DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 12 z 22
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 22
 #973621  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 15:21
No te 9,99 dostała owszem jako środki dodatkowe.Ale jak sie dowiedziała ze pobrało 9,99 + 29,99 na start to zaraz zaczeliśmy walke o zwrot tych 40zł bo kod był wklepany prawidłowowo.Nie wywaliło błędu.Przeszło dalej do wyboru numeru.O tym że jednak kod nie wszedł ( tak bok stwierdziło) dowiedzielismy sie dopiero 13.01 po 20stej jak podpieła kartę do konta.( pobrało 9,99 i nagle 29,99 co już dało pewnosć że coś nie było halo). Początkowo bok zlewało sprawe.W między czasie probowałem odzyskac te 9,99 wg faq które było podane i regulaminu kontaktujac się z gnojami.Konsul wyssal teorie że owszem mogę odzyskać jak: wyłączymy subskrybcję odczekamy 88 dni napiszemy ponownie to w 2 dni robocze oddadzą.Choć niemiał żadnych podstaw ku temu.Nie moge dalej odszukać takiego zapisu. Klauzura niedozwolona zapewne.I jeszcze dodal że jak nr przeniesiemy to kasy nie odzyskamy.Czyli że numer przepada kasa wraca.(ciekawe prawda?)

Robiąc aferę na Fb skonczyło się na telefonie z BOK i 4miesiącach dla niej za problemy.Ale tej kwoty 9,99 czy 29,99 za okres 13.01 -13.02 nie oddadzą bo twierdzili że opłacone to nie mogą nic zrobić. kwoty 9,99 dali wybór strata nr albo kasy.Żona po analizie 15.01 złozyła wniosek ze ucieka.Nr nie uwolnili nadal choć dali sms ze 16.01 będzie w orange.


Na podstawie tego co przeszlismy stwierdzam że moga po tych 80dniach czy 90 jak będziesz chciał znow włączyć subskrybcję na podstawie zapisu o zaległosci wobec nich mogą cie niemiło potraktowac opłatami.Mogą bo mają zapis. Dlatego chcę cie przestrzec.Rozumiesz o co mi chodzi;)? Ja nie mowie że mogą pobrać ale


dla mnie niema innej opcji na zrobienie sobie zaległości wobec nich jak wyłączając subskrybcje i nie zachowując ciągłości wpłat.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973705  autor: Gregrin
 23 sty 2018, 20:29
kaspeed pisze:Na podstawie tego co przeszlismy stwierdzam że moga po tych 80dniach czy 90 jak będziesz chciał znow włączyć subskrybcję na podstawie zapisu o zaległosci wobec nich mogą cie niemiło potraktowac opłatami.Mogą bo mają zapis. Dlatego chcę cie przestrzec.Rozumiesz o co mi chodzi;)? Ja nie mowie że mogą pobrać ale
U was jest inna sytuacja bo po prostu aktywowali wam numer bez gratisów i nie dało się tego odkręcić.
kaspeed pisze:dla mnie niema innej opcji na zrobienie sobie zaległości wobec nich jak wyłączając subskrybcje i nie zachowując ciągłości wpłat.
ale tez chyba nie ma opcji wyłączenia subskrypcji i płacenia za nią bo wtedy odpina tez kartę z konta (no i nie mamy za co płacić bo nie mamy nic aktywnego). Dodatkowo ta "zaległość" to "brak uregulowanej płatności za subskrypcje" wiec wiąże się to z okresem kiedy subskrypcja była włączona i z jakiś powodów oplata za nią nie została naliczona (cofnięta ?? chargeback??) i z takim stanem ją dezaktywowałeś...
 #973711  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 20:38
Dokładnie.Nie odpina karty z automatu.Mniejsza o to zobaczymy.Ja im nie ufam i nie wierze więc ostrzegam;)@ Gregrin masz racje aktywowało bez gratisów ale proba odkręcenia tez była skazana na sukces gdyby respektowali regulaminy.Mogli te 9,99 oddać ale zatkali sie tym 88dni i koniec...

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973724  autor: Medelles
 23 sty 2018, 21:23
Na podstawie nowego cennika Folx mamy:

III. OPŁATA STARTOWA
1. Jednorazowa opłata startowa wynosi 9,99 zł. Opłaty startowej nie ponoszą Użytkownicy, którzy przenieśli przydzielony numer w ruchomej publicznej sieci telefonicznej z sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych do sieci Folx.

oraz:

VI. DODATKOWE ŚRODKI
1. W chwili aktywacji Subskrypcji przez Użytkownika Operator zasila Dodatkowe środki tego Użytkownika kwotą 9,99 zł.
2. Zasilenie Dodatkowych środków kwotą 9,99 zł nie dotyczy Użytkowników, którzy przenieśli przydzielony numer w ruchomej publicznej sieci telefonicznej z sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych do sieci Folx.

Czyli jak wchodzisz do folx'a i bierzesz nowy numer placisz oplate startowa 9,99 ale jesli uruchamiasz subskrypcje to dostajesz 9,99 na konto dodatkowych srodkow ktore mozesz wuykorzystac. Wychodzi ze zaplaciles 9,99 ale masz do wykorzystania 9,99.

