DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 629 z 675
  • 1
  • 627
  • 628
  • 629
  • 630
  • 631
  • 675
 #983827  autor: cinek_wwl
 16 mar 2018, 08:12
Dyspozycję przeniesienia numeru można złożyć nie wcześniej niż na 120 dni przed końcem umowy, w przeciwnym razie operator zablokuje/odrzuci wniosek.
Świeży przykład bo w zeszłym tygodniu złożyłem dwa wnioski o przeniesienie numeru do a2 dwóch numerów - karty SIM już dostałem.
Pierwszy kończy się w maju - wynik pozytywny, SMS od Orange, że im przykro, żebym sie zastanowił, etc.
Drugi umowa kończy się we wrześniu i w odpowiedzi SMS- wniosek odrzucony.

Mam dwa numery głosowe i internet mobilny w Orange, chcę "wyrównać" czas trwania wszystkich umów, ale oferty jakie na razie dostałem (konsultant dzwoni mniej więcej raz w tygodniu, lub ja dzwonie do DUK) to porażka, jeśli nie pojawi się nic konkretnego z małym żalem opuszczę Orange.

Shande w temacie 20 lecia Orange i promocji

Promocja potrwa od 14 marca do 12 kwietnia 2018 roku i dotyczy wszystkich ofert mobilnych - indywidualnych, biznesowych i na kartę.

Aby skorzystać z promocji należy wysłać SMS-a o treści 20 na numer 80820 (bezpłatny). Istnieje również możliwość zdalnej aktywacji pakietu 20 GB na numerach Internetu mobilnego. W tym celu należy wysłać SMS-a o treści 20naNUMER, gdzie numer jest numerem telefonu w standardowym, 9-cyfrowym formacie - np. 20na500123321.


źródło: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/20-g ... 41706.html
 #983845  autor: reggie
 16 mar 2018, 09:25
Shande pisze: Pani w tmobile powiedziała ze inaczej nie może:)
Może, może - we wniosku o przeniesienie numeru abonent może wybrać dowolny dzień przeniesienia numeru (choć oczywiście najczęściej jest wybierany koniec obecnej umowy).
Tak, czy inaczej, masz jeszcze sporo czasu. Zawsze możesz wycofać przeniesienie i złożyć od razu kolejny wniosek wybierając datę przeniesienia 2 maja. Z tym, że to już za dużo niepotrzebnych kombinacji. Lepiej teraz wydzwaniać do DUK w celu uzyskania max rabatów.
Ja miałem w styczniu na dwóch numerach jeszcze około 2 m-ce umowy, a w lutym na jednym numerze ponad 3 m-ce i udało się dostać maxa, więc raczej nie ma zasady, że trzeba czekać do samego końca kontraktu. Zresztą potrzebujesz kilku dni żeby podpisany aneks wrócił do Orange, który dopiero wtedy anuluje proces przeniesienia numeru w T-Mobile.
Shande pisze:Mamy 20 lecie Orange, czemu nie ma jeszcze żadnych promocji na stronie?:d
My tutaj dyskutujemy o rabatach, które nawet na 100-lecie Orange nie byłyby oficjalnie promowane na stronie. :mrgreen:
cinek_wwl pisze:Dyspozycję przeniesienia numeru można złożyć nie wcześniej niż na 120 dni przed końcem umowy, w przeciwnym razie operator zablokuje/odrzuci wniosek.
A mógłbyś wskazać konkretne przepisy, które o tym mówią?
Gdyż ani w Prawie telekomunikacyjnym ani w Rozporządzeniu z 16.12.2010r. jakoś nie mogę takiego terminu znaleźć.
cinek_wwl pisze:jeśli nie pojawi się nic konkretnego z małym żalem opuszczę Orange.
Nie wiem, czego "konkretnego" oczekujesz i co do internetu mobilnego się nie wypowiem, ale możliwe do uzyskania rabaty na numery komórkowe masz szczegółowo opisane w tym wątku. Max co możesz uzyskać w Planie Standardowym bez telefonu to 24zł m-c i 3 m-ce za 0zł, czyli wychodzi 10,50zł m-c za jeden numer. Jeżeli znasz tańszą alternatywę, to zmieniaj sieć. :)
 #983846  autor: cinek_wwl
 16 mar 2018, 09:36
reggie - ten wątek śledze już długi czas i zawsze do niego wracam

Znam realia i wiem ile mogę ugrać, oczywiście dam znać co wynegocjuje, ale w chwili obecnej na siłę próbują mi wepchnąć Orange Love z rabatem 20% i nic więcej nie mogą dać, ehh stara śpiewka.

