DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #978667  autor: iSiO
 19 lut 2018, 14:28
Witam
Posiadam abonament bez telefonu w sieci T-Mobile.
10 stycznia zadzwonił konsultant i zaproponował przedłużenie umowy. Powiedziałem czego oczekuje i dostałem te warunki (Nielimitowane połaczenia, smsy, mmsy i 10 GB internetu). Zapytałem się konsultanta co się stanie z internetem po przekroczeniu 10 GB, konsultant powiedział ze internet zwolni ale bedzie można bez problemu przeglądać strony. 25 stycznia przekroczyłem 10 GB i internet, wbrew zapewnieniom konsultanta, został całkowicie zablokowany. Napisałem reklamacje że albo dostanę to co mi obiecano, albo proszę o przewrócenie poprzedniej oferty (umowa kończyła mi się w kwietniu).
Dnia 9 lutego (tego dnia zaczyna mi się nowy okres rozliczeniowy) z ciekawości wszedłem w aplikacje "Mój Tmobile" żeby zobaczyć czy jest już nowa faktura...faktury nie było, ale abonament przekroczony już o 10 zł był. Zadzwoniłem do BOK i dowiedziałem się ze trwa przywracanie mojej starej taryfy, żebym się nie przejmował bo coś im nie wychodzi ale już zgłaszają reklamacje do działu technicznego. 10 lutego wieczorem, miałem już przekroczone prawie 250 zł abonament (wszystkie połaczenia, smsy i internet szły według cennika a nie pakietu). Kolejne telefony do BOK z pytaniem ile czasu to potrwa i za każdym razem inna odpowiedz - raz żebym w ogóle nie używał telefonu, kolejnym razem ze mogę używać i to wszystko będzie anulowane. Wolałem na wszelki wypadek wyłączyć internet i ograniczyć używanie telefonu do minimum. Dnia 13 lutego przywrócono moja starą taryfę i już nie ciągnie mi nic poza abonamentem, tylko T-Mobile nie kwapi się do anulowania tych 250 zł.
Jeden z konsultantów napisał kolejną reklamację i dostałem smsa z odpowiedzią ze sięc T-Mobile nie wykryła problemu po swojej stronie. Jest to po prostu żenująca postawa. Dziś jest 19 luty a ja dalej mam tą kwotę w rozliczeniach. Jakikolwiek kontakt na BOK to za każdym razem inna odpowiedz:
- Wystawimy taka fakturę ale za 3 dni ją anulujemy i wystawimy poprawną (średno mi się chce w to wierzyć, płacę miesiecznie 29,90, wiec faktura na 250 zł to jednak spory wydatek)
- Anulujemy już za kilka dni ta opłatę
- Opłata jest już anulowana ale nie wiadomo czemu się u Pana wyświetla w aplikacji i po zalogowanie na ICOK.
Ktoś ma jakiś pomysł jak to rozegrać żebym nie musiał płacić tych 250 zł ?
 #978669  autor: piotrzet
 19 lut 2018, 14:37
Spokojnie nie będziesz tego płacił. Błąd jest ewidentnie po ich stronie i musisz po prostu czekać na anulowanie tej opłaty. Nic innego nie jestem wstanie ci poradzić

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #978779  autor: aster
 19 lut 2018, 22:17
Pozostaje tylko czekać aż to wyjaśnią i poprawią ze swojej strony, ale to rzeczywiście jest żenujące. Może warto po tym cyrku przejść na prepaid?
 #978978  autor: Archi334
 21 lut 2018, 07:48
MarcinDawko pisze:U nich często są takie cyrki. Załatwienie jednej prostej sprawy zajęło mi raz tydzień...
W T-Mobile to niestety standard jest. Jeśli już musi być tmobile polecam prepaid dokładnie to samo co wynegocjowałes ale nic nie dolicza bo najczęściej po opłaceniu pakietów nic nie zostaje na koncie.
 #978997  autor: iSiO
 21 lut 2018, 09:17
biala1991 pisze:W prepaidzie opłata za pakiet Nolimit rozmowy, sms i 10GB (bez mms) wynosi 25zł. Możesz napisać jaką cenę udało Ci się uzyskać za abonament?
Z konsultantem miałem ugadane no limit rozmowy, smsy, mmsy i 10 GB neta z lejkiem za 29,90. Niestety okazało się ze kłamał i net po 10 GB się całkowicie wyłączył a było to dla mnie pryiorytetem żeby on działał nadal i o tym mu mówiłem.
aster pisze:Pozostaje tylko czekać aż to wyjaśnią i poprawią ze swojej strony, ale to rzeczywiście jest żenujące. Może warto po tym cyrku przejść na prepaid?
Taki mam plan. Chętnie już bym przeszedł, ale zerwanie umowy na dzień dzisiejszy kosztowało by mnie 97 zł.
Archi334 pisze:
MarcinDawko pisze:U nich często są takie cyrki. Załatwienie jednej prostej sprawy zajęło mi raz tydzień...
W T-Mobile to niestety standard jest. Jeśli już musi być tmobile polecam prepaid dokładnie to samo co wynegocjowałes ale nic nie dolicza bo najczęściej po opłaceniu pakietów nic nie zostaje na koncie.
Wcale nie musi być T-Mobile. Planuje przejść albo do Nju, albo do Virgin (chociaż to co ostatnio czytam tutaj na forum o tej sieci, nie napawa optymizmem)
 #979002  autor: Gregrin
 21 lut 2018, 09:56
iSiO pisze:Planuje przejść albo do Nju, albo do Virgin (chociaż to co ostatnio czytam tutaj na forum o tej sieci, nie napawa optymizmem)
Jeśli lubisz dużo netu, zasięg orange ci pasuje i nie potrzebujesz MMS to za 25zl bierz orange nolimit i 50GB powiększane co odnowienie o 1GB [Zestawienie] Opcje FULL No-Limit w ofertach na karte ~30zl
 #979026  autor: piotrzet
 21 lut 2018, 11:30
MarcinDawko pisze:U nich często są takie cyrki. Załatwienie jednej prostej sprawy zajęło mi raz tydzień...
Miałem już w każdej sieci numer i takie cyrki są w każdej załatwienie sprawy to też zależy na jakiego konkultanta trafisz jeden wie wszystko a jeden nie wie nic i częściej to niestety są ci co nic nie wiedzą.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #979080  autor: iSiO
 21 lut 2018, 15:47
Gregrin pisze:
iSiO pisze:Planuje przejść albo do Nju, albo do Virgin (chociaż to co ostatnio czytam tutaj na forum o tej sieci, nie napawa optymizmem)
Jeśli lubisz dużo netu, zasięg orange ci pasuje i nie potrzebujesz MMS to za 25zl bierz orange nolimit i 50GB powiększane co odnowienie o 1GB [Zestawienie] Opcje FULL No-Limit w ofertach na karte ~30zl
Byłem w orange i pytałem o to i mi przemiłe panie powiedziały że ta oferta już nie obowiązuje.
 #979082  autor: CwaniakWarszawiak
 21 lut 2018, 15:56
1.Nie ma cennikowo taryfy w TM która ma 10GB i lejek poniżej 39,99 nawet z rabatem suk niżej nie dostaniesz.
2.Reklamacje najlepiej pisać na [email protected] nie boa bo oni dopiero wtedy może łaskawie przekażą do sekcji ponagleń
3.Oferta orange dalej obowiązuje np na bezlimitunakarte.pl więc w oragne jest dostępna przenosisz nr w salonie na karcie zmieniasz taryfe na free ładujesz i odpalsz *102*75# wleci 15 gb za doładowanie 25 lub 30 zł i 35 w pakiecie, każde odnowienie to +1GB
 #979141  autor: iSiO
 21 lut 2018, 19:30
Gregrin pisze:
iSiO pisze:Byłem w orange i pytałem o to i mi przemiłe panie powiedziały że ta oferta już nie obowiązuje.
To wprowadzili cie w błąd. https://www.orange.pl/view/przenies-numer-do-orange
Gdyby robili problem w salonie to przenosiłbym kurierem i ich olał.
Mówiłem im że na stronie jest dostępna oferta, to najpierw usłyszałem że to błąd na stronie a potem ze to się da tylko na stronie poprzez kuriera. Cały czas również mocno namawiano mnie na przejście na abonament w orange...
 #979172  autor: Gregrin
 21 lut 2018, 23:28
Wystarczy prosić tylko o przeniesienie do nich na kartę ale podobno z tym tez są problemy (tak samo jak w innych sieciach -to samo z namawianiem na abo).

Ja osobiście z odmową się nie spotkałem. Mało chęci to co innego. Dodatkowo gdy przenosiłem numer to paromiesięczny pracownik przyznał ze robi to pierwszy raz (przeniesienie na kartę -to tez świadczy jak male jest tym zainteresowanie sprzedawców i klientów ofertą prepaid) i miał problem ze standardowym błędem (mało który pracownik nie ma z tym problemu) ze nie dało się przenieść numeru bo konto użytkownika (który kiedyś był lub ma już jakiś numer w orange) było już w systemie i uniemozliwialo dalszy proces (inny pracownik podpowiedział mu na jaka infolinie ma zadzwonić żeby pomogli mu z tym problemem i poszło).

Wszystko się da, tyko trzeba być upartym.