DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 23 z 28
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 28
 #973311  autor: perdos1
 22 sty 2018, 08:03
Czy jeżeli skorzystałem wcześniej z promocji 500 zł + 50GB + RWK w play na kartę, to teraz mogę skorzystać z tej samej promocji w Fakt Mobile? Numer aktualnie jest w Plusie.
 #973853  autor: mskrot
 24 sty 2018, 16:41
Numer przeniesiony z VM, aktywowany bonus 500/50/RwK.

Powoli zbliża się koniec ważności 500/50. Ważne do 15 lutego.
Złotówek zostało 480 netu 33. Jest jakaś szansa na zachowanie tych bonusów?

Z tego, co tu czytam, to doładowanie przez FB +15% i uruchomienie pakietu 600MB
chyba nie ratuje sytuacji, bo pomimo, że w systemie data ważności złotówek i danych przedłuży się o 30 dni, to raczej 15 lutego i tak te pozostałe 480/33 się wyzerują.
Mam rację???

A co z przejściem na inną taryfę?
Jeżeli zmienię obecną Play na kartę Start na Formuła Play na Kartę, to zapewne
złotówki z promocyjnego konta i dane także się wyzerują, prawda?
Chociaż, gdzieś na początku tego wątku czytałem, że jest szansa, że dane przepadną,
ale złotówki zostaną...

Ktoś już próbował przedłużać pakiety, albo zmienić taryfę i może powiedzieć, jak
to w rzeczywistości wygląda???
 #973880  autor: bolek2004
 24 sty 2018, 19:59
Czy złotówki z tego pakietu i netu przepadną to nikt ci na razie nie odpowie bo nikt tego w praktyce nie sprawdził bo jeszcze nie minęło 5 miesięcy nikomu od aktywacji tego pakietu.
W teorii przedłuża się tak jak piszesz, złotówki doładowaniem na FB, net pakietem netu.
Zmiana taryfy spowoduje utratę zarówno pakietu złotówek jak i pakietu internetu.
Możesz przedłużyć nawet dziś, ale nikt Ci nie zagwarantuje że i tak te bonusy nie przepadną.
 #974280  autor: honorr
 26 sty 2018, 14:11
anna_nowak pisze:Ja do FaktM przeniosłam 24.01 a 25-go rano aktywowałam Bonus prze Play24 - dostałam 50GB ale 500zł nie, cisza :( . Konto mi przedłużyli o rok, ale nic nie pisze o 5 miesiącach no i o tym 500zł :(
Trzeba zadać sobie minimum trudu i przeczytać kilka linijek regulaminu.
 #974284  autor: 24bis24
 26 sty 2018, 14:21
w Twoim telefonie jest ukryte 500 zł i żeby je odnaleźć trzeba przeczytać regulamin lub kilka wcześniejszych wpisów z tego wątku :mrgreen:
albo 799599999 z numeru Play aby uniknąć opłaty.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #974891  autor: tytan1
 30 sty 2018, 08:34
Jak u Was z wykorzystaniem bonusu , przede wszystkim 500zł , numer przeniosłem z virgin (wcześniej w plus) , dostałem te bonusy , aktywowałem je jeszcze chyba w listopadzie, zacząłem je wykorzystywać w styczniu , i zostałem już 3 raz zblokowany za częste rozmowy (tylko połączenia , bez sms i netu). I co najśmieszniejsze że po 3 blokadzie już nie da się odblokować numeru (na szczęście przychodzące śą jeszcze). Jak oni traktuja klienta ??! Dają bonus , z którego nie można skorzystać ??!! To jest bez sensu, tak reklamować , a później blokować!! Spotkaliście się z tym?? Teraz pozostaje jedynie przeniesienie do innej sieci! Ogólnie z sieci Playa kompleksowo korzystam od jakieś 10-12 lat , najbliższa rodzina to ok. 30 użytkowników, nie mówiąc już o znajomych. Pierwszy raz naprawdę mnie wkurzyli. Za blokowaniu , numer tak jakby na śmieci idzie , jedynie te przeniesienie może uratuje! Co o tym myślicie???
 #974963  autor: adacomp
 30 sty 2018, 13:50
Orange jak dawało bonusy po 1000zł za rejestrację też mi zablokowało 5 kart OFNK i to raz oraz bezpowrotnie.
Nawet połowy bonusu nie zdołałem wykorzystać.
Co dziwniejsze że nawet jak wykupiłem pakiet no-limit na jednej z kart to też blokowali że niby jakiś sztuczny ruch.
Na szczęście wszystkie karty przeniosłem bez problemu do a2mobile gdzie są do dziś.
 #974964  autor: 24bis24
 30 sty 2018, 13:56
adacomp pisze:Orange jak dawało bonusy po 1000zł za rejestrację też mi zablokowało 5 kart OFNK i to raz oraz bezpowrotnie.
Trzeba używać telekonferencji, przekierowań oraz mieć włączone za darmo do Orange :mrgreen: i nic wtedy nie blokują ale to nie wątek o Orange.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #975008  autor: tytan1
 30 sty 2018, 16:13
24bis24 pisze:
tytan1 pisze:zostałem już 3 raz zblokowany za częste rozmowy
z tym samym numerem?