Jak przenosisz nr do folx'a nie placisz startowej ale tez przy uruchamianiu sybskrypcji nie dostajesz 9,99.

@kaspeed - dlaczego chciales zwrotu oplaty startowej 9,99 ? Dostales 9,99 przy uruchamianiu subskrypcji na konto dodatkowe ?
 #973728  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 21:39
Owszem dostałem te 9,99 ale miało być za darmo;) dla tych co z kodu polecającego w czasie kiedy żona brała nowy nr działaly 2 regulaminy. Stary dający 3mieś+ aktywacje za 0zl jak i nowy.Tak ustalili...dający 1mies i z opłata 9,99. Jak tylko ciachli 40zł od razu to żona sie wpieniła i zaczeliśmy walczyc chociaz o zwrot tych 9,99 co i tak skonczyło sie przepychankami.Olała ja obsmarowałem im fb i 4mies dali.Zatkali nam ryja.Ale żona i tak nr przeniosła tzn nr wisi jako przenoszćony od 16.01 miała być juz w Orange.Dalej wisi w Folx.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973742  autor: Medelles
 23 sty 2018, 22:23
Jak mogly obowiazywac dwa regulaminy ? stary byl do 9.01. nowy od 10.01.
w warunkach starej promocji jest jasno napisane:
2. Darmowe miesiące zostaną przyznane po wpisaniu Kodu w Aplikacji mobilnej Folx i aktywacji Subskrypcji, od momentu aktywacji Subskrypcji.

Jak nie zdarzyles z jakis tam powodow uruchomic subskrypcji do 9.01 do 23:59:59 to obowiazuja cie nowe warunki promocji. czyli jeden darmowy miesiac a nie trzy.
 #973757  autor: kaspeed
 24 sty 2018, 00:23
Masz teoretyczną rację. W praktyce troche inaczej to wg folx wygląda.
Rozpisze jak to wyglądało u mojej zony i u 3 osób które w ten sam dzień aktywowały nr z mojego kodu

13.01 2018.
W dniu tym były 4 różne akcje z numerami.

Żona: wpisala kod i wg konsultanta że zleciła wybrała nr 8.01 łapala się jeszcze na promo 0zł za aktywację +3miesiące.Kod nie wszedl ale to już inna sprawa.Wg zaś aktywacji z dnia 13.01 w grę weszło: aktywacja za 9,99 +1darmowy miesiac. Wszystko by było ok z tym że nowe zasady obowiązują od 10.01 2018 wg folx. Więc skoro kod wpisała konsul mowi że powinno być 3mies bo załapała się przed zmianą regulaminu. Drugi konsul zaś że prawidłowo 9,99+1miesiąc. Ale tu magia nie załapała się na nic bo kod poprostu wszedł ale nie uznany został. Licho z tym teraz najlepsze:)

13.01 czyli dzien w którym żona aktywowała subskrybcję również 3 inne osoby powiązały konta z kartą bankową. I co? już mowię:
1osoba osoba otrzymała 3miesiące+ 0zł za aktywację.
2.osoba otrzymała 1miesiąc za darmo+ aktywację za 9,99
3cia osoba otrzymała również trzy miesiące + aktywację za 0zł.
( do wszystkich kart sim miałem podgląd.)
4osoba czyli żona efekt: 9,99 za aktywację+ 29,99 za subskrybcję 0 darmowego okresu.

Jak widzisz 4 różne numery 4 różne reakcje systemu. Wg konsultantów również sprzeczne kwestie.Ja bardziej skłaniam się ku temu że system jeszcze nie działał prawidłowo i być może w dniu 13.01 każdy z tych numerów losowo otrzymywał obciążenie bądź darmowy 1/3miesiące.
Dodam tylko że 2 z tych nr były zarezerwowane 8.01 żony i koleżanki która dostała 3mieś + 0zł za aktywację.

Wg konsultantów w tamtym czasie były 2 regulaminy wiążące. Ja to mam głęboko w poważaniu. Chce tylko pokazac ze ich systemy działają w cały świat.I tak samo możesz sie naciąć.Ps spróbuj zwrot środków na dziś mimo że regulamin pozwala nie zwracają.Dlaczego no właśnie wydaje mi sie że to przez te ich błędy. Bonusy przyznawało w cały świat. Teraz widzę od 15.01 znajomi raportują już o prawidłowym tj zgodnym z regulaminem z dnia 10.01 1miesiacem i 9,99 za aktywacje.....

