DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 189 z 308
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 308
 #993816  autor: myk6414
 16 maja 2018, 19:21
platinet pisze:A czy jakaś aplikacja, program może zakłóćić działanie vo wifi, bo jest dziwne zachowanie tego połączenia rano i cały dzień jest a w nocy i wieczorem znika.
Jaka sieć i telefon? Mam od kilku dni to samo na SGS8 w T-Mobile
 #993857  autor: myk6414
 16 maja 2018, 21:14
Ciekawe. U mnie np teraz vowifi już nie działa. Na iPhone 7 żony hula.
 #993861  autor: platinet
 16 maja 2018, 21:31
Ja w pracy jestem to nie wiem czy teraz działa ale wczoraj wieczorem vowifi nie działało.
A może to efekt oststnich aktualizacji, sam już nie wiem.
 #993872  autor: ssjdamian
 16 maja 2018, 22:56
Tak się zastanawiam w ilu telefonach na polskim rynku aktualizacja do Androida 8.0 przyniosła/ przyniesie VoLte?
 #993875  autor: grzesk
 16 maja 2018, 23:15
Pabloz pisze:@grzesk masz telefon brandowany czy niebrandowany? Na http://wificalling-volte.pl/ wisi info tylko o VoLTE dla niebrandowanych sprzętów. Nie pamiętam już skąd mam tą informację, pewnie podsyłał mi ją ktoś z forum ale jeśli na niebrandowanym A5 (2016) VoLTE w Orange Ci nie działa to jeszcze dzisiaj usunę tą informację.
kozien70 pisze:Sprawdziłem przed chwilą: A5 2016 ani brandowane OPV ani XEO nie obsługują VoLTE/VoWiFi Orange.
Ja mam XEO i nie działa VoWiFI/VoLTE Orange/NJU.

@kozien70 OPV sprawdzałeś na najnowszym sofcie z 13 maja czy jeszcze na tym z kwietnia ?
XEO majowego jeszcze nie ma ale jak do tej pory nie spodziewam się cudów tylko poprawki zabezpieczeń.

Ciekawe jak to będzie z tym telefonem jak już PLAY odpali VoLTE. VoWIFI w brandzie jest to i może uzupełnią go o VoLTE.
Zastanawiam się czy nie powrócić do PLAY pomimo słabszej oferty gdyż technicznie i zasięgowo zwłaszcza w LTE zostawili resztę w tyle (odpalone wszystkie pasma LTE) a do tego działa natywnie VoWiFi i VoLTE. Pytanie czy dla tego "bajeru" jest sens wracać/zmieniać sieć tym bardziej, że dla rozmów w 3G czy chociaż 2G i jakości rozmów jest gorzej. Jedynie internet działa DUŻO sprawniej (takie 90 - 100 Mb/s w ciągu dnia względem 5 - 15 Mb/s Orange a w godzinach szczytu 2 - 5 Mb/s Orange kontra 40 - 50 Mb/s PLAY).
O T-Mobile nie myślę bo działa tak samo jak Orange i z tych samych BTS w postaci G900, U900, U2100 i tylko LTE800. Jedynie co to T-Mobile ma chociaż pozwolenia na nowe pasma na moim terenie co by trochę rozładowało LTE800 a Orange niestety nie. Dlatego mam dylematy bo niby mam fajną ofertę i niby wszystko działa poza natywnym VoWiFi i VoLTE ale w PLAY LTE działa sporo sprawniej, dobierając odpowiednio pasma i posiada aktywny powrót transmisji z 3G do LTE czego nie mam w NJU.
Na razie poobserwuje razem z Orange jak to się będzie rozwijało i może w końcu się zlitują nad A5 (2016) i dodadzą te usługi i może za jakiś rok coś ruszą w terenie (miasto Zelów (łódzkie) i okoliczne wioski).
 #993908  autor: Mixiorek
 17 maja 2018, 09:18
myk6414 pisze:Jaka sieć i telefon? Mam od kilku dni to samo na SGS8 w T-Mobile
myk6414 pisze:Ciekawe. U mnie np teraz vowifi już nie działa. Na iPhone 7 żony hula.
platinet pisze:Ja w pracy jestem to nie wiem czy teraz działa ale wczoraj wieczorem vowifi nie działało.
A może to efekt oststnich aktualizacji, sam już nie wiem.
Nie zauważyłem problemów ale będę czujny. T-Mobile, S8, XEO, najnowszy soft.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #993921  autor: f0ku5
 17 maja 2018, 09:59
Potwierdzam, VoWiFi w T-Mobile działa ostatnio jak chce.
 #993934  autor: platinet
 17 maja 2018, 10:58
Panowie, zgłaszać do boa te cyrki, bo pojedynczych klientów olewają a przynajmniej próbują a hurtem może coś wymusimy (żart).
Ale wcale to nie jest śmieszne tak naprawde.
 #993936  autor: platinet
 17 maja 2018, 11:07
A jak z połączeniami w innych sieciach(awaryjność) ? Chodzi o vowifi piszcie proszę, może bym zmienił operatora, bo już niedługo kończy mi się umowa z obecnym.
 #993943  autor: piotrzet
 17 maja 2018, 11:25
Mówiłem to 2 tygodnie temu że działa jak chce piszcie do BOA u mnie poprawili i na ten moment nie mam problemów.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #993944  autor: platinet
 17 maja 2018, 11:30
piotrzet pisze:Mówiłem to 2 tygodnie temu że działa jak chce piszcie do BOA u mnie poprawili i na ten moment nie mam problemów.
A jak długo poprawiali i co się działo?
 #993945  autor: piotrzet
 17 maja 2018, 11:46
Raz się chciało włączyć raz nie. Zgłosiłem i po około 36 godzinach było ok. Przez 7 dni bo tyle korzystałem teraz nie wiem czy działa poprawinie czy nie bo nie korzystam. Jak będę miał czas sprawdzę i powiem czy jest ok czy nie