Jeśli chodzi o termin przeniesienia to odpowiedź od operatora, nie szukałem w regulaminach, ani w zapisach prawa telekomunikacyjnego.

Czego szukam? Niedrogiej usługi, ale takiej która będzie działała sprawnie. W mojej lokalizacji ostatnio pomarańcza ma duże problemy. Zgłosiłem i poprawa ma nastąpić.... w przyszłym roku jeśli dobrze pójdzie. :/
 #983852  autor: reggie
 16 mar 2018, 09:53
cinek_wwl pisze:w chwili obecnej na siłę próbują mi wepchnąć Orange Love z rabatem 20% i nic więcej nie mogą dać, ehh stara śpiewka.
Wiadomo, że próbują sprzedać coś, na czym mogą więcej zarobić i oczywiście według konsultantów nie ma rabatów, o których tutaj piszemy (mimo, że przecież rabaty te dostajemy).
cinek_wwl pisze:Jeśli chodzi o termin przeniesienia to odpowiedź od operatora, nie szukałem w regulaminach, ani w zapisach prawa telekomunikacyjnego.
Ja bym złożył ponownie wniosek o przeniesienie tego numeru do września, a w przypadku odrzucenia - zażądał od operatora podania podstawy prawnej wydania decyzji negatywnej, a jak będą coś ściemniać i kombinować - skarga do Prezesa UKE.

Jako osoba, która śledzi wątek i chce jej się najpierw poczytać (a naprawdę wielu przychodzi to z wielkim trudem) wypowiedzi innych - na pewno sobie poradzisz w negocjacjach z DUK. :)
 #983859  autor: zielony71
 16 mar 2018, 10:44
cinek_wwl pisze:...ale w chwili obecnej na siłę próbują mi wepchnąć Orange Love z rabatem 20% i nic więcej nie mogą dać, ehh stara śpiewka.
...
20% na Love? Możesz napisać coś więcej? Pierwsze słyszę o rabatach na Love.
 #983863  autor: cinek_wwl
 16 mar 2018, 10:59
zielony71 - Niestety na razie nie mogę potwierdzić warunków, bo konsultant miał z kierownikiem porozmawiac i oddzwonić, ale nie doczekałem się już od niego telefonu.

Wydaje mi się, że popełnił błąd i nie wiedział jak to odkręcić, a że przyjąłem jego ofertę bez entuzjazmu to sobie odpuścił.
 #984485  autor: Shande
 19 mar 2018, 20:53
No i dzisiaj udało mi się wynegocjować rabat 2x20% na 2 numery, na których był wniosek o przeniesienie do inne sieci.
Trzeci numer z umową do lipca 2019 "wyzerowano" i nowa umowa na 24 msc z rabatem 20%
Czwarty numer z umową do lipca 2019 "wyzerowano" i nowa umowa na 24 msc w pakiecie orange love.
Mogłem próbować jeszcze powalczyć o 3 miesiące gratis ale konsultantka zadzwoniła jak zbierałem się do pracy a chciałem mieć to już za sobą. Ogólnie jestem zadowolony. Mam tylko nadzieję, że orange love aktywuje się pierwsze bo inaczej przez pierwszy miesiąc będę płacił abo bez rabatu wynikającego z orange love czyli 60 zł w plecy.

