DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 10 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 #984642  autor: marcin19883
 20 mar 2018, 18:31
Nie wiem co T-Mobile miesza, ale jest chaos dosyć duży. Uruchomiłem te moje dwa numery i już zarejestrowane po tygodniu dopiero. Tak długo papiery idą? A druga sprawa to czekam znów na uruchomienie pakietu za 1zł dziennie. Czekam i czekam a nadal nie mam rwk i zamiast 5zł mam 1zł. T-MOBILE nic się nie zmienia, nadal platforma kiepska od długich lat. W porównaniu do Playa czy Orange, to przepaść
 #984826  autor: grzech_25
 21 mar 2018, 14:13
Dziś chyba mają jakąś zwałę bo doładowałem jak co miesiąc i nolimit nie włączył się, jak zawsze zaraz po doładowaniu. Po godzinie interwencja dopiero pomogła. No i też mi zeżarło kilka pln przez ten czas - a nigdzie nie dzwoniłem. Jednak tu pochwalę t-mobile bo jako jedyna sieć oddaje bez gadania każdą złotówkę, tylko trzeba się upomnieć :)
 #984833  autor: marcin19883
 21 mar 2018, 15:51
Nie wiem czy to przypadek, ale wysłałem zgłoszenie na iboa i zdziwiłem się bardzo jakiego mają speeda. :shock: Dosłownie po 3min, dzwoni obsługa i załatwiam wszystko przez telefon w minutę. I wszystko już działa :-) Szok, obsługa się poprawiła. Chyba niedługo odszczekam co na nich pisałem.
 #984835  autor: piotrzet
 21 mar 2018, 16:04
Moim zdaniem nie obsługa się poprawiła a trafiłeś na konsultanta, który ma pojęcie. Oprócz tego jesteś nowym co podniesie bilans. Zobaczymy co będzie jak będziesz miał jakiś problem. Chociaż życzę aby nie bo wtedy możesz się przekonać jaka jest wspaniała obsługa :lol:

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #984874  autor: marcin19883
 21 mar 2018, 20:34
piotrzet pisze:No mówię nowy klient dobrze będzie wyglądało przy bilansie
Przetestuje ich kilka razy przez najbliższe dni. Będę wysyłał zgłoszenia z byle pierdołą :lol:
Jeśli będą ok, to przenosze mój główny numer. A po kilku miesiącach zwrot będzie. Coś wymyśle jako przyczynę. A u mnie zasięg czasami słaby, to podam kiepską jakość rozmów.
 #990324  autor: reboot
 23 kwie 2018, 21:40
Ile czekaliście na przeniesienie do tej oferty od momentu zlecenia przeniesienia na www?
Czy T-Mobile informuje SMS-em o tym, że dostał prawidłowo podpisane dokumenty i że operator X wyraził zgodę na oddanie numeru?

WKS
 #990925  autor: Xavi
 27 kwie 2018, 14:17
Zgodnie z regulaminem wysłałem zgłoszenie o zwrot, po kilku dniach telefon z prośbą o potwierdzenie danych i info że zwrot (w moim przypadku 50 zł) nastąpi w ciągu 15 dni na podany nr konta. Bez problemów.
 #991119  autor: Xavi
 29 kwie 2018, 16:15
Jakbym chciał po januszowemu to poczekałbym te 5-6 miesięcy a nie tylko dwa! W mojej lokalizacji liczyłem jednak no coś więcej w kwestii zasięgu a jest słabiej jak w nju.
  • Strona 10 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10