DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #984206  autor: michal198
 18 mar 2018, 13:28
Hej proszę o pomoc.
Dzisiaj rano na telefonie mam "tylko połączenia alarmowe"
Umowa na firmę faktury płatne zawsze w terminie koniec umowy w 2020 roku.
Dzwonie na bok Pani nie widzi numeru przypisanego do żadnego konta, ale mówi że jest naliczona kara w wysokości 960 złotych nie wiadomo za co. DZisiaj dział windykacji nieczynny. Będę dzwonił jutro.
Spotkaliście się z czym takim?
Pomocy.
 #984228  autor: forum_tg
 18 mar 2018, 15:38
nie znając powodu trudno ocenić. Ale taka kara to jedynie przekonuje mnie do przedterminowego rozwiązania umowy abonamentowej.
 #984234  autor: michal198
 18 mar 2018, 16:15
forum_tg pisze:nie znając powodu trudno ocenić. Ale taka kara to jedynie przekonuje mnie do przedterminowego rozwiązania umowy abonamentowej.

Zapomniałem dodać umowy nie wypowiadałem bo jeszcze prawie 2 lata obowiązywania, zawsze wypowiadam 6miesięcy przed końcem
 #984327  autor: piotrzet
 19 mar 2018, 08:34
Skoro im tak zależy na klientach to może dobry moment aby zmienić sieć?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #984332  autor: Remington
 19 mar 2018, 08:56
michal198 pisze:w systemie nie widzą aneksu do umowy, był podpisany jakies 7 miesiecy temu, i nie anulowało się wypowiedzenie umowy. co radzicie?
Znajdź aneks i podaj im jego numer.
 #984343  autor: michal198
 19 mar 2018, 09:59
Remington pisze:
michal198 pisze:w systemie nie widzą aneksu do umowy, był podpisany jakies 7 miesiecy temu, i nie anulowało się wypowiedzenie umowy. co radzicie?
Znajdź aneks i podaj im jego numer.
Jak twierdzą przez telefon nic się nie załatwi, trzeba złożyć reklamacje na bok@plus.pl i czekać.

|SUPER
 #984914  autor: ragazzi
 22 mar 2018, 08:40
Umowa przedłużona 8 marca. 17 marca weszły nowe warunku nowej umowy. A 21 marca zablokowali numer, bo wypowiedzenie złożone wcześniej weszło w życie. Reklamowałem przez infolinię, czekam, wkurzam się - po dwóch dniach załatwione.

michal198 - skorzystaj z plusforum, tam pomagają załatwić takie sprawy