DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #981616  autor: Przemix
 06 mar 2018, 19:29
Aktywacja oferty Spotify Premium na 3 miesiące za 0 zł jest możliwa tylko do 31 marca 2018 roku. Od 1 kwietnia 2018 roku Spotify Premium dostępny będzie w ofercie 30 dni za 0 zł, potem 19,99 zł co 30 dni.

wchodzimy na http://www.spotify.orange.pl przepisujemy kod z smsa i logujemy się do spotify i mamy 3 miesiące premium.

Wg regulaminu przed upływem 3 miesięcy przypomną nam smsem 30, 10, i 3 dni przed końcem. Wtedy wystarczy wyłączyć premium smsem STOP SPOTIFY na numer 80460.

Mi zadziałało w OFnK. I wynika z tego ze można za spotify płacić środkami z konta prepaid, sposób na rozładowanie skarbonki? ktoś coś rozumie z tego długiego regulaminu? http://spotify.orange.pl/assets/files/R ... potify.pdf

Pakiet na darmowy transfer danych dla Spotify - 4,99zł/miesiąc http://www.orange.pl/kid,4000377444,id, ... ticle.html

tu piszą że nawet w nju działa https://www.pepper.pl/promocje/spotify- ... ange-75424
Ostatnio zmieniony 07 mar 2018, 10:07 przez Przemix, łącznie zmieniany 3 razy.
 #981704  autor: Przemix
 07 mar 2018, 10:00
Jak najbardziej można wskazać już istniejące konto Spotify.
3 miesiące za darmo, kolejny miesiąc kosztuje 19,99zł, i pobiera z konta prepaid!
więc chyba trzeba sobie wcześniej zdjąć "Blokadę na Usługi Elektroniczne" na orange.pl
Ostatnio zmieniony 07 mar 2018, 10:06 przez Przemix, łącznie zmieniany 1 raz.
 #981722  autor: eldescento
 07 mar 2018, 11:44
w nju z rachunkiem nie udalo mi sie aktywowac, zreszta tez komentowalem to na pepperze.

natomiast poszlo z orange free na karte, prepaid gdzie mam pusto na koncie (koncze bonusy GB w tablecie) wiec ciekaw jestem jak chca sciagac kase jesli zapomne wylaczyc spotify premium?
 #981894  autor: Robin560
 08 mar 2018, 09:01
aktywowałem w ofnk na koncie miałem niecałe 5pln @up jeśli nie masz środków na koncie nie przedłuży ci się premium tak mi się wydaje.

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #983783  autor: matkon
 15 mar 2018, 21:55
Proszę o poradę. 12 marca przeszedłem z RBM do Orange, głównie ze względu na tę usługę. Wypowiedziałem wcześniej umowę na inny serwis - dzisiaj zakończyłem subskrypcję.

I niestety od 12.03 nie mogę aktywować usługi bo strona Orange ma jakiś błąd i nic sobie nie robią z moich zgłoszeń (bo tak traktuję teksty "Proszę o cierpliwość" i "Przeważnie problemy rozwiązujemy w 24h". 13 marca podesłali SMS, że zgłoszenie zamknięte i wszystko ma działać. Oczywiście bez zmian, a ja od dwóch dni proszę o otwarcie zgłoszenia (twierdzą, że w Mój Orange widzę jako zamknięte, ale oni u siebie otworzyli je ponownie). Co chwilę rozmowa z kimś innym, dzisiaj na dzień dobry usłyszałem, że przecież 13 marca już mi dali znać, że wszystko działa. Podobno sprawą zajmuje się dział techniczny - tylko jakoś chyba sprawa przerasta tak wielki koncern.

Błąd pojawia się na ostatniej strone po kliknięciu "Zamawiam i płacę z Orange". Oto screen:
Obrazek

Co najlepsze, jak na tej samej stronie dam odśwież pojawia się:

Obrazek

Problem w tym, że oczywiście konto w Spotify nadal pozostaje w wersji Free.

Czy mogę w jakikolwiek sposób wyegzekwować to co mi się należy? Skoro usługa jest dostępna to dlaczego nie mogę z niej skorzystać. Spotify odpowiedział, że włączenie promocji jest po stronie Orange - ale nie zamierzam tego tak zostawić jeśli sprawa zostanie w taki sposób niezałatwiona.

