DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 120 z 202
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 202
 #986002  autor: Taki_tam
 28 mar 2018, 13:42
Możesz wyłączyć wcześniej pakiet 10GB. Wyłączenie pakietu spowoduje, że nie będzie już pakietu o wyższym priorytecie i sesja internetu powróci na pakiet dla usługi masz 1zł masz nolimit (zakładam, że wcześniej był aktywny). Trzeba pamiętać, że przy obu włączonych usługach płacisz za obie (chyba, że jesteś tak dobry i masz na koncie 0zł dla usługi 1zł/nolimit/dzień).
 #987018  autor: babcia77
 04 kwie 2018, 07:48
Takie coś z dzisiaj: Wczoraj ostatni dzień okresu. Korzystałem z netu dość mocno - jakieś 130 GB danych. Dziś rano włączam modem bez połączenia a netem i dostałem trzy SMS-y: jeden o możliwości przedłużenia i dwa o włączeniu Bezpiecznego Internetu. Plus ograniczenie prędkości transmisji. Włączam usługę na kolejny okres. SMS potwierdzający dostałem 1-2 minuty po wysłaniu TAK - nigdy tak szybko nie dostałem. Dzwonię na infolinię. Okazuje się że Bezpieczny Internet jest włączony ale nie pobrali za niego kasy. Tylko jest limit prędkości - chyba 1 Mbps - włączony. Zgłoszenie poszło i jeszcze podczas rozmowy limit prędkości został zdjęty. Zobaczymy jak to dalej będzie działać.

Druga rzecz to to RWK za zgody marketingowe. 21 marca dostałem info że mogę to włączyć kodem *140*200*7#. Próbowałem 23 marca i przedwczoraj - dostałem info że zlecenie przyjęte do realizacji i cisza - RWK nie został włączony. Więc dziś przy okazji zlecenie bo BOK potwierdził że taką zgodę mogę włączyć. Czekam na potwierdzenie.

To tak dla porządku jakby ktoś miał problemy z usługą. ;-)
 #987130  autor: darekka
 04 kwie 2018, 20:11
Tu http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 25#p987125 omawiamy promocję RWK za zgody. Wg Regulaminu mają 14dni na udostępnienie RWK pod warunkiem, że potwierdzili zrealizowanie zlecenia i aktywacji-jeśli coś nie pykło zalecam telefon do BOA.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #987151  autor: kaspeed
 04 kwie 2018, 21:10
Czy tylko u mnie m.iboa w telefonie nie działa??Niewiem jak spr ilosc gb w masz złotowke;( teraz ładnie w m.iboa.pl pokazywalo teraz ni uja

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #987198  autor: babcia77
 05 kwie 2018, 07:00
darekka pisze:Tu http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 25#p987125 omawiamy promocję RWK za zgody. Wg Regulaminu mają 14dni na udostępnienie RWK pod warunkiem, że potwierdzili zrealizowanie zlecenia i aktywacji-jeśli coś nie pykło zalecam telefon do BOA.
Sprawdziłem - wczoraj minęło 14 dni od zgłoszenia i potwierdzenia że przyjęli więc wygląda że przy okazji innej sprawy w BOK słusznie podniosłem sprawę. Dziś w nocy RWK włączyli. Można wyłączyć zgody. ;-)
 #987200  autor: darekka
 05 kwie 2018, 07:28
@kaspeed Nie tylko u Ciebie nie pokazuje ilości GB(u mnie na 2 SIMkach z Usługą również nic nie widać z zakresu GB)-zawsze kodem *103*22*8*11# sprawdzisz aktualny ich stan.

