DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #985005  autor: reboot
 22 mar 2018, 15:07
Podpisałem umowę w T-Mobile w kwietniu 2017. Mam taryfę T3 z różnymi "dodatkami" typu społecznościówki bez limitu, różne radia internetowe bez limitu danych, MyDysk 25 GB itp.
Dodatkowo mam też Międzynarodową Strefę T-Mobile oraz co najważniejsze miałem mieć 4 miesiące Netflixa.

Mam nawet zrzut ekranu z wyboru taryfy T3, tam jest "ptaszek" przy Netflixie.
Obrazek

Korzystałem do tej pory z konta kolegi, ale uznałem, że warto spróbować i skorzystać z własnego darmowego pakietu Netflixa. Nie wiedziałem jak go uruchomić, więc napisałem na [email protected] i dostałem odpowiedź:
Dodatkowo informuję, iż regulamin taryfy nie przewiduje możliwości korzystania z darmowego okresu NETFLIXA
Czy ktoś z Was ma taryfę T3, podpisywał umowę w pierwszej połowie 2017 roku i dostał Netflix i z niego skorzystał? Czy dostaliście PDF z regulaminem?

Jak "podejść" T-Mobile i co im napisać w reklamacji? Na co się powoływać? Bo przecież nie napiszę reklamacji "proszę zbadać sprawę"...


Dziwna sytuacja - sami reklamowali, że rozdają Netflix w T3, a teraz twierdzą, że takie coś nie ma miejsca...
https://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow ... 63a8f33219
Obrazek

WKS
 #985012  autor: f0ku5
 22 mar 2018, 15:32
Potwierdzam, ta promocja była ograniczona czasowo. W identycznej sytuacji, jak Twoja była moja mama.
Ja się zalapalem bez problemu, ponieważ Netflixa aktywowałem tuż po podpisaniu umowy.
 #985017  autor: reboot
 22 mar 2018, 16:13
Możesz mi podesłać regulamin jaki dostałeś od T-Mobile i jaki dostała mama przy podpisywaniu umowy?

Czy T-Mobile w takiej sytuacji powinien udostępnić mi możliwość odsłuchania rozmowy?
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=90874

WKS
 #985035  autor: piotrzet
 22 mar 2018, 17:20
Ale szczerze to bardzo nie wiem co chcesz zrobić? Reklamacja będzie odrzucona podpisując umowe akceptujesz regulamin a tam wszystko było.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #985046  autor: reboot
 22 mar 2018, 18:01
Ale żadnego regulaminu nigdy nie było, nie sądziłem, że jest potrzebny. Skoro usługa jest promocyjna, to przecież bez sensu byłoby wspominanie o niej w umowie, skoro w październiku 2016 T-M wprowadziło opcję uruchomienia Netflixa aktualnym klientom czyli nic nie podpisywali.
I taki PDF istnieje.

Nie mogę za to znaleźć w moich papierach żadnego regulaminu wspominającego o Netflixie dla mnie przy podpisaniu umowy. Kolega podpisał w marcu 2017 i też nigdy nie dostał żadnego regulaminu w pdf, a jednak udało mu się uruchomić, bo zrobił to od razu.

WKS
 #985065  autor: RafRafRaf
 22 mar 2018, 18:39
Tak jak wyżej piszą koledzy. Pewnie umowa pomiędzy operatorem a netflix była ograniczona czasowo i po jakims tam terminie nie aktywowali juz darmowego dostępu. Ja z tego skorzystałem na dwu taryfach t2 i t3 razem 6 miesięcy.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
 #987423  autor: reboot
 05 kwie 2018, 23:50
1. Nie dostałem regulaminu usługi - ani wtedy, ani teraz.
2. W odpowiedzi na reklamację stwierdzili, że usługa była ograniczona czasowo, ale konsultantka mi tego nie powiedziała (a jak pisałem - regulaminu nie dostałem).
3. Sami piszą w innych regulaminach, że 1 msc Netflix to 43 zł, zatem 43*4=172 zł.

WKS