Nie będe wspominal że za 3 osoby dostałem po 1miesiącu a za żone zaś nie.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973867  autor: sylwekZolkusza
 24 sty 2018, 18:14
Folx, wirtualny operator MVNO, w dniu 31.01.2018 organizuje spotkanie, na którym ma zaprezentować nowe korzyści, jakie oferuje pierwsza sieć komórkowa w aplikacji.
 #973872  autor: kaspeed
 24 sty 2018, 18:45
Może w koncu podadzą jakies ciekawostki w stylu kto ile miesi uzbierał;) :roll:

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973874  autor: WOJTAS
 24 sty 2018, 19:19
Czekam drugi dzień na aktywację numeru, ma ktoś może jakieś doświadczenia?
 #973875  autor: Remington
 24 sty 2018, 19:20
Ładnie brzmi to "sieć komórkowa w aplikacji". Nie sieć w aplikacji (bo taką to może się od niedawna Klucz nazywać), tylko dystrybucję ma opartą o aplikację i tyle.
 #973886  autor: kaspeed
 24 sty 2018, 20:22
Remi im chodzi że można załatwić : problem w apce, wlączyc /opłacić dodatkowe środki w apce.Sprawdzić mb w apce. Tak jak zamowić nr czy przenieść do nich nr. Ja wiem że to ładnie brzmi ale w sumie nie licząc zakręconych regulaminów i problemów jakich doświadczyłem na 1 z nr myśle ze w 24miesiace kolejne uda im sie albo: poprawić błędy jakie są albo przejmie ich poprostu play calkowicie pod swoje skrzydła na zasadzie migracja nr do całkowitego prepaid.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973974  autor: ukefake
 25 sty 2018, 11:36
Hej,
jestem z warsiawy i chciałbym wziąć nowy (wybrany) numer i mam parę pytań.
jak wygląda dostawa? czy można ustawić dostawę na konkretny dzień (z odpowiednim wyprzedzeniem - jakim)?
Jak wygląda kwestia przeniesienia numeru z folxa - jest jakiś okres wypowiedzenia, kary itp?
 #973984  autor: kaspeed
 25 sty 2018, 12:04
Nr czeka 10 dni na odbiór.Nr odbierasz kiedy i o której chcesz.W apce szukasz kierowcy jak jest wolny to dostarczy do 30minut;)Co do przeniesienia nr z Folx do innych sieci. Tu mozesz mieć problem z ucieczką.U mnie 15.01 złozone wioski do orange. 16.01 wyznaczono termin. NR dalej jest w Folx.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973985  autor: Medelles
 25 sty 2018, 12:06
Dostawe realizuje UBER. Nie ma mozliwosci wyoru terminu dostawy. Dziala to tak ze uruchamiasz aplikacje, wyierasz "zamow karte" i ich system sprawdza dostepnosc kierowcow na danym terenie. Kierowca wie gdzie dojechac na podstawie lokalizacji twojego telefonu. Czasami trwa to 10 min a czasami kilka godzin. Numer mozesz przeniesc w kazdej chwili, to jest oferta PRE-PAID.
 #973987  autor: kaspeed
 25 sty 2018, 12:08
O ile Folx pozwoli i wyda nr;) ale teoretycznie powinno bez problemów przejść. Nie ma zadnej kary bo to nie abonament;) Nr teoretycznie 24h i może już być w innej sieci.W praktyce patrz ja--->>Patrz temat o MNP również ludziska pisali że uciekli z problemami.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973990  autor: ukefake
 25 sty 2018, 12:15
Dzięki panowie za szybki odzew.
czyli w aplikacji wybieram sobie numer, simkę przywozi uber a potem aktywują go z centrali taki jaki chciałem? Ile to mniej więcej trwa? czy uber z simkami jeżdzi w soboty?
A o co chodzi z tymi numerami/kodami polecającymi które co poniektórzy mają w stopkach?
 #973992  autor: kaspeed
 25 sty 2018, 12:22
Nr dowozi nie tylko Uber.( znam w Łodzi kolesia który nie należy do Ubera , ale fakt większość kierowców Ubera dowozi.Co nie równa sie że wszyscy) Nr wybierasz w apce kierowca przywozi gołą sim którą nastepnie sam w aplikacji aktywujesz. Jak skorzystasz z np mojego kodu polecającecgo dostajesz 1miesiąc za darmo.I aktywację za 9,99. Dowóz trwa do 30minut jak sie trafi kierowaca moj rekord to 8 minut;) najdłuszej ponad 1h czekałem za kierowcą+ 30minut szukałem kierowce po parkingu.( nie polecam galerii handlowych)

Aby otrzymać ten 1 miesiąc musisz przy zakładaniu konta wybrac że masz kod polecający :-D A następnie go wklepać. Taki promo. Od 10.01 masz płatne aktywacje więc nic z tym nie zrobisz ale te 9,99 jest na np sms premium lub połączenia międzynarodowe.Bez kodu pobierze ci 9,99+ 29,99 za dany miesiac subskrybcji.Potem jak polecał będziesz znajomym swoj kod( otrzymasz go w apce po rejestracji) Za kazdego poleconego dostaniesz 1mies darmowy.
Jednocześnie zaproszę z moim kodem na priv. Moim celem jest dobicie do 36miesięcy w ramach eksperymentu.Pomóż eksperyment doprowadzić do końca;)


Obrazek

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #974029  autor: Medelles
 25 sty 2018, 15:30
I kolejny problem z folx-em:
Po wylaczeniu subskrypcji jak telefon jest poza zasiegiem jesli ktos dzwoni z ORANGE otrzymuje informacje " Nie ma takiego numeru". Jak ktos dzwoni z PLAY to brak powiadomienia i tylko krotki bip.
  • Strona 12 z 22
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 22
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 22