DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #983274  autor: marcin19883
 13 mar 2018, 20:27
Gregrin pisze: Tak było, ale od jakiegoś czasu bonusy za doładowanie (a na tym koncie jest to 2GB) również zapewniają ochronę lejkiem, wiec przypuszczam ze lejek w tych 2GB tez powinien być.
Czyli lejek tak długo jak ważność konta, czyli rok?
 #983296  autor: pipawolowa
 13 mar 2018, 21:54
Ode mnie w salonie Orange babsko odmówiło przeniesienia nr z powodu 8 zarejestrowanych na mnie nr Prepaid (jak i wymagali sprawdzenia w Bik-u Na co odmówiłam) morał jest jeden..... Orange to chora sieć tylko ma ciekawe bonusy.

"Fantazja jest ważniejsza od wiedzy." A Einstein
 #983300  autor: Gregrin
 13 mar 2018, 22:34
marcin19883 pisze:Czyli lejek tak długo jak ważność konta
Nie. Tak jak ważność bonusu za doładowanie.
Z bonusem za przeniesienie sprawa jest jednak bardziej skomplikowana. W regulaminie promocji mowa jest jednak że po wykorzystaniu zacznie ciągnąć z konta (pkt. 13): http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary ... 959557.pdf Czyli bonus za przeniesienie (2GB) nie ma lejka w regulaminie.
Ciekawie robi się gdy zestawimy to z tym co zakładałem, bo przy doładowaniu za 5zl dostajemy bonus (który łączy się z tym za przeniesienie ale nie wiem czy regulaminowo) w którego regulaminie jest ze:
14) Po wykorzystaniu środków dostępnych w ramach Bonusu w okresie jego ważności, jeśli Abonent nie posiada innych usług obniżających koszty transferu danych, zostanie automatycznie i bezpłatnie włączona usługa ograniczająca prędkości transferu danych (dalej: Lejek)
http://1410gb.pl/regulaminy/Regulamin-p ... 170718.pdf

Wiec w efekcie bonus za doładowanie powinien mieć lejek ale też dużo krótszą ważność...
Ja bym to interpretował tak, że skoro po doładowaniu, bonus (za doładowanie) ma lejek a jego ważność łączy się z tą z bonusu za przeniesienie to całość powinna mieć lejek.
Wychodzi na to, że dopiero po doładowaniu, bonus (za przeniesienie) będzie mia lejek...

Orange ma mistrza w kombinowaniu :)
Ostatnio zmieniony 13 mar 2018, 22:51 przez Gregrin, łącznie zmieniany 2 razy. Powód: Uzupełnienie, poprawki
 #983302  autor: marcin19883
 13 mar 2018, 22:52
pipawolowa pisze:Ode mnie w salonie Orange babsko odmówiło przeniesienia nr z powodu 8 zarejestrowanych na mnie nr Prepaid (jak i wymagali sprawdzenia w Bik-u Na co odmówiłam) morał jest jeden..... Orange to chora sieć tylko ma ciekawe bonusy.
Dlaczego wymagali sprawdzenia w biku? przeniesienie na abonament? w prepaidzie to niemoźliwe, żeby sprawdzali cokolwiek. Mozna ile się chce przenosić/rejestrować numerów
 #983339  autor: jamto02
 14 mar 2018, 09:59
Kontynuuję wątek dotyczący tej oferty ale teraz chciałbym się skupić na samej ofercie nie na problemie z przeniesieniem nr.
Wg waszych zaleceń po wpisaniu *124*# widzę nazwy oferty "YES"
Jednak po wpisaniu *101*01# wyskakuje mi usługa niedostępna w twoim planie taryfowym.
Co jest nie tak? Może nie ten kod jednak? Może jeszcze coś muszę aby owe 2 Gb mi aktywowało? Jaki kod pokaże mi ze jest RWK?


Wymoderowano. Morvius
 #983348  autor: jarekt
 14 mar 2018, 10:47
Słuchaj, założyłeś temat o problemach z przeniesieniem do Orange, i do tej oferty, i tam najlepiej jeszcze kontynuuj swój problem, bo to że możesz być w ofercie Yes być może wynika z tego, że Pani w salonie Cię nie polubiła za bardzo :) więc jest to dalej BARDZO kontynuacja Twoich początkowych problemów z MNP do Orange.
 #983352  autor: jamto02
 14 mar 2018, 11:14
No właśnie nie chcę miesząc problemów z przeniesieniem z problemami dotyczącymi oferty. Ale jak się upierasz to będę kontynuował.
A wracając do sedna sprawy coś jest nie tak że jestem w tym YES? Mam problem? Nie aktywuję 2GB/RWK?
 #983354  autor: asdaf
 14 mar 2018, 11:17
jamto02 pisze:g waszych zaleceń po wpisaniu *124*# widzę nazwy oferty "YES"
No to Cię konsultantka w salonie załatwiła.
jamto02 pisze:Jednak po wpisaniu *101*01# wyskakuje mi usługa niedostępna w twoim planie taryfowym.
Kod działa we Free.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2018, 11:19 przez asdaf, łącznie zmieniany 1 raz.
 #983355  autor: jamto02
 14 mar 2018, 11:19
asdaf pisze:No to Cię konsultantka w salonie załatwiła.
Ale możesz jaśniej, ja na serio Orange nie ogarniam, miałem zamiar dopiero poznać co i jak.


Wymoderowano. Morvius
 #983357  autor: jarekt
 14 mar 2018, 11:37
Idź 3. raz do salonu i zapytaj tej samej pani, jaką masz taryfę na tym numerze co to ona Ci go przenosiła i czy ta taryfa to jest "Orange Free na Kartę" zgodnie w warunkami regulaminu promocji MNP do Orange.
A jeśli nie, to zapytaj dlaczego przeniosła Cię do Yes i jak to "naprawimy", bez dodatkowych nerwów.

Możesz też wszystko samemu próbować naprawiać poprzez infolinię i zgłoszenia reklamacyjne.
Gregrin pisze:wydaje mi się ze w ogólnym rozrachunku Ty vs Pani jest 1:1
Wychodzi jednak, że jak na razie nie jest 1:1 tylko 2:0 dla tej pani :)
 #983362  autor: 24bis24
 14 mar 2018, 11:53
jamto02 pisze:Wg waszych zaleceń po wpisaniu *124*# widzę nazwy oferty "YES"
A czemu nie czytasz tego co podpisujesz?

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #983364  autor: marcin19883
 14 mar 2018, 11:54
w potwierdzeniu przeniesienia jest napisane wszystko. Do jakiej taryfy przeszedłeś itp. podpisywales dokumenty i dostałeś dla siebie również.
 #983365  autor: jarekt
 14 mar 2018, 11:57
I tak jak koledzy piszą, przeczytaj na spokojnie (aż wszystko w miarę zrozumiesz), to co masz na kartkach, które podpisałeś.

---edit---
Dodam, bo możesz nie być tego w 100% świadomy, że regulamin tej promocji - przeniesienia numeru do Orange na kartę - nazywa się:
"Regulamin Promocji „Przenoszę numer do Orange Free na kartę”"
a nie
"Regulamin Promocji „Przenoszę numer do Orange Yes”".
 #983369  autor: 24bis24
 14 mar 2018, 12:09
ale kto powiedział, że w salonie mają przenieść do Free?
przez kuriera tak, Free.
Ogólnie ta dyskusja w obydwu wątkach do niczego nie prowadzi.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #983372  autor: jamto02
 14 mar 2018, 12:19
24bis24 pisze: Ogólnie ta dyskusja w obydwu wątkach do niczego nie prowadzi.
Też mam wrażenie że towarzystwo świetnie się bawi z powodu opisanej sytuacji. Owszem mam napisane że mam ofertę YES ale dla mnie jako laika to nic nie znaczy. Powiedziałem jaka usługa mnie interesuje a Ona zapewniała mnie że wszystko jest OK. To chyba tyle co ja powinienem zrobić. A baba jest wyjątkowo bezczelna albo nie wie co się w ogóle dzieje Jestem po rozmowie z infolinią. Zmienili co mieli zmienić lada moment będę testował. Przy okazji wyszło o czym nie wiedziałem może źle przeczytałem że konto jest ważne rok ale 2 gb tylko na 30 dni.
 #983373  autor: jarekt
 14 mar 2018, 12:21
24bis24 pisze:ale kto powiedział
Klient powiedział pani w salonie (powinien powiedzieć). A jak nie powiedział, to pani się zapyta (jeśli są różne taryfy do wyboru).
2GB i RWK jest tylko w jednej promocji i jest ona w OFnK. Jeśli klient nie zna taryfy, ale chce ten bonus czy tę promocję (powiedział chyba co chce), to pani w salonie wie do jakiej taryfy przenieść klienta.

Ja tam nie byłem więc nie wiem jak to się odbyło ale podejrzewam, że to ona postanowiła dać mu nauczkę, a nie on jej :) A czy słusznie to ja nie wiem, bo może dostał to co chciał i podpisał, a może nie dostał tego co chciał, bo o to nie prosił.
 #983377  autor: 24bis24
 14 mar 2018, 12:26
jamto02 pisze:Przy okazji wyszło o czym nie wiedziałem może źle przeczytałem że konto jest ważne rok ale 2 gb tylko na 30 dni
co Ty tu znowu wypisujesz?

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #983379  autor: marcin19883
 14 mar 2018, 12:29
Nawet przy podpisywaniu widać jak byk, gdzie się przechodzi. Ważne rzeczy są wyróżnione na dokumencie