tak , chodzi o jeden numer w tej chwili tylko , zobaczymy jak na innych :evil:
 #975011  autor: tytan1
 30 sty 2018, 16:17
przy 1 blokadzie taka odp:


Szanowny Panie,
17 stycznia 2018 roku otrzymaliśmy Pana telefoniczne zgłoszenie. Pana sprawa dotyczy blokady aktywności na Pana koncie. Oczekuje Pan zdjęcia takiej blokady.

18 stycznia 2018 roku próbowałem skontaktować się z Panem aby porozmawiać o tym zgłoszeniu. Niestety, nie udało nam się porozmawiać dlatego przygotowałem dla Pana poniższe wyjaśnienia.

Szczegóły sprawy
Na Pana koncie zablokowaliśmy możliwość wykonywania połączeń oraz wysyłania wiadomości. Taka blokada zakładana jest w momencie naruszenia Regulaminu Pana usługi.

Sprawdziłem jednak, że z Pana strony nie doszło do naruszenia żadnego Regulaminu. W związku z tym przez cały czas powinien Pan mieć możliwość korzystania ze wszystkich świadczonych przez nas usług.

Decyzja
Pana reklamacja jest zasadna i przychyliłem się do Pana oczekiwań.

Podjęte działania
18 stycznia 2018 roku zleciłem zdjęcie blokady z Pana konta.

Doładowałem Pana konto promocyjne kwotą 30 zł. Środki może Pan wykorzystać na połączenia/SMS-y/MMS-y do wszystkich krajowych sieci od 1 lutego do 28 lutego 2018 roku.

Pomocne informacje
Szczegółowe informacje dotyczące Pana numeru, historii połączeń oraz dostępnych usług, może Pan zobaczyć na Play24 (www.24.play.pl). Tam również skontaktuje się Pan bezpłatnie z naszą obsługą klienta i przeczyta nasze odpowiedzi na Pana zgłoszenia.

Tę odpowiedź wysłałem do Pana listem. Średni czas doręczenia listu to kilka dni roboczych. Możemy wysyłać Panu odpowiedzi na reklamacje elektronicznie – e-mailem albo na Play24. Dzięki temu otrzyma Pan naszą odpowiedź już w ciągu kilku minut. Żeby wyrazić zgodę na taki sposób odpowiedzi, proszę się skontaktować z naszą obsługą klienta.

Osobiście zajmowałem się Pana sprawą. Będę wdzięczny, jeśli oceni Pan moją odpowiedź na Pana zgłoszenie. Wystarczy, że odeśle Pan odpowiedź na wiadomość SMS albo wypełni Pan ankietę na Play24.


Z poważaniem,
 #975013  autor: tytan1
 30 sty 2018, 16:20
przy 2 blokadzie odp:

Szanowny Panie,

23 stycznia 2018 roku otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, zarejestrowane telefonicznie. Pana sprawa dotyczy blokady SPAM. Oczekuje Pan, że odblokujemy numer **********.

29 stycznia 2018 roku próbowałem się z Panem skontaktować, żeby porozmawiać z Panem o tym zgłoszeniu. Ponieważ nie udało nam się porozmawiać, przygotowałem dla Pana poniższe wyjaśnienia.

Szczegóły sprawy
Na Pana koncie abonenckim zablokowaliśmy wysyłanie SMS-ów i wykonywanie połączeń wychodzących. Powodem blokady był błąd systemowy. Rozumiem, że zaistniała sytuacja jest niekomfortowa za co przepraszam.

Decyzja
Pana reklamację uznałem za zasadną i spełniłem Pana prośbę.

Podjęte działania
28 stycznia 2018 roku odblokowaliśmy możliwość wykonywania połączeń oraz wysyłania wiadomości dla numeru *********.

Zaznaczam, że w przypadku ponownego naruszenia postanowień regulaminu, wyłączenie blokady nie będzie możliwe.




Pomocne informacje
Szczegółowe informacje dotyczące Pana numeru, historii połączeń oraz dostępnych usług, może Pan zobaczyć na Play24 (http://www.24.play.pl). Tam również skontaktuje się Pan bezpłatnie z naszą obsługą klienta i przeczyta nasze odpowiedzi na Pana zgłoszenia.


Osobiście zajmowałem się Pana sprawą. Będę wdzięczny, jeśli oceni Pan moją odpowiedź na Pana zgłoszenie. Wystarczy, że odeśle Pan odpowiedź na wiadomość SMS albo wypełni Pan ankietę na Play24.



Z poważaniem,
  • Strona 23 z 28
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 28
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 28