Dowiedziałem się też, że muszę w tmobile wycofać wniosek o przeniesienie do nich numerów. Jak to można zrobić prócz wizyty w salonie?
 #984500  autor: reggie
 19 mar 2018, 22:07
Shande pisze:No i dzisiaj udało mi się wynegocjować rabat 2x20% na 2 numery, na których był wniosek o przeniesienie do inne sieci.
No i można? Można! Pogratulować.
A przecież niby "nie ma już rabatów", "kody się skończyły" i jeszcze inne pierdoły padają w słuchawce ze strony konsultantów z DUK. Konsekwencja i stanowczość to podstawa!
Jak ktoś wymięka, to niech płaci więcej, jego sprawa. :)
Shande pisze:Trzeci numer z umową do lipca 2019 "wyzerowano" i nowa umowa na 24 msc z rabatem 20%
Czwarty numer z umową do lipca 2019 "wyzerowano" i nowa umowa na 24 msc w pakiecie orange love.
Mogłem próbować jeszcze powalczyć o 3 miesiące gratis
No i super - wycisnąłeś praktycznie wszystko, co było można, bo w tym przypadku rabat 3 m-ce za 0zł dla tych "przenoszonych" numerów to raptem 12zł, więc można już sobie darować.
Shande pisze:Dowiedziałem się też, że muszę w tmobile wycofać wniosek o przeniesienie do nich numerów. Jak to można zrobić prócz wizyty w salonie?
Absolutnie nic nie musisz robić. Po podpisaniu aneksów Orange sam anuluje wnioski o przeniesienie numerów do T-Mobile i będziesz miał na to stosowny zapis w aneksach (patrz: moja wypowiedź kilka postów wcześniej). Sam zresztą to przerabiałem dwukrotnie i potwierdzam też z własnej praktyki, że nic nie trzeba z tym robić.

Jeszcze raz gratuluję - pozostali niech się uczą na dobrych przykładach od takich właśnie osób, które wiedzą czego chcą, mają podpowiedzi, jak to uzyskać, potrafią z tego skorzystać, a na koniec podzielą się z innymi swoimi doświadczeniami z procesu przedłużenia umowy w Orange.
 #984540  autor: blazej1984
 20 mar 2018, 11:24
Cześć
Kończy mi się abonament wspólny główny nr koniec czerwca , a dwa dodatkowe terasz na koniec miesiąca .
Mam więc pytanie , bo nie chcę kończyć ww współpracy z orange , jest jakaś szansa na płacenie ok 60 zeta za 3 nr. tel. czy w dalszym ciągu zostaje na 90 zł. ?
Nikt nie dzwoni z orange , a kiedyś to wiem ze wydzwaniali kilka miesięcy przed zakończeniem ?
Pozdrawiam
 #984599  autor: reggie
 20 mar 2018, 16:21
blazej1984 pisze:Mam więc pytanie , bo nie chcę kończyć ww współpracy z orange , jest jakaś szansa na płacenie ok 60 zeta za 3 nr. tel. czy w dalszym ciągu zostaje na 90 zł. ?
Jak się postarasz, to jest szansa na płacenie nawet 26zł miesięcznie za trzy numery w Planie Standardowym (no-limit i 10GB internetu), a do tego jeszcze pierwsze 3m-ce za 0zł (czyli wyjdzie około 7,50zł/m-c/jeden numer).
Zacznij lekturę tego wątku przynajmniej w poniższym linku, dokładnie przeczytaj wypowiedzi, podpowiedzi i doświadczenia innych z negocjacji z DUK i wtedy dowiesz się, jak to zrobić:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... tart=12345
blazej1984 pisze:Nikt nie dzwoni z orange , a kiedyś to wiem ze wydzwaniali kilka miesięcy przed zakończeniem ?
Kiedyś to było kiedyś, a dzisiaj trzeba brać sprawy w swoje ręce i najlepiej samemu walczyć o najlepsze warunki na przedłużenie umowy z Orange. Powodzenia!
 #984699  autor: Tevez5
 20 mar 2018, 22:12
Spotkała mnie w orange (nie)ciekawa sprawa. 27 lutego zadzwoniła do mnie Pani z orange z numeru 506 510 604 proponując mi ofertę, stwierdziłem że muszę się zastanowić i poprosiłem o kontakt dnia następnego. Pani zadzwoniła 27 lutego z numeru 797 396 504, zapronowała mi przedłużenie obu numerów na 24 miesiące z łącznym abonamentem 59,98 zł. Zgodziłem się, miałem czekać na kuriera i jego nie ma... Kilka dni temu zadzwonił do mnie Pan z orange i znowu proponował mi to samo, jak go spytałem jak to będzie tym razem to stwierdził że musi to sprawdzić i oddzwoni, naturalnie już nie zadzwonił. Dodam że oferta na pierwszy numer kończy się w maju, a na drugi dopiero za 24 miesiące.