@babcia77 czyli wszystko zadziałało(BOA) jak trzeba-RWK dali to zalecam powycofywanie zgód(kodami to trochę zabawy i trzeba po każdym kodzie czekać na potwierdzenie zrealizowania ponieważ następny kod do tego czasu będzie walił błędem)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #987225  autor: babcia77
 05 kwie 2018, 10:48
darekka pisze:@babcia77 czyli wszystko zadziałało(BOA) jak trzeba-RWK dali to zalecam powycofywanie zgód(kodami to trochę zabawy i trzeba po każdym kodzie czekać na potwierdzenie zrealizowania ponieważ następny kod do tego czasu będzie walił błędem)
Zacytuje sam siebie z poprzedniego postu: "Dziś w nocy RWK włączyli. Można wyłączyć zgody. ;-)" ;-)
 #987441  autor: Taki_tam
 06 kwie 2018, 09:03
Czy wy naprawdę myślicie, że usługa składa się z jednego systemu, który ją realizuje? Tak poza tym, to z tego co napisał ewidentnie widać, że spoźnił się z przedłużeniem usługi, a konsultant nie zna się na usłudze dlatego przyznał rację klientowi.
 #987493  autor: babcia77
 06 kwie 2018, 12:28
Jakie spóźnienie z przedłużeniem usługi? Usługa była ponownie aktywna bez połączenia z netem a mimo to po około godzinie włączył się bezpieczny internet. Zresztą BOK potwierdził że nie powinna się włączyć. Naliczenie za BI opłaty też nastąpiło już po tym jak była niby przez BOK wyłączona.
 #987544  autor: Taki_tam
 06 kwie 2018, 16:49
Opisałeś wcześniej problem zupełnie inaczej jakby zniknęła paczka danych w 31 dniu usługi, a to technicznie niemożliwe.

Zatem, nie dostałeś paczki danych dla naszej usługi. Bezpieczny internet nie włączy się jak jest aktywna paczka danych. Na tamtą chwilę jej nie było.
 #987584  autor: Taki_tam
 06 kwie 2018, 21:28
Sam się nad tym zastanawiałem. Nie wiem czy znajdzie się osoba kompetentna by odpowiedzieć na takie pytanie. W teorii numer karty jest powiązany z promocją a ta jest dedykowana dla konkretnej taryfy. Pewnie po zmianie taryfy wszystko by zadziałało, ale przy reklamacji mogliby usługę wyłączyć.
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2018, 09:27 przez Taki_tam, łącznie zmieniany 1 raz.
 #987596  autor: darekka
 06 kwie 2018, 22:19
Po co zmieniać z HEYAH na T-mobile skoro w ten sposób tracimy możliwość odpłatnego(4,99zł.) wydłużania konta na 100dni działającego jeszcze w Heyah, a w zamian nic dodatkowego nie zyskujemy?

Patrząc na to teoretycznie usługa dopisana jest do numeru i o ile on nie zmieni operatora to prawo do aktywacji usługi pozostaje-teraz kwestia czy zmiana z Heyah na T i odwrotnie zmianą operatora jest(jeśli tak to utraci się prawo do Usługi). Moim skromnym zdaniem migracja T-Heyah-T nie spowoduje utraty prawa do aktywacji Usługi ale biorąc pod uwagę "sprawność" systemów T-mobile i specyficzność oraz skomplikowanie naszej usługi może wystąpić z tym spory problem i spore ryzyko na dłuższą batalię.
Co bardzo ciekawe taka migracja powoduje skrócenie ważności konta do 7 dni!

Regulaminy migracji:
-Heyah do T-mobile https://www.heyah.pl/regulaminy/na-kart ... 124cfd9674
-T-mobile do Heyah http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 007158.pdf

