DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 42 z 48
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 48
 #989978  autor: marcz123456
 21 kwie 2018, 16:04
Po jakim czasie dostanę ten pakiet 10 GB? Dołączy do tego 300 mb? Czy jest inny kod?
Na tych playowatych to wszystko jest możliwe.
 #989980  autor: marokmon
 21 kwie 2018, 16:54
Czy 4 pakiety freemium dotyczą zarówno nr pesel jak i nip? Czy da się w ogóle w virgin zarejestrowac nr na nip (firmę) bez podawania peselu (I na niego zarejestrować dodatkowe 4 numery)?

Orientujecie się także czy nadal przenosić nr do virgina można tylko w salonie? Czy będą już zarejestrowanym można to jakoś przyspieszyć.
 #990035  autor: DanielR
 22 kwie 2018, 00:08
marcz123456 pisze:Po jakim czasie dostanę ten pakiet 10 GB?
Nie wiem jak z 10 GB. Parę dni temu aktywowałem 1 GB. Zajęło to dosłownie kilkanaście minut. Sądzę, że z tym większym będzie podobnie.
marcz123456 pisze:Dołączy do tego 300 mb?
Tak. Pakiety się zsumują.
marcz123456 pisze:Czy jest inny kod?
Stan pakietów internetowych sprawdzisz tymi samymi kodami USSD. Czyli albo konkretnie dla pakietów danych - *108#, albo ogólny dla pakietu #Freemium - *222# .

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #990137  autor: lordbyd
 22 kwie 2018, 15:40
Mi odrzuca lte Orange i Plusa
Nie jestem więc sam :)
U mnie tak samo - mogę korzystać tylko z LTE Play. Mam jednak numer na nowej platformie rozliczeniowej.
W rodzinie są dwie karty SIM VM, które logują się do LTE Plusa i Orange - jednak na starej platformie rozliczeniowej (numer centrum SMS Play-a). Mogą oni także wysyłać SMS premium.
 #990154  autor: jutek
 22 kwie 2018, 18:26
lordbyd pisze: U mnie tak samo - mogę korzystać tylko z LTE Play. Mam jednak numer na nowej platformie rozliczeniowej.
W rodzinie są dwie karty SIM VM, które logują się do LTE Plusa i Orange - jednak na starej platformie rozliczeniowej (numer centrum SMS Play-a). Mogą oni także wysyłać SMS premium.
Potwierdzam, też mam w rodzinie dwie karty sim Virgin, karta na starej platformie loguje się do LTE Play, Orange i Plusa, karta na nowej platformie tylko do LTE Play. Dodatkowo na nowej platformie nie można wysyłać SMS premium.
 #990455  autor: lordbyd
 24 kwie 2018, 20:32
Hods pisze:Po czym rozpoznajecie, że numer jest na starej/nowej platformie?
Po numerze centrum SMS wpisanego w telefonie.
Stara platforma ma numer SMSC Play-a
Nowa platforma ma numer SMSC Virgin - ten 10 cyfrowy
 #990486  autor: jutek
 24 kwie 2018, 22:45
Wniosek z tego taki, że na nowej platformie jest dostęp tylko do LTE Play a na starej różnie to bywa.
Może zależy od tego, czy numer był przenoszony albo od prefixu?
 #991253  autor: anonymous093133
 30 kwie 2018, 18:48
Mam pakiet Freemium zaczynający się 11 danego miesiąca.
Czy jest jakiś sposób żeby zaczynał się 01 danego miesiąca.
Konsultantka stwierdziła, że nie ma takiej możliwości.
A może jednak jest ??
 #991254  autor: jarekt
 30 kwie 2018, 18:55
Zlecić wyłączenie #Freemium najpóźniej 9. dnia (np. 9. maja - @Freemium będzie działał do 10. maja).
Przeczekać, pomęczyć się (bo bez #Freemium będziesz około 21 dni).
Włączyć #Freemium 1. dnia w kolejnym miesiącu (np. 1. czerwca).
 #991261  autor: anonymous093133
 30 kwie 2018, 20:21
jarekt pisze:Zlecić wyłączenie #Freemium najpóźniej 9. dnia (np. 9. maja - @Freemium będzie działał do 10. maja).
Przeczekać, pomęczyć się (bo bez #Freemium będziesz około 21 dni).
Włączyć #Freemium 1. dnia w kolejnym miesiącu (np. 1. czerwca).
Dzięki. Też o tym myślałem.
Po wyłączeniu Freemium jaka będzie taryfa?
  • Strona 42 z 48
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 48
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 48