DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 132 z 198
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 198
 #977066  autor: adacomp
 11 lut 2018, 23:36
kaspeed pisze:FB tylko jako kontakt.Ja juz przestalem pisac emaile czy dzwonić
A jak nie mam i nie chcę nadal mieć pejszbuka to co mam zrobić ?

Na szczęście 8 numerów VM dawno przeniosłem do a2m, ale jeden jeszcze mam w BK2012.
 #977098  autor: michaelred
 12 lut 2018, 12:21
1 lutego napisalem do CMOK i do dzisiaj zadnej odpowiedzi. Napisalem tez na FB wiadomosc to odpisali podajac emaila zeby tam sie kontaktowac;/ Support na medal:P
 #977106  autor: marcin19883
 12 lut 2018, 13:20
Mi przez FB przyspieszyli odpowiedz. Musiałem tylko email podać. Przenieśli zgłoszenie do działu technicznego. Ciekawe ile dni. A numer nadal od piątku zablokowany :( gdyby nie freemium, to bym odszedł od nich. Używam numeru bardzo rzadko
 #978155  autor: kaspeed
 17 lut 2018, 15:22
dlatego kazdą sprawe załatwiam w profilu FB przez priv

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #978160  autor: marcin19883
 17 lut 2018, 15:27
Na profilu FB odsyłają do kontaktu emailowego, więc na to samo wychodzi. Mi w końcu po tygodniu naprawili. Konsultant dzwonił i mówił, że naprawi, po kilku godzinach już virgin działa. Co dziwne, mówił też o innych moich numerach z Playa. Wychodzi na to, że PLAY obsługuje Virgin. :D hahaha Każdy ma dostep do danych. Jeden system komputerowy razem?
 #978164  autor: kaspeed
 17 lut 2018, 15:40
Mi kazdy jeden problem rozwiazywali na priv

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #978232  autor: marcin19883
 17 lut 2018, 19:27
kaspeed pisze:Mi kazdy jeden problem rozwiazywali na priv
Problem techniczny? nalegałeś? :-)
 #978343  autor: kaspeed
 18 lut 2018, 09:34
No tak problem techniczny z aktywacją freemium która wisiała niby jako aktywna ale nie działala jak trzeba

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #978390  autor: marcin19883
 18 lut 2018, 12:38
kaspeed pisze:No tak problem techniczny z aktywacją freemium która wisiała niby jako aktywna ale nie działala jak trzeba
Jeśli sami z miejsca czegoś nie potrafią zrobić, to wysyłają do kontaktu emailowego. W moim wypadku nr był zablokowany. Musieli to zgłosić do techników Playa. Więc kontakt FB, odpada w ciężkich sprawach
 #978463  autor: forum_tg
 18 lut 2018, 16:43
w prostych sprawach zostałem kilkukrotnie przez FB odesłany do kontaktu przez email. Nawet im się nie chciało przesłać wewnętrznie emaila ze zgłoszeniem klienta
zasłaniają się regulaminem wewnętrznym. Ale w końcu każdy regulamin można zmienić jeżeli tylko się chce. I tu jest pytanie czy Kierownictwo VM chce udzielania pomocy przez FB. Wg mnie nie.
 #978483  autor: passat99
 18 lut 2018, 18:08
Myśle ze ustawa antyterrorystyczna ich załamała, szkoda troche trzymałem za nich kciuki dobrze im w pewnym momencie już szło mieli kilka nowatorskich rozwiązań np.freemium, chciałbym żeby jeszcze trochę działali ale muszą poprawić bok, no i podstawowe sprawy jak aktywacje pakietów. no i może ofertę trochę ulepszyć.
 #978485  autor: marcin19883
 18 lut 2018, 18:38
W pewnym sensie Virgin już nalezy do Playa, bo sprawy techniczne, to własnie Play załatwia. Kilka dni temu dzwonił do mnie konsultant z numeru infolinii fakt mobile :D
 #978505  autor: Gregrin
 18 lut 2018, 19:56
marcin19883 pisze:bo sprawy techniczne, to własnie Play załatwia. Kilka dni temu dzwonił do mnie konsultant z numeru infolinii fakt mobile :D
Trochę to dziwne ze konsultant faktu załatwia sprawy z virgin. Przecież podobno virgin przeszedł na całkowicie swoja nowa platformę... Moze rzeczywiście ich po cichu przejmują.
 #978518  autor: marcin19883
 18 lut 2018, 20:20
Gregrin pisze:
marcin19883 pisze:bo sprawy techniczne, to własnie Play załatwia. Kilka dni temu dzwonił do mnie konsultant z numeru infolinii fakt mobile :D
Trochę to dziwne ze konsultant faktu załatwia sprawy z virgin. Przecież podobno virgin przeszedł na całkowicie swoja nowa platformę... Moze rzeczywiście ich po cichu przejmują.
Konsultant miał dostep do numeru virgin, fakt mobile i play. :D dziwne
 #978533  autor: lordbyd
 18 lut 2018, 20:55
Być może ta sama firma outsourceingowa obsługuje Play, Fakt i Virgin.

W wywiadzie na początku roku padło stwierdzenie, że w tym roku wszyscy abonenci mają zostać "wpięci" do nowej platformy rozliczeniowej.
Jednak jak piszą Koledzy powyżej, brak usprawnienia działania CMOKu i nierozwiązane problemy z aktywacją pakietów od kilku miesięcy sugeruje małe zainteresowanie operatora pozytywnym odbiorem marki i zadowoleniem klientów ze świadczonych usług.
Wystarczy poczytać posty i komentarze abonentów na FB.
 #978926  autor: marcin19883
 20 lut 2018, 19:41
Po kilku dniach od naprawy, pojawił się znów problem techniczny. Włączam dziś telefon i znów mam logo "fakt mobile", takie same jak tydzień temu podczas awarii. Wkurzyłem się bardzo. Na szczęście pakiet freemium działa, ale logo się popsuło. Ta sieć to dla mnie porażka na całego :(
 #978934  autor: marcin19883
 20 lut 2018, 20:42
I znowu muszę czekać kilka dni na odpowiedź Cmoku, bo dodzwonić się nie da. Masakra. Chyba odchodzę od tej sieci, tylko nie ma alternatywy dla freemium
  • Strona 132 z 198
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 198
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 198