Telekomunikacja jak na dłoni






Virgin Mobile w Polsce cz.3

Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez kaspeed » 18 lut 2018, o 10:34

No tak problem techniczny z aktywacją freemium która wisiała niby jako aktywna ale nie działala jak trzeba
folx.com kod polecający:​68678939
1miesiac za darm​o aktywacja 9,99​ z tym kodem 1mi​esiac darmo.
kaspeed
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 3134
Dołączył(a): 9 cze 2012, o 17:49
Lokalizacja: Z domu
Pochwały: 11
Model telefonu: Huawei P8Lite
Sieć: Orange POP,Heyah

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez marcin19883 » 18 lut 2018, o 13:38

kaspeed napisał(a):No tak problem techniczny z aktywacją freemium która wisiała niby jako aktywna ale nie działala jak trzeba
Jeśli sami z miejsca czegoś nie potrafią zrobić, to wysyłają do kontaktu emailowego. W moim wypadku nr był zablokowany. Musieli to zgłosić do techników Playa. Więc kontakt FB, odpada w ciężkich sprawach
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1082
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Sieć: PLAY, ORANGE, PLUS, T-MOBILE

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez forum_tg » 18 lut 2018, o 17:43

w prostych sprawach zostałem kilkukrotnie przez FB odesłany do kontaktu przez email. Nawet im się nie chciało przesłać wewnętrznie emaila ze zgłoszeniem klienta
zasłaniają się regulaminem wewnętrznym. Ale w końcu każdy regulamin można zmienić jeżeli tylko się chce. I tu jest pytanie czy Kierownictwo VM chce udzielania pomocy przez FB. Wg mnie nie.
forum_tg
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1069
Dołączył(a): 2 lis 2010, o 21:27
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 3
Model telefonu: dual SIM
Sieć: Play, Orange

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez Gregrin » 18 lut 2018, o 19:00

forum_tg napisał(a):I tu jest pytanie czy Kierownictwo VM chce udzielania pomocy przez FB. Wg mnie nie.

Moim zdaniem pogodzili się z porażka i przygotowują się do sprzedaży ograniczając koszty do minimum http://www.telepolis.pl/wiadomosci/play ... 41107.html
Gregrin
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 3412
Dołączył(a): 1 kwi 2014, o 16:29

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez passat99 » 18 lut 2018, o 19:08

Myśle ze ustawa antyterrorystyczna ich załamała, szkoda troche trzymałem za nich kciuki dobrze im w pewnym momencie już szło mieli kilka nowatorskich rozwiązań np.freemium, chciałbym żeby jeszcze trochę działali ale muszą poprawić bok, no i podstawowe sprawy jak aktywacje pakietów. no i może ofertę trochę ulepszyć.
passat99
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 17 maja 2013, o 00:18
Lokalizacja: T. L
Pochwały: 1
Model telefonu: Moto G, Xiaomi redmi 4A
Sieć: Lajt mobile, Virgin mobile, Plush

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez marcin19883 » 18 lut 2018, o 19:38

W pewnym sensie Virgin już nalezy do Playa, bo sprawy techniczne, to własnie Play załatwia. Kilka dni temu dzwonił do mnie konsultant z numeru infolinii fakt mobile :D
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1082
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Sieć: PLAY, ORANGE, PLUS, T-MOBILE

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez Gregrin » 18 lut 2018, o 20:56

marcin19883 napisał(a):bo sprawy techniczne, to własnie Play załatwia. Kilka dni temu dzwonił do mnie konsultant z numeru infolinii fakt mobile :D

Trochę to dziwne ze konsultant faktu załatwia sprawy z virgin. Przecież podobno virgin przeszedł na całkowicie swoja nowa platformę... Moze rzeczywiście ich po cichu przejmują.
Gregrin
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 3412
Dołączył(a): 1 kwi 2014, o 16:29

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez marcin19883 » 18 lut 2018, o 21:20

Gregrin napisał(a):
marcin19883 napisał(a):bo sprawy techniczne, to własnie Play załatwia. Kilka dni temu dzwonił do mnie konsultant z numeru infolinii fakt mobile :D

Trochę to dziwne ze konsultant faktu załatwia sprawy z virgin. Przecież podobno virgin przeszedł na całkowicie swoja nowa platformę... Moze rzeczywiście ich po cichu przejmują.


Konsultant miał dostep do numeru virgin, fakt mobile i play. :D dziwne
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1082
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Sieć: PLAY, ORANGE, PLUS, T-MOBILE

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez lordbyd » 18 lut 2018, o 21:55

Być może ta sama firma outsourceingowa obsługuje Play, Fakt i Virgin.

W wywiadzie na początku roku padło stwierdzenie, że w tym roku wszyscy abonenci mają zostać "wpięci" do nowej platformy rozliczeniowej.
Jednak jak piszą Koledzy powyżej, brak usprawnienia działania CMOKu i nierozwiązane problemy z aktywacją pakietów od kilku miesięcy sugeruje małe zainteresowanie operatora pozytywnym odbiorem marki i zadowoleniem klientów ze świadczonych usług.
Wystarczy poczytać posty i komentarze abonentów na FB.
lordbyd
Młody wyjadacz
Młody wyjadacz
 
Posty: 402
Dołączył(a): 9 lut 2017, o 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Model telefonu: Nokia 6310i, Huawei Y5 II
Sieć: nju, T-M, VM

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez marcin19883 » 20 lut 2018, o 20:41

Po kilku dniach od naprawy, pojawił się znów problem techniczny. Włączam dziś telefon i znów mam logo "fakt mobile", takie same jak tydzień temu podczas awarii. Wkurzyłem się bardzo. Na szczęście pakiet freemium działa, ale logo się popsuło. Ta sieć to dla mnie porażka na całego :(
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1082
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Sieć: PLAY, ORANGE, PLUS, T-MOBILE

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez green90000 » 20 lut 2018, o 21:04

Virgin się zwija jako MVNO, w najlepszym razie zostanie jako submarka Play. Szkoda.
green90000
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 59
Dołączył(a): 14 kwi 2016, o 17:33

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez marcin19883 » 20 lut 2018, o 21:42

I znowu muszę czekać kilka dni na odpowiedź Cmoku, bo dodzwonić się nie da. Masakra. Chyba odchodzę od tej sieci, tylko nie ma alternatywy dla freemium
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1082
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Sieć: PLAY, ORANGE, PLUS, T-MOBILE

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez Johnny » 21 lut 2018, o 12:23

Potwierdzam, dzisiaj aktywowałem kolejny cykl 6-cio miesieczny Freemium.
Aktywowało się normalnie 30min/30sms/300MB.
Konto główne wydłużyło się do 21.02.2019 roku
Johnny
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
 
Posty: 502
Dołączył(a): 12 gru 2017, o 11:32

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez marcin19883 » 21 lut 2018, o 21:16

W sobotę zamówiłem zastępczą kartę sim. W wtorek dostałem simkę, czyli bardzo szybko. :D Ale od wczoraj czekam na aktywacje, bo nikt nie odpowiada na emaile. Wysyłam codziennie kilka emaili. Mam ich dość :(
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1082
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Sieć: PLAY, ORANGE, PLUS, T-MOBILE

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Postprzez adrjannn » 1 mar 2018, o 11:13

Dlaczego akurat w 2021r. Play będzie mógł dopiero kupić Virgin? Nie lepiej będzie zostawić VM jako submarkę Play(podobnie jak RedBull czy Fakt) ? W ciągu tych 3 lat klienci zdążą uciec..
adrjannn
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 24 sie 2017, o 12:48

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Oferta na kartę i mix

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości