DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #979862  autor: Vieslav
 25 lut 2018, 11:19
Czy przeniesione numery z aktywnym bonusem 200zł/20GB/RWK też trzeba doładować za 5zł przed włączeniem Showmaxa/Tidala?
Dzisiaj przenieśli mi numer, aktywowałem promocje za przejście, ale nie chcę czegoś popsuć... Doładować czy nie?
 #979867  autor: Vieslav
 25 lut 2018, 11:59
Ok, udało mi się włączyć Showmax. Nie mogę sobie natomiast poradzić z Tidalem.
Zainstalowałem appkę, założyłem konto, wcisnąłem "Wypróbuj". Pojawiły mi się do wyboru opcje: Premium za 19,99zł, Hi-Fi cośtam za 35zł, Klient Play usługa dodana do abo na 2 lata, klient T-Mobile. Wybieram usługę premium za 19,99zł i woła o dane karty płatniczej. Co zrobiłem nie tak?
 #979871  autor: Vieslav
 25 lut 2018, 12:14
24bis24 pisze:A na ile showmax sie uruchomil?
Gdzie to sprawdzić? Na stronie Showmaxa jest napisane, że subskrypcją zarządza Play.
 #979900  autor: Dorotea
 25 lut 2018, 15:25
Showmax włącza się kodem, wyświetla się ile trwa subskrypcja, ale nie ma żadnego potwierdzenia sms lub w panelu na stronie. Nie widzę żadnych dat. Jedynie po w "Moje urządzenia" jest data użycia danego sprzętu. Dziwne. A może celowe?
 #979954  autor: Vieslav
 25 lut 2018, 20:36
Mam taki sam komunikat:
Kod: Zaznacz cały
Subskrypcja rozliczana za pośrednictwem Twojego rachunku telefonicznego w Play.
Odnośnie Tidala już wiem, gdzie był problem: mam telefon z dualsimem. Wywaliłem appkę, zostawiłem włączoną tylko kartę sim Play, wyłączyłem wifi. Pobrałem ponownie appkę, kliknąłem "Wypróbuj" i od razu zaczęło cośtam się dziać, wyświetlił mi się komunikat, żeby przepisać jakiś kod jeśli chcę włączyć usługę i tyle. Niepotrzebnie zakładałem konto. Jak je teraz usunąć? Tzn to pierwsze płatne, które obecnie jest w okresie testowym.
 #980402  autor: Pawelek0787
 28 lut 2018, 11:50
Witajcie, próbowałem włączyć promocję Showmax na 3 miesiące, udało się na 2 tygodnie, po 2 tygodniach info, że mój nr nie uczestniczy w promocji, mimo, że mam smsa, że uczestniczy i mam taryfę PNK RWK. Czy macie podobnie? :)
 #980584  autor: bartek07
 01 mar 2018, 10:17
Nagle przestałem mieć subskrypcję showmax a jak chce dodać swój numer play to
Promocja nie jest dostępna dla numeru . Wpisz inny numer lub skorzystaj z innej metody płatności.
Ostatnio zmieniony 01 mar 2018, 11:37 przez bartek07, łącznie zmieniany 1 raz.