Czy ktoś ma sprawdzony salon w Krakowie, Nowym Sączu lub gdzieś po drodze w którym mają karty do przeniesienia?
- Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Witam, na koncie mam 130 zł ważne do 14.06.2018. Czy jest jakiś myk żeby to wykorzystać, czy tylko doładowanie 50 mnie ratuje?
Zmiana taryfy na np.Play OdNowa lub inną taryfę np. Play RWK i karta posłuży do rozmów itp.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Tak jak darekka wspomniał zmiana na taryfę z RWK - PnKRWK, Fakt lub bez terminu ważności OdNowa.
Można także kupić jakieś pakiety rozmów, sms lub danych w obecnej taryfie lub innej.
Można także kupić jakieś pakiety rozmów, sms lub danych w obecnej taryfie lub innej.
Przechodząc do Fakt Mobile nie traci się środków z konta głównego?adacomp pisze:Tak jak darekka wspomniał zmiana na taryfę z RWK - PnKRWK, Fakt lub bez terminu ważności OdNowa.
Można także kupić jakieś pakiety rozmów, sms lub danych w obecnej taryfie lub innej.
Nie, jedynie zeruje pakiety oraz zmienia się czas ważności konta.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2018, 18:18 przez krychu3, łącznie zmieniany 1 raz.
po migracji do FM stan konta głównego pozostaje bez zmian a czas ważności ustawia się na 14 dni.
Tak jest przy migracji do każdej taryfy Play, RBM czy Fakt.
Gdybym przeszedł z RMB do Play i skorzystał z usługi "Miesiąc bez limitu w Play na kartę" za 45pln np z dwa razy, a potem wrócił się z powrotem do RMB z DILem?
edit. widocznie nie.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2018, 16:56 przez krychu3, łącznie zmieniany 2 razy.
Jest problem.krychu3 pisze:nie ma problemu
Nie można migrować z RBM5 do PInK.
Potrzebny byłby pierwszy cud.
Gdy się wydarzy, to nie będzie można wrócić z PInK do RBM5 (nawet na około).
No chyba żeby wydarzył się drugi cud...
Dwa pytania jeszcze.Johnny pisze:po migracji do FM stan konta głównego pozostaje bez zmian a czas ważności ustawia się na 14 dni.
Rozumiem, że trzeba doładować dowolną najmniejsza kwotą by wydłużyć o 365 dni ?
Przeniesienie zlecę tylko w salonie Play? Nie widzę opcji przejścia do FM na play24
Będę musiał to zrobić gdyż już zaczyna się robić duża skarbonka na jednym z numerów. Przedłużam tylko pakiet rozmów za 10zł. Wykorzystam złotówki i przejdę dalej gdzieś
Oto przetestowane przeze mnie zmiany taryfy (jakiś tydzień temu):
odNowa -> Play na kartę - przez stronę Play24
Play na kartę -> PlayRWK - przez stronę Play24
PlayRWK -> Fakt - kodem USSD *163*12#
Z Fakt do RBM5 - kodem USSD *163#, opcja 1, potem opcja 2
RBM5 -> odNowa - przez stronę Play24
odNowa -> Play na kartę - przez stronę Play24
Play na kartę -> PlayRWK - przez stronę Play24
PlayRWK -> Fakt - kodem USSD *163*12#
Z Fakt do RBM5 - kodem USSD *163#, opcja 1, potem opcja 2
RBM5 -> odNowa - przez stronę Play24
*163*12*# przejście do FM oraz RWK *111*692*1#.
Kod na RWK działa tylko we Play Fresh i PnKRWK ale nie działa w Fakt i tam żeby mieć RWK trzeba doładować za minimum 5zł.krychu3 pisze:*163*12*# przejście do FM oraz RWK *111*692*1#.
Dziś testuję zmiany taryf.
RBM5 -> odNowa - przez Play24.
odNowa -> Formuła - przez Play24.
Formuła Play na Kartę -> stop, prace modernizacyjne na Play24.
Cdn. Mam nadzieję
Dobra ruszyło.
Formuła Play na Kartę -> Rok Ważności Konta - przez Play24.
Rok Ważności Konta -> FAKT Mobile - kodem *163*12# (nie działa, zarządzanie kontem chwilowo niemożliwe).
RBM5 -> odNowa - przez Play24.
odNowa -> Formuła - przez Play24.
Formuła Play na Kartę -> stop, prace modernizacyjne na Play24.
Cdn. Mam nadzieję
Dobra ruszyło.
Formuła Play na Kartę -> Rok Ważności Konta - przez Play24.
Rok Ważności Konta -> FAKT Mobile - kodem *163*12# (nie działa, zarządzanie kontem chwilowo niemożliwe).
Próbuj dalej
Oczywiście. Wbiłam kod już kilkanaście razy i będę, aż do skutku
Wytrwałym los sprzyja Idźmy dalej. W Rok Ważności Konta włączyłam RWK, tak wiem, że się nie przenosi, ale co szkodzi sprawdzić? Kod na migrację do FAKT wszedł.
FAKT Mobile -> RBM5 - kodem *163#, dalej 1, potem 2.
Jestem w RBM5, ważność konta ustawiła się na 14 dni.
I wisienka na torcie. Jestem w punkcie wyjścia, czyli w RBM5, lejek się wyzerował, ale mam niechciany bonus - NIE DZIAŁA WYSYŁANIE SMS-ów PREMIUM!!!
A godzinę temu, na tym numerze działało. Oczywiście brak jakichkolwiek blokad. Na tę przypadłość nawet zgłoszenia nie pomagają, bo już kilka wysłałam w tej sprawie dla innych numerów. To taka przestroga dla tych co chcą rozładować skarbonkę z DIL-a SMS-ami Premium.
Wytrwałym los sprzyja Idźmy dalej. W Rok Ważności Konta włączyłam RWK, tak wiem, że się nie przenosi, ale co szkodzi sprawdzić? Kod na migrację do FAKT wszedł.
FAKT Mobile -> RBM5 - kodem *163#, dalej 1, potem 2.
Jestem w RBM5, ważność konta ustawiła się na 14 dni.
I wisienka na torcie. Jestem w punkcie wyjścia, czyli w RBM5, lejek się wyzerował, ale mam niechciany bonus - NIE DZIAŁA WYSYŁANIE SMS-ów PREMIUM!!!
A godzinę temu, na tym numerze działało. Oczywiście brak jakichkolwiek blokad. Na tę przypadłość nawet zgłoszenia nie pomagają, bo już kilka wysłałam w tej sprawie dla innych numerów. To taka przestroga dla tych co chcą rozładować skarbonkę z DIL-a SMS-ami Premium.
W zasadzie chciałam sobie wyzerować lejek z DIL-a, na plus, że taryfy szybko obecnie się zmienia, poza migracją do FAKT, chyba ze 20 razy kod wbijałam zanim załapało.
Blokada Premium to taka ciekawostka, wyszło przy okazji. Zapodałam na forum Play, niech się głowią: https://forumplay.pl/showthread.php/504 ... post469646
Blokada Premium to taka ciekawostka, wyszło przy okazji. Zapodałam na forum Play, niech się głowią: https://forumplay.pl/showthread.php/504 ... post469646
Na obu RBM1 z DIL mam też niezłą skarbonkę.
Co można za te SMSy Premium kupić, a może przelać na inne konto prepaid w P4?
Co można za te SMSy Premium kupić, a może przelać na inne konto prepaid w P4?