Telekomunikacja jak na dłoni






Termin rozpatrzenia reklamacji

Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.

Moderatorzy: SirmarK, Moderatorzy

Regulamin działu
Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Wiadomość
Autor

Termin rozpatrzenia reklamacji

Postprzez Rhode4321 » 18 mar 2018, o 10:56

Witam

Złożyłem reklamację do jednego z operatorów sieci komórkowej. Z tego co się orientuję powinni na pisemną reklamację odpowiedzieć w ciągu miesiąca.

Ostatniego dnia obowiązującego terminu dostałem informację sms-em, że operator rozpatrzył zgłoszenie, a odpowiedź pisemną dostanę w najbliższym czasie.

Od tego smsa minął już tydzień a ja dalej nic nie wiem. Czy to jest prawidłowy sposób rozpatrywania reklamacji?

Pozdrawiam
Rhode4321
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 11 gru 2012, o 07:34

Re: Termin rozpatrzenia reklamacji

Postprzez forum_tg » 18 mar 2018, o 11:22

Jeżeli posiada dowód nadania przesyłki to tak! problem nie od dziś znany: odpowiedzialność za dostarczenie przesyłki.
Jeżeli nie posiada potwierdzenia nadania przesyłki (numer listu przewozowego, numer przesyłki rejestrowanej ) to pisz skargę do UKE z żądaniem uznania reklamacji w związku z brakiem odpowiedzi przez Operatora w terminie 30 dni. SMS nie jest odpowiedzią.
forum_tg
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
 
Posty: 995
Dołączył(a): 2 lis 2010, o 20:27
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 3
Model telefonu: LG dual SIM
Sieć: Play, Orange

Re: Termin rozpatrzenia reklamacji

Postprzez Rhode4321 » 18 mar 2018, o 12:34

Zapomniałem dodać, że reklamacja była złożona w autoryzowanym punkcie sprzedaży
Rhode4321
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 11 gru 2012, o 07:34


Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości