DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 41 z 48
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 48
 #981211  autor: ManiacGSM
 04 mar 2018, 13:57
Witajcie, mam takie pytanie czy ktoś z Was zauważył przycinki internetu na swojej karcie z tych 10 giga darmowych za przeniesienie numeru? Zostało mi jakieś 4 giga do wykorzystania i zauważyłem ,że zrywa mi internet , po 5-10 sekundach łapie z powrotem. Da się z tym żyć, ale irytujące to jest.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #981274  autor: ign123
 04 mar 2018, 21:18
ManiacGSM pisze:czy ktoś z Was zauważył przycinki internetu na swojej karcie z tych 10 giga darmowych za przeniesienie numeru?
Tak, u mnie też to występowało, ale nic z tym nie robiłem - karta wylądowała w szufladzie z włączonym #Freemium i niewykorzystanymi prawie 2GB.
 #981527  autor: lordbyd
 06 mar 2018, 10:06
Dzwonię dziś na infolinię *222 w sprawie nieodnowionego pakietu a tam w drzewie komunikatów IVR po naciśnięciu 1 stworzono taki "reset nieodnowionych pakietów". Jego naciśnięcie od razu zdezaktywowało nieodnowiony pakiet, który można aktywować ponownie.
Brawo dla autora tego wynalazku :) CMOK będzie teraz znacznie "odciążony"
 #982767  autor: adacomp
 11 mar 2018, 12:50
Tylko aktywując Fremium lub doładowanie 5zł.

Mam taryfę BK2012 i konto można przedłużyć o rok tylko doładowując za 5zł.
 #987773  autor: PawlusG
 08 kwie 2018, 00:46
Czy tylko ja mam problemy z odnawianiem się Freemium, czy u was też to występuje? Zauważyłem, że co ok. 3-4 miesiące są problemy z odnowieniem pakietu, pakiet miał się odnowić np. 3.04, nie odnowił się i 5.04 po wklepaniu kodu dalej istnieje informacja, że pakiet ważny do 3.04 i oczywiście wszystkie pakiety wyzerowane. Ponowne aktywowanie pakietu nie jest możliwe, bo pojawia się informacja, że pakiet jest już aktywny, nie można go zdezaktywować, bo pojawia się informacja, że pakiet zostanie zdezaktywowany po zakończeniu okresu rozliczeniowego. Ponowne uruchomienie usługi możliwe jest tylko przez BOK, gdzie zawsze się dowiaduję, że takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo. Czy też macie takie problemy z Virgin?

:)
 #987782  autor: Gregrin
 08 kwie 2018, 01:20
PawlusG pisze:Ponowne uruchomienie usługi możliwe jest tylko przez BOK, gdzie zawsze się dowiaduję, że takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo.
No chyba nie bardzo skoro sami dodali komunikat:
lordbyd pisze:Dzwonię dziś na infolinię *222 w sprawie nieodnowionego pakietu a tam w drzewie komunikatów IVR po naciśnięciu 1 stworzono taki "reset nieodnowionych pakietów".
 #987784  autor: PawlusG
 08 kwie 2018, 01:29
U mnie niestety ta opcja nie zadziałała, do akcji musiał wkroczyć człowiek :)

:)
 #988845  autor: PawlusG
 14 kwie 2018, 14:40
We wtorek 10-04-2018 uruchamiałem pakiet i za 5 zł wskoczyło 60 min, a nie 120 min, więc chyba nie tak dawno temu.

:)
 #988852  autor: maniek89
 14 kwie 2018, 15:33
Może użyłeś kodu do wcześniej obowiązującego pakietu minut?

120 minut za 5 zł to kod: *222*1*120#
Wcześniejsza wersja, czyli 60 minut za 5 złotych to kod: *222*000*1*60#.
 #989003  autor: marcin19883
 15 kwie 2018, 12:32
PawlusG pisze:We wtorek 10-04-2018 uruchamiałem pakiet i za 5 zł wskoczyło 60 min, a nie 120 min, więc chyba nie tak dawno temu.
Żeby nie być gołosłownym, to wyszukałem regulamin i datę od 21.12.2017 Virgin podwaja pakiety freemium
 #989024  autor: PawlusG
 15 kwie 2018, 15:58
maniek89 pisze:Może użyłeś kodu do wcześniej obowiązującego pakietu minut?

120 minut za 5 zł to kod: *222*1*120#
Wcześniejsza wersja, czyli 60 minut za 5 złotych to kod: *222*000*1*60#.
Pakiet uruchamiałem przez stronę, a nie kodem, nie było na liście 120 min za 5 zł, bo inaczej bym nie wybrał pakietu 60 min :)

:)
 #989133  autor: molibden
 16 kwie 2018, 12:18
No nie... pakiety zwiększone obowiazują od grudnia. Wprowadzili t przed świetami - sam pisałem wtedy o tym na forum
 #989365  autor: PawlusG
 17 kwie 2018, 20:16
U mnie to się pojawiło po resecie freemium po tym jak się zawiesił, czyli chyba kolejny błąd w ich systemie.

:)
  • Strona 41 z 48
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 48
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 48