Ktoś ma pomysł co to za oferty widmo i gdzie je zareklamować żeby zostały wykonane?
 #984758  autor: reggie
 21 mar 2018, 09:39
Tevez5 pisze:zapronowała mi przedłużenie obu numerów na 24 miesiące z łącznym abonamentem 59,98 zł. Dodam że oferta na pierwszy numer kończy się w maju, a na drugi dopiero za 24 miesiące. Ktoś ma pomysł co to za oferty widmo i gdzie je zareklamować żeby zostały wykonane?
A nie lepiej i taniej byłoby spróbować uzyskać przedłużenie obydwu numerów łącznie za 32 zł/m-c, a może nawet 24zł /m-c. Na ten numer do maja złóż wniosek o przeniesienie do innej sieci (wyłącznie do oferty na kartę), a wtedy masz szansę uzyskać na nim rabat 2x20% i 3m-ce za 0zł. Na drugi numer będzie raczej trudno dostać takie warunki, ale nawet jak przedłużysz go z pojedynczym rabatem 20%, to i tak łącznie możesz mieć dwa numery za 32zł miesięcznie.
A już naprawdę bez większych kombinacji dostaniesz w DUK rabat pojedynczy 20% na każdy przedłużany numer i wtedy będzie miał je w cenie łącznie 40zł /m-c.
Za 60zł dostałeś standardową ofertę bez żadnych rabatów, więc nie ma czego reklamować.
Lepiej poczytaj dokładnie wątek przynajmniej od tego miejsca -> http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... tart=12345 i działaj. Powodzenia!
 #984775  autor: ZbujMadej
 21 mar 2018, 10:31
Ostatnio czytam ten temat w zasadzie dla sportu. Jak to jest możliwe, że klient płacący abonament i wiążący się umową na co najmniej 24 miesiące jest tak dymany ?
Przychodzę do operatora, zobowiązuję się do regularnego dawania mu pieniędzy co miesiąc, a oferta jest taka, że tylko usiąść i płakać. Standardowo 39,90 z rabatami marketingowymi i za e-fakturę, czyli prawie 5 dych miesięcznie za normalny pakiet!
Dwa lata temu załapałem się na ostatnią partię dotowanych telefonów i rabaty (w tym 6 m-cy za 0zł). Teraz, żeby dostać dobrą ofertę, to trzeba się nadzwonić i błagać na kolanach.
Kutwa! Doszło to tego, że muszę BŁAGAĆ operatora, żeby przyjął moje pieniądze i zgodził się, żebym zobowiązał się płacić mu 2 lata!
Świat stanął na głowie! Pewny klient, stabilny, z dochodami ma gorzej, niż pierwszy lepszy nastolatek z ulicy z ofertą na kartę!
Rozmowa z konsultantem Orange powinna wyglądać tak :
(O)- Dzień dobry, dzwonie z firmy O! Specjalnie dla Pana mamy dymającą ofertę! Ma Pan kolejną szansę na bycie dymanym przez super firmę O! przez kolejne 2 lata!
(K)- A za ile ta przyjemność ?
(O)- Dla Pana za jedyne 39,90, ale to pod warunkiem, że będziemy mogli dzwonić o każdej porze i zawracać Wam dupę ofertami, a Wasze dane sprzedamy innym podmiotom! Jakby nie chciał Pan tej super możliwości, to wtedy abo kosztuje 49,90! Promocja!
(K)- A nie można być dymanym za troszkę mniej ? Kolega ma ofertę na kartę i płaci 20zł.
(O)- Szanowny Panie, ale to jedyna okazja! Bycie dymanym przez firmę O! to brzmi dumnie!
(K)- No ale 40zł to i tak dwa razy więcej, niż płaci kolega...
(O)- No, potrafi się Pan targować. W nagrodę, że jest Pan z nami już 2/4/8 lat mogę (wyjątkowo!) przyznać Panu 20% rabatu, więc będziemy Pana dymać za 32zł! I dzwonimy, kiedy chcemy!
(K) - ...