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #993948  autor: f0ku5
 17 maja 2018, 11:59
Ja tam już nic zgłaszać nie będę, bo za pare dni przenoszę numer ;)
Faktem jest, ze ostatnio częściej nie widzę załączonego VoWiFi, jak widzę. Router ten sam, nic nie było zmieniane, wiec to wina T-Mobile.
 #993960  autor: platinet
 17 maja 2018, 12:54
piotrzet pisze:Raz się chciało włączyć raz nie. Zgłosiłem i po około 36 godzinach było ok. Przez 7 dni bo tyle korzystałem teraz nie wiem czy działa poprawinie czy nie bo nie korzystam. Jak będę miał czas sprawdzę i powiem czy jest ok czy nie
No to ja zgłosiłem kilka dni temu i zadzwonił gość z boa i się już asekurował tym że jak nie naprawią technicy z t-mobile to napewno wina routera, telefonu i diabli wiedzą jeszcze czego.
 #993973  autor: iphoneski
 17 maja 2018, 13:23
platinet pisze:A jak z połączeniami w innych sieciach(awaryjność) ? Chodzi o vowifi piszcie proszę, może bym zmienił operatora, bo już niedługo kończy mi się umowa z obecnym.
Aktywowałem na swoim numerze jakoś przed wakacjami w zeszłym roku i do dziś żadnych problemów, a praktycznie zawsze gdy rozmawiam dłużej robię to po wifi. Jedyne problemy to gdy neta nie było, No ale to akurat logiczne. Sieć play.
PS. Niby to t-m takie najlepsze a ilekroć zdarzy mi się tu wejść i czytać to wiecznie problemy u nich :)
 #993988  autor: piotrzet
 17 maja 2018, 14:44
Z VoWiFi jest dalej problem po kilu sekundach normalnie się włącza po czym po mimo świetnego zasięgu WiFi samoczynnie się wyłącza i przechodzi do VoLTE lub do trybu samolotowego jeśli jest włączony. Także zgłaszać. Ja email już wysłałem.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
  • Strona 189 z 308
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 308
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 308