DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 44 z 73
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 73
 #984390  autor: piotrzet
 19 mar 2018, 12:52
Hmm ciekawe. Jakieś speedtesty parametry sygnału czy coś? Bo tak to zbyt wiarygodny nie jesteś tym bardziej że masz jeden post. Cóż za zbieg okoliczności.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #984438  autor: pakierhakierxd
 19 mar 2018, 15:39
Ja ogólnie nie narzekam na początku było zawsze 30 mb ,teraz jest też 30 mb ale wieczorem potrafi zwolnić do 1.5 mb a za jakąś godzinę wraca do 30 mb ;)

Ale w przyszłym roku pomyślę może o powrocie do Orange (stacjonarny) lub na światłowód bo jednak pomimo słabego uploadu był stabilniejszy i stałe szybkości ;) ,ale neta się da przeglądać normalnie gorzej tylko czasem film obejrzeć w nocy wtedy włączam np Playa czy Orange a potem w którymś momencie wracam do Tm ;)

mialem netie ale chcialem odpoczac od nich ,telefonu ,awarii wiecej niz tm ;)
Ostatnio zmieniony 19 mar 2018, 16:06 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: na przyszlosc prosze o edytowanie a nie pisanie kolejnego posta pod swoim

Pozdrawiam :)
 #984449  autor: JFK2016
 19 mar 2018, 17:37
matek451 pisze:A na jakiej podstawie taka ocena ZTE i czym on góruje nad Huawei B525 czy B529 ?
Z 2 powodów: raz użytkownicy B525 sygnalizują problemy z transferami w podstawowym paśmie LTE1800MHz, dwa nowe firmware ZTE jest o wiele bogatsze w obsłudze od softu Huawei.
matek451 pisze:Wymuszanie konkretnych pasm LTE i ich agregacji , diagnostyka sygnału, zaawansowane ustawienia sieciowe? Jak współpracuje z programem ZTE MF286 Info/
W informacji ZTE jest że można wymuszać konkretne pasma, diagnostyka, etc. http://pl.ztedevice.com/routery/zte-mf286-lte-cat6-tmo/.
 #984453  autor: piotrzet
 19 mar 2018, 17:57
Wiem widziałem. Aczkolwiek różne błędy się zdarzają. I wolę jak ktoś sprawdzi na urządzeniu. Po za tym to szkoda że dalej nic z 3CA ani z 4CA nie ma.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #984571  autor: sp6huk
 20 mar 2018, 13:29
Ewidentnie dzieje się coś niedobrego w TM. Parametry łącza u mnie pogorszyły się dość konkretnie jakoś pod koniec stycznia i trwa to do dziś. Ciężko stwierdzić co spowodowało, że z dnia na dzień tak rozłożyło sieć, bardzo duży przyrost klientów internetu domowego ? Ale chyba nie to jest powodem u mnie w mieście, bo mam 3 stacje TM i wydajność poszła w dół na każdej z nich (logowałem się do każdego sektora z osobna na każdej z stacji). Czyżby wpuszczenie Playa do NetWorks! jest tego przyczyną ? Tutaj bym się zastanowił... Bo jakby nie było terminy mniej więcej się pokrywają.

Dla przykładu node B w centrum miasta bez agregacji pasma - samo 1800 był zawsze tak słabo obciążony, że SINR był 26-28, a transfer 90-100 Mb/s, a obecnie z tej lokalizacji SINR 6-10, i max transfer 30-40 Mb/s.

Najgorzej jest obecnie, gdzie node B były już wcześniej oblegane, ale SINR był OK, bo w granicach 18-22 (agregacja 800+1800), gdzie jeszcze w styczniu miałem takie tranfery:
http://www.speedtest.net/result/6926378712.png
A obecnie jest co najmniej trykrotnie mniej:
http://www.speedtest.net/result/7155947594.png

Wcześniej w godzinach szczytu nigdy nie spadł transfer poniżej 50-60 Mb/s, a wczoraj o 20 miałem 6-10 Mb/s.

Do TM pisałem i dzwoniłem, ale wiadomo jaka jest ich odpowiedź - internet działa, więc wszystko wporzo :roll:
 #984572  autor: piotrzet
 20 mar 2018, 13:35
Ale szczerze to nie wiem bardzo gdzie masz problem? 30-40 Mb/s to są bardzo przyzwoite prędkosci i ja nic złego w tym nie widzę. rozumiem jakbyś miał poniżej 5 czy nawet 10

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #984574  autor: sp6huk
 20 mar 2018, 13:42
Gdyby było tyle cały czas to ok, ale przyjdzie godzina 17-22, obciążenie sieci wzrasta, a transfer wtedy do max 10 Mb/s. Przez ostatnie 3 lata zazwyczaj transfery w okolicach 100 Mb/s, a tu nagle 10 krotny zjazd, więc nie dziw się mi, że jestem zniesmaczony tym faktem.

Wynik z godziny 17
http://www.speedtest.net/result/7156551743.png
 #985131  autor: Graffik87
 23 mar 2018, 08:22
Czy jest inna możliwość oprócz kupienia startera aby sprawdzić prędkość w T-mobile? Ewentualnie dowiedzieć się czy dany bts nie jest zapchany? Zastanawiam się nad tym internetem domowym a po zakupie nie chciałbym się rozczarować szybkością. Nadajnik mam w odległości 1,57 km od domu bez żadnych przeszkód bo znajduje się on na wzniesieniu i widać go z całej okolicy.
 #985280  autor: pakierhakierxd
 23 mar 2018, 19:40
Musisz kupic starter :) ,czasem byly nawet za darmo z 20 gb ;) ,ja mam od paru mc i ogolnie nie narzekam ,noca czasem netflix sie tnie :/
ale ogolnie i tak lepiej niz netia 15/1 -tutaj 30/10 zazwyczaj i mniej awarii jak 1 na miesiac sie zdarzy to taki wlasciwie max ;)
kiedy w netii czasem bylo pare na mc i wiecznie uzeraj sie z infolinia ;(
ale nie wiem sam czy jak bedzie sie konczyc umowa w 2019 to zostane z tmobile pomysle moze nad powrotem do orange bo jednak staly dostep to staly -jak nie ma awarii to stale predkosci sa ;)
ale jeszcze bardziej pomysle nad swiatlowodem ,poczekamy,zobaczymy :P ,mozliwe ze juz beda 2 nowe btsy plusa zamiast 1 i moze wyjdzie ze jak da lte to moze tam sie przeniose ;)
poczekamy zobaczymy :D
ale moj ruch neta jest duzy 300-700 gb mc i tmobile sobie z tym radzi ok :D
jak zwalnia czasem wymaga restartu routera i tyle.

wieczorem to nie koniecznie pomaga bo chyba zapchane nadajniki ze bywa 1.5 mb :/

Pozdrawiam :)
 #985489  autor: piotrzet
 25 mar 2018, 13:03
A skąd mamy wiedzieć? Nikt nie jest jasnowidzem sprawdź w ustawieniach czy masz 3G czy LTE i właściwie tyle bo wcześniej nie sprawdziłeś do jakiego nadajnika się logujesz

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
  • Strona 44 z 73
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 73
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 73