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #987630  autor: Gomez-C4
 07 kwie 2018, 10:35
Witam :-)
Myślę, że najprościej byłoby użyć do testu np. starter z opcją usługową " Nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich i pakiet Internetu " i np. przejść z Heyah do T-Mobile, następnie po migracji spróbować aktywować powyższą opcję usługową, jeśli tutaj powstałyby problemy to oznacza, że w " Masz złotówkę, masz no limit ... " również by się pojawiły.
Regulamin opcji " Masz złotówkę, masz no limit ... " nie wskazuje na to, że np. " w przypadku zmiany oferty Heyah na T-Mobile abonent traci możliwość korzystania z opcji usługowej ... " więc powinna być tego typu możliwość, ale jak jest w praktyce ?! tego zapewne nikt nie wie.
Najlepiej jakby ktoś miał tego typu starter z opcją "niszową" i mógłby dla dobra ogółu przetestować tego typu zmianę, a w razie problemów reklamacja + szansa na bonus ;-)
 #987789  autor: darekka
 08 kwie 2018, 08:47
Niewielka szansa aby ktokolwiek zaryzykował utratę możliwości używania tej naszej limitowanej Usługi w szczególności, że od powiedzmy początku roku zaczęła ona działać w zasadzie bezbłędnie. Dodatkowym argumentem przeciw takim próbom niech będzie fakt, że operator najchętniej uwaliłby tą usługę i raczej w przypadku problemów po migracji z chęcią odrzuci reklamacje, a na UKE był zbytnio w takim przypadku nie liczył(u mnie ponad 60dni kasę brali ale neta nie dawali i nawet UKE niewiele wskórał, bo op twierdził, że wsio gro i ledwo tą kasę oddali, a usługę naprawiłem "po znajomości"). Jeszcze jeden argument przeciw -zmiana z HEYAH na T pozbawi możliwości odpłatnego(4,99zł.) wydłużenia konta o 100dni w sytuacjach podbramkowych(jeśli już miałby ktoś zmieniać to raczej w drugą stronę ponieważ w oby przypadkach mamy dokładnie taką samą usługę).

Moim zdaniem próby zmiany są kompletnie bez sensu-brak zysku jakiegokolwiek(a nawet strata odpłatnego wydłużenia konta), a ryzyko nader wysokie, że usługi już się nie da odpalić-chyba, że sztuka dla sztuki...

Niewielkie błędy jakie się jeszcze trafiają to np. 6ego na starterze HEYAH z aktywną Usługą(dzień zaproszenia do reaktywacji) z rana pobrało 6 i 3zł. za Bezpieczny Internet choć pakiet internetu i Usługa była aktywna, nie zauważono również żadnego lejka, blokady itp.-wystarczył telefon do BOA i oddali, a uczynny konsul dla pewności jeszcze zdjął jakąś blokadę od Bezpiecznego Internetu, która w praktyce niczego nie blokowała.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #987925  autor: aupol
 08 kwie 2018, 23:32
Zmiana na T-M pozwoliłaby użytkownikom Heyah skorzystać z dwóch opcji "Bez limitu za 1 zł dziennie" oraz "0 zł za Internet". Dzięki temu zyskałoby się RWK w czasie nie korzystamy z oferty oraz zabezpieczenie przed pobraniem opłaty w przypadku ewentualnego włączenia się Bezpiecznego Internetu. Jednak prawdopodobna utrata dotychczasowej usługi nie skłoni mnie na takie ryzyko ;) Dlatego pytałem czy ma ktoś dostęp do informacji z pierwszej ręki w T-M.
 #987934  autor: darekka
 09 kwie 2018, 06:27
Tylko pamiętaj, że "Bez limitu za 1zł. dziennie" po wyłączeniu ustawi konto na 30dni, a co do "anty"Bezpiecznego internetu to w HEYAH masz podobną usługę za bodaj 28gr./dobę naliczane tylko wtedy kiedy braknie GB. Moim zdaniem zero zysków, a strata może być ogromna(utrata naszej Usługi).
Regulamin https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 09dc0c1498

Jako alternatywny sposób na wydłużenie konta w HEYAH działa jeszcze opcja 100dni za 4,99zł, a w T już od dawna nie da się tego zrobić. Oczywiście w obu przypadkach pojawia się opcja RWK za np.zgody, doładowanie itp.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #987956  autor: Taki_tam
 09 kwie 2018, 09:32
Również uważam, że nie ma co kombinować. Patrzą na stronę heyah coś zaczyna się ruszać w temacie usług. Może i tam coś fajnego dodadzą, że zmiana na T-M nie będzie miała sensu. Przy okazji nie zalecam zmiany taryfy na starsze ani jak się kiedyś pojawią na nowsze, jest spora szansa, że usługa na nich nie zadziała.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2018, 21:24 przez Taki_tam, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 120 z 202
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 202
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 202