P.S, Nie mam żadnych blokad. Mam środki na koncie. W pierwszy dzień, czyli 12.03 gdy zdecydowałem się zadzwonić do BOK usłyszałem najpierw, że to przez a) usługa tylko dla abo b) koledzy mi podpowiadają, że jest 30 dniowa karencja na włączanie takich usług. WTF? Najbardziej wkurza mnie, że za dwa tygodnie po prostu mnie oleją, bo skończy się promocja i wtedy to już sobie wykupię sam konto na Spotify z miesięcznym Premium za free. Kontaktowałem się przez infolinię, czat i potem przez Facebooka.
 #983823  autor: Przemix
 16 mar 2018, 08:00
Spróbuj na desktopie a nie na telefonie. Telefon cię nie przekierowuje do webowej wersji spotify a to jest potrzebne do zalogowania się i wskazania konta króre ma przejść na premium

Zauważyłem, że po wpisaniu numeru i kliknięciu OK strona sama wyświetla czy się jeszcze łapiemy na 3miesiące. Wpisałem numer na który już wziąłem tę promocję i wyswietliło
Oferta dla Ciebie:
Spotify Premium za 19,99 zł co 30 dni
+ 30 dni za darmo na start jeśli jesteś nowym użytkownikiem Spotify
 #983838  autor: matkon
 16 mar 2018, 08:49
Przemix zacznę od drugiego punktu:

Obrazek

To dosłownie sprzed chwili - więc nie jest promocja wykorzystana, nigdzie podpięta. Czy telefon nie przekierowuje? Wydaje mi się, że tak - bo konto było podpięte już na tej ostatniej stronie z przyciskiem "Zamawiam i płacę". Próbowałem nawet z opcją ("To nie Ty" przy swoim loginie Spotify co powodowało wylogowanie i przeniesienie na stronę, gdzie musiałem albo zalogować się do Spotify albo zarejestrować nowe konto - też to zrobiłem). Ewidentnie sypie jakimś błędem w związku z numerem telefonu.

Co do sugestii spróbowania aktywacji na kompie - próbowałem od tego 12/03 na obu urządzeniach, na różnych przeglądarkach, na komórce z włączonym/wyłączonym Wi-Fi, z włączonym/wyłączonym roamingiem. Wydaje mi się, że wszystko co mogłem sprawdzić w swoim zakresie zrobiłem.

Chyba, że są jakieś inne sugestie?
 #983869  autor: rudymax
 16 mar 2018, 11:42
Przemix pisze:nie mam dostępu do karty z innej sieci ale wpisałem numer z t-mobile i pojawiła się okejka, czeka na kod, i info odarmowych 3 miesiącach.

Stawiam że Twój numer się jeszcze "nie uleżał w systemie"...
Kolego @matkon, jeżeli sugestia kolegi @Przemix jest słuszna, możesz to łatwo sprawdzić. Wybierz numer *555, jeżeli usłyszysz lektora i dwie opcje do wyboru, to raczej migracja jest zakończona. Jeżeli natomiast usłyszysz komunikat "usługa niedostępna w twoim planie taryfowym" to na pewno migracja się nie zakończyła. Przy nie zakończonej migracji zazwyczaj nie da się również zarządzać pocztą głosową. Na jednym numerze w moim przypadku trwało to ponad 3 tygodnie, pomogła dopiero interwencja na czacie. Zgłosiłem brak możliwości zarządzania pocztą i problem został rozwiązany od ręki, a po kilku godzinach zaczęła również działać usługa sprawdzania numeru *555.
 #983961  autor: matkon
 16 mar 2018, 21:25
W teorii do zrobienia - tylko ja chcę korzystać z serwisu po tych 3 miesiącach, a nie chcę co miesiąc zasilać tego drugiego numeru. Co najwyżej nie doładowywać tej drugiej karty, po 3 miesiącach nie mając środków na koncie subskrypcja zostanie automatycznie anulowana (tak wg regulaminu niby jest) a potem dla głównego konta wykupić już subskrypcję przez stronę Spotify.

Dam im jeszcze następny tydzień - może jakimś cudem coś zrobią - dzisiaj wymusiłem podczas kolejnej rozmowy złożenie reklamacji na nieprawidłowe rozwiązanie wcześniejszego zgłoszenia.

Tak sobie myślę, czy kupując ten drugi numer nie musiałbym go dodatkowo aktywować? Chyba, że są od razu startery z ważnością dłuższą niż te 3 miesiące.