakiety neta są dokładnie takie jak jest napisane na stronie i nic więcej niema.Tu chodzi o cenę bo niektóre pakiety są promocyjnie tańsze. np. 1 Gb za 2 zł albo 10 Gb za 10zł.
sa
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1368
Dołączył(a): 22 gru 2010, o 04:33
Lokalizacja: silesia
Pochwały: 42
Model telefonu: SE Cedar ,Nokia 206
Sieć: OFnK,oDnowa,RBMsiema.pl.VMFree,a2

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez lordbyd » 10 cze 2018, o 20:24

Mam takie dwa ciekawe przypadki w Freemium:
1. SMSy z informacją o aktywacji nowego pakietu i zakończeniu starego przyszły 4 razy pod rząd - jeden po drugim
2. SMSy z informacją o wykorzystaniu 300 MB i zachęceniem do zakupu płatnych pakietów przychodzą od dwóch dni średnio co dwie godziny - dwukrotnie.
Czy któryś z Kolegów miał taki przypadek?
Oczywiście darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda, poza tym wyrażałem zgodę na informację handlową przy aktywacji Freemium -tylko nigdy wcześniej tak nie było :)
lordbyd
Młody wyjadacz
Młody wyjadacz
 
Posty: 401
Dołączył(a): 9 lut 2017, o 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Model telefonu: Nokia 6310i, Huawei Y5 II
Sieć: nju, T-M, VM

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez adacomp » 10 cze 2018, o 20:32

Coś za coś.
Ma to zniechęcić do darmowości i kupno płatnego pakietu.
Miałem takie akcje wielokrotnie, ale na szczęście od bardzo dawna te karty leżą i się kurzą w szufladzie więc i nie denerwują mnie ich nagabywania :)
adacomp
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 1162
Dołączył(a): 22 gru 2016, o 18:25
Lokalizacja: ZS
Model telefonu: Samsung Huawei Ulefone MyPhone Manta
Sieć: Play RBM Fakt Virgin Orange A2 Plush TM BDI

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez v200 » 12 cze 2018, o 00:12

Kilka dni temu, też dostałem cztery smsy o końcu pakietu, później cztery smsy o odnowieniu pakietu.
Wczoraj sms o zakupie pakietów dodatkowych przyszedł już tylko jeden.
v200
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 16:22
Lokalizacja: Polska

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Postprzez lordbyd » 12 cze 2018, o 09:35

Do mnie od wczorajszego poranka przyszło do tej chwili 50 sms-ów zachecajacych do zakupu dodatkowego pakietu danych :)
lordbyd
Młody wyjadacz
Młody wyjadacz
 
Posty: 401
Dołączył(a): 9 lut 2017, o 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Model telefonu: Nokia 6310i, Huawei Y5 II
Sieć: nju, T-M, VM

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Oferta na kartę i mix

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron