DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 43 z 73
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 73
 #980994  autor: piotrzet
 03 mar 2018, 13:35
Dokładnie ja też mam wyrażone zgody wszystkie i od czasu do czasu jest tylko telefon z ofertą i nic więcej. Widać zależy kto miał numer i gdzie go podaje to wtedy spam przychodzi.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2018, 14:16 przez piotrzet, łącznie zmieniany 1 raz.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #981005  autor: marcin19883
 03 mar 2018, 14:25
mpiter pisze:Nie ma rabatu za zgody, choć konsultant na infolinii zarzeka się, że jest. Ja cofnąłem i dostałem rachunek na 59zł.
I miałeś aboonament za 59zł? czy 49zł a po cofnięciu zgód 59zł?


ps. Koledzy najlepiej mieć dwa konta pocztowe i dwa numery. Na zgody marketingowe i telefon do kontaktu, podajemy te mniej wazne, tylko i wyłącznie do spamu. Na email nie wchodzimy a simkę chowamy.
 #981196  autor: Morvius
 04 mar 2018, 13:32
Zgody zgodami a na sam marketing ma wpływ wiele czynników np. to, czy włączymy jakieś blokady usług premium i numerów specjalnych. Dzięki włączeniu takich blokad jesteśmy w stanie dosyć skutecznie zablokować spam nadawany na nasz numer u operatora. @f0ku5isko oraz @Kryniczanin to są sprawy indywidualne i pewnie każdy z Was ma w swojej opinii trochę racji. Nie ma się co spinać.

Wracamy do tematu dyskusji.
:smt006

Klasyczny obserwator wątku.
 #981212  autor: f0ku5
 04 mar 2018, 13:59
Morvius, ale kto się spina? ;-) Ja tylko skomentowałem sposób bycia Kryniczanina, który chyba wiele osób również zauważyło ;-)

Jeżeli zaś chodzi o o najróżniejsze blokady to zapewniam Cię, że w T-Mobile to nie ma żadnego wpływu. Nie mam żadnych blokad włączonych, a nie dostaję absolutnie nic od operatora. Oczywiście poza zniżką za wyrażone zgody marketingowe ;-)
 #983684  autor: dionizosp
 15 mar 2018, 15:38
Mam do was pytanie o modem/router B529. Wziąłem na próbę opcję dla firm. Niby bez ograniczeń :)
I tak na modemie od nich B529 maksymalna prędkość to 20/5 Mbit, cały czas tak się trzyma jak po sznurku. Jak przełożę kartę SIM do Mikrotika SXT to mam 75/30 Mbit w paśmie 1800, na 2600 jeszcze nie sprawdzałem.
Czy te urządzenia tj Huawei od nich jest jakoś softowo ograniczany czy mam skopany model?

Kwestię zasięgu pomijam bo mieszkam prawie na BTSie Networks :) i na jednym i drugim bdb sygnał.
 #983696  autor: piotrzet
 15 mar 2018, 16:42
A na pewno logujesz się do tego samego nadajnika? Jakie masz parametry sygnału? Bo tak to raczej trudno coś konkretnie stwierdzić

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #983764  autor: dionizosp
 15 mar 2018, 20:30
Dzięki za odpowiedź. Chyba to był problem związany z praca na baterii. Moze wtedy jakos ogranicza prędkość. Po podłączeniu do prądu prędkości wzrosły do 50 Mbit.
Ostatecznie i tak karta poleciała do Mikrotika bo jest na zewnątrz i jest lepszy upload niż z tego huaweia. Parametry dla 1800 i 2600 sa prawie takie same wiec ustawiłem 2600 na sztywno.

Parametry:
https://www.dropbox.com/s/kvv2ldvw3b9yl ... 0.jpg?dl=0
 #983940  autor: Durek
 16 mar 2018, 19:31
Witam,

Znajoma będzie brała umowę w tej ofercie. Oferują jej 1 z 3 routerów:
- ZTE MF286 za 1 PLN
- Huawei B525 za 1 PLN
- Huawei B529 za 149 PLN

Ten ZTE to w miarę OK ?
 #984202  autor: matek451
 18 mar 2018, 13:12
A na jakiej podstawie taka ocena ZTE i czym on góruje nad Huawei B525 czy B529 ? Jak wygląda FW na tym routerze od T-Mobile? Wymuszanie konkretnych pasm LTE i ich agregacji , diagnostyka sygnału, zaawansowane ustawienia sieciowe? Jak współpracuje z programem ZTE MF286 Info/
 #984328  autor: piotrzet
 19 mar 2018, 08:36
Przecież miałeś czas na testy mogłeś zrezygnować. Po za tym wiadomo że to sieć mobilna i w innych lokalizacjach może być lepiej/gorzej

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #984386  autor: zbik032
 19 mar 2018, 12:41
UWAGA t mobile ,Ci którzy rozważają ofertę t mobile internetu domowego bezprzewodowego niech się poważnie zastanowią ,ja się pokusiłem i już żałuję teraz muszę się dwa lata męczyć z tak niekompetentną firmą która ma gdzieś swojego klienta ,zależy im tylko na złapaniu kogoś co będzie im co miesiąc płacił za coś z czego nie może korzystać .Moja sytuacja wygląda tak .Zamówiłem ofertę do 20Mb/s ,przez okres próbny miałem 8-do 16Mb ,myślę w Neostradzie było 10Mb to jakoś dam radę ,cóż z tego że po tym okresie jak umowa zaczęła obowiązywać ,szybkość spadła do nawet 0,3Mb ale przeważnie jest ok 4Mb śmiech na sali ,Dodam że nadajnik znajduje się 500m po lini prostej ode mnie ,w otwartej przestrzeni bez żadnych zakłóceń .Mam firmę i potrzebuję wysyłać dokumenty,ale o tym muszę zapomnieć z ich internetem porażka totalna,w takich wypadkach muszę korzystać z internetu z komórki który działa o niebo lepiej,dodam że z tą dziwną firmą niema praktycznie żadnego kontaktu ,a na jakąkolwiek pomoc w razie problemów z netem Państwo nie możecie liczyć. Ja używam tego badziewia już od pół roku i do tego czasu nikt mi nie pomógł rozwiązać problemu z netem ,jak już wreszcie ktoś zdecyduję się wreszcie odpisać po dwóch tygodniach to piszą że wszystko jest zgodnie z warunkami umowy ,hee no bo przecież jest od 0 do 20Mb ,no 0,1Mb to już jest super internet .Przemyślcie dobrze swój wybór bo ,przez kolejne dwa lata możecie nabawić się nerwicy.Dodam że z taką siecią się jeszcze nie spotkałem.
  • Strona 43 z 73
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 73
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 73