No ja Was błagam, trochę godności.
 #984776  autor: harys
 21 mar 2018, 10:38
Generalnie standardowe oferty są mega słabe, do tego widać nowe telefony w cenach jak w elektomarketach. Kiedyś płaciło się więcej za abo, ale telefon był choć trochę tańszy.
Jako tako wypada tylko oferta tylko SIM w przypadku gdy masz już inne usługi i urwiesz jeszcze chociaż te 20%
Mam Love, dopiąlem żonę do swojego konta przed przedłużeniem Umowy i w DUK po 3min rozmowy dali -20%. Wychodzi jej 9,99 za no limit i 10GB neta( w sumie więcej bo może korzystać ze wspólnego pakietu danych)
Ale to samo dla klientów z Ulicy za 40zl to absurd. Połowę taniej będzie w tej samej sieci ale w nju
 #984831  autor: reggie
 21 mar 2018, 15:42
Trochę zrobił się off topic, ale dołożę swoje trzy grosze. :)

Kiedyś to było kiedyś, a teraz jest teraz. Czasy się zmieniają w każdym aspekcie życia i niewiele na to poradzimy. Trzeba się dostosować, a nie narzekać i marudzić.
Każdy usługodawca od wielu już lat (bo nie jest prawdą, że raptem dopiero teraz mamy do czynienia z kombinowaniem ze strony abonenta o rabaty na przedłużenie umowy z operatorem telefonicznym, telewizyjnym, etc.) oferuje swoim klientom konkretną usługę w jakiejś tam cenie. Nikt nie każe nam kupować takiej usługi - mogę sobie iść do innego sklepu/ dostawcy/ usługodawcy i kupić to taniej żebym był zadowolony. Nikt nie każe mi "błagać" operatora o rabaty - proponuję traktować to jako negocjacje ceny, które od czasów starożytnych występowały w obrocie handlowym.
Operator jako przedsiębiorca chce zarobić i nie ma się mu co dziwić - każdy bez wyjątku podmiot prawa handlowego działa w celu uzyskania zysku. Taka jest istota prowadzenia każdego biznesu (nieważne jakich rozmiarów). My przecież też pracujemy za wynagrodzeniem. Jak ktoś prowadzi mały sklepik, to też ma w nim ceny rynkowe, dostosowane do stawek u konkurencji, ale nie rozdaje na lewo i prawo za pół darmo wszystkim czego tam sobie kto chce, bo szybko zniknie z rynku.
Nie widzę sensu narzekać, ani tworzyć jakiejś utopijnej wizji, że nagle operator zacznie rozdawać sam z siebie najkorzystniejsze cenowo abonamenty i oczywiście jeszcze telefony za pół darmo.
Jak my chcemy coś sprzedać, to idę o zakład, że również każdy chce za to dostać jak najwięcej. Jeden kupujący płaci cenę i nie marudzi. Drugi kupujący się targuje, wtedy mamy negocjacje i albo dochodzi do zawarcia umowy albo dziękuję do widzenia. Toż to czysty biznes, ekonomia, handel.
Pierwszy z brzegu przykład - jak chcesz kupić taniej w markecie, to lepiej zrobić to w promocji, z rabatami, niż w normalnej cenie. Część rabatów jest dostępna dla każdego (np. w Orange za zgodę i e-fakturę), a część np. tylko dla posiadaczy karty klubowej czy na innych jeszcze zasadach (np. w Orange po włożeniu wypowiedzenia czy teraz wniosku o przeniesienie numeru). To sklep / operator o tym decyduje i ma do tego święte prawo rynku. Czy się to komuś podoba, czy nie.
Tak samo jest w Orange, Play, Plus, czy T-Mobile - wszędzie! Nie pasuje mi cena, to idę gdzie indziej, żeby mieć taniej albo negocjuję z DUK, żeby uzyskać satysfakcjonujące mnie warunki cenowe. Nikt mnie nie "dyma". Nikt nie odziera mnie z godności. Nikt mi nie każe być w Orange! Mam aktualnie mnóstwo innych możliwości i ofert na konkurencyjnym rynku usług telekomunikacyjnych.
Poza tym - nie można porównywać tego, co było kiedyś, do tego, co jest obecnie. Teraz narzekacie, że standardowa oferta kosztuje aż 50zł, a kiedyś za te same 50zł (które siłą nabywczą pieniądza może było porównywalne do dzisiejszych 20zł) mieliście kilkadziesiąt minut w abonamencie i to jeszcze do tej samej sieci. I tyle! Za wszystko trzeba było płacić. Rynek jednak doprowadził do boomu i rozwoju sieci komórkowych i abonamenty w Polsce i tak są jednymi z tańszych w Europie. Ale oczywiście większość Polaków chciałby mieć to jeszcze taniej albo najlepiej za darmo. A koszty utrzymania sieci? A koszty funkcjonowania całej sieci? A rozwój usług? A zysk firmy?
Dążyliśmy do gospodarki wolnorynkowej, to właśnie ja mamy. Albo się ktoś dostosuje, albo zapraszam do Afryki.
 #984870  autor: trancex
 21 mar 2018, 19:42
Shande pisze:No i dzisiaj udało mi się wynegocjować rabat 2x20% na 2 numery, na których był wniosek o przeniesienie do inne sieci.
Trzeci numer z umową do lipca 2019 "wyzerowano" i nowa umowa na 24 msc z rabatem 20%
Czwarty numer z umową do lipca 2019 "wyzerowano" i nowa umowa na 24 msc w pakiecie orange love.
Mogłem próbować jeszcze powalczyć o 3 miesiące gratis ale konsultantka zadzwoniła jak zbierałem się do pracy a chciałem mieć to już za sobą. Ogólnie jestem zadowolony. Mam tylko nadzieję, że orange love aktywuje się pierwsze bo inaczej przez pierwszy miesiąc będę płacił abo bez rabatu wynikającego z orange love czyli 60 zł w plecy.

Dowiedziałem się też, że muszę w tmobile wycofać wniosek o przeniesienie do nich numerów. Jak to można zrobić prócz wizyty w salonie?

Witaj,
Można uzyskać obecnie lepsze warunki niż w „starym abo wspólnym” wyższym płacąc 88zl plus 50 za internet mobilny dla domu z rabatem 67,5? Kończy mi się umowa niebawem na jednym z dodatkowych numerów i pytanie , czy jest sens to ruszać, skoro numer główny kończy sie w 2020? Z wyzerowaniem umowy może i byłoby taniej, ale chyba na gorszych warunkach bez chociażby minut na międzynarodowe.
 #984872  autor: Shande
 21 mar 2018, 20:04
trancex pisze:Witaj,
Można uzyskać obecnie lepsze warunki niż w „starym abo wspólnym” wyższym płacąc 88zl plus 50 za internet mobilny dla domu z rabatem 67,5? Kończy mi się umowa niebawem na jednym z dodatkowych numerów i pytanie , czy jest sens to ruszać, skoro numer główny kończy sie w 2020? Z wyzerowaniem umowy może i byłoby taniej, ale chyba na gorszych warunkach bez chociażby minut na międzynarodowe.
Jakakolwiek zmiana na koncie to utrata rabatu open extra dlatego też zdecydowałem się przedłużyć wszystko. Z minut na międzynarodowe ani razu nie skorzystałem, jedyne czego jest mi szkoda to pakiet danych, miałem 30gb a teraz będzie tylko 10gb z czego tylko 2,58gb w ue a było ponad 8gb a w porze letniej dużo czasu jestem poza granicami. Numer dodatkowy wciągnąłem do orange love za 90zł a główny przedłużyłem na 24 miesiące z rabatem 20% więc 9,99zł/msc na pozostałe 2 numery, które kończyły mi się kwietniu i maju uzyskałem rabat 2x20% więc za numer po 1,99zł/msc.
  • Strona 629 z 675
  • 1
  • 627
  • 628
  • 629
  • 630
  • 631
  • 675
  • 1
  • 627
  • 628
  • 629
  • 630
  • 631
  • 675