DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 23
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 23
 #973708  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 20:35
Takie coś mi zwracało w Tmobile.( w heyah dniowka i pakietowa przedłuzało) Masz heyah czy tmobile bo to istotne. Możesz jeszcze 2x sprobowac może kod wejdzie.(ja na heyah probowałem działało.)Jeśli masz tmobile to chyba lipa będzie.No i ważne żeby mieć starsze taryfy.Bez no limitu:

Taryfa Pakietowa, Nowa Heyah lub Dniówka,
Ostatnio zmieniony 23 sty 2018, 20:40 przez kaspeed, łącznie zmieniany 1 raz.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973712  autor: wirtualny
 23 sty 2018, 20:40
No niestety mam T-mobile i to pewnie dlatego.

Chyba pozostaje próba tego:
Usługę „Rok ważności konta po każdej rozmowie” można aktywować wysyłając SMS-a o treści Tak na numer 568 w Heyah oraz 668 w T-Mobile na kartę.
To wyjdzie 36 zł rocznie o ile dobrze policzyłem? Ciekawe czy zadziała? sprawdzić? Czy może jest jeszcze coś tańszego, tak żeby jak najmniej tracić z konta i mało uzupełniać jak mało dzwonie?
 #973715  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 20:44
Możesz sprawdzić u mnie na 2lezakach heyah ta usługa od 2015r działa choć leżakują;) De fakto jest kuriozalna sprawa że powinno po tym czasie wyłączyć wg regulaminów usługe.A usługa doładuje za 5zł i oba numery potrafi zabrac 3zł:) i daje RWK:D Poprostu budzi sie ze snu.Choć wg konsuli jest wyłączone;) raz na rok doładowuje te leżaki moje dwa stad wiem ze usługa dalej sie wybudza.(choć ostatni RWK na obu zrobiłem za marketing) No ja od początku piszę jak masz heyah to 100dni działa.W tmobile nie.A moze przejscie na heyah cos zdziała.Tu by sie musiał ktoś inny wypowiedzieć.

Ogólnie sorki za to co powiem ale: Jeśli naprawdę malutko dzwonisz nie myślałes o migracji na sieć któa daje RWK w standardzie typu play czy 0range:) TMobile jest naprawdę pod tym względem uparta od wielu lat.Są jeszcze bonusy za przeniesienia nr.Może warto popatrzec ku temu

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973731  autor: zoltan666
 23 sty 2018, 21:43
wirtualny pisze:Czy może jest jeszcze coś tańszego, tak żeby jak najmniej tracić z konta i mało uzupełniać jak mało dzwonie?
Zobacz to, choć nie wiem, czy to jeszcze aktualne: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006721.pdf

I druga opcja: https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 014114.pdf
 #973733  autor: dixie3
 23 sty 2018, 21:52
Wystarczy skorzystać z oferty "Bez limitu za 1 zł dziennie" http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 014114.pdf
Włączyć usługę *140*296#, ważność połączeń ustawi się na 365 dni, następnie wyłączyć *140*296*2#, ważność ustawi się na 30 dni. Niestety włączenie usługi dezaktywuje multum ofert z pkt 2.7.

Swoją drogą cieszę się, że z początkiem roku po 10 latach opuściłem T-Tanica :)
 #973758  autor: kaspeed
 24 sty 2018, 00:30
Ale to juz nie to co mu zalezy co 30dni by musiał wydawac tą 1zł;) o to wam @ chodzi? włącza pobiera 1zł potem wyłącza i tak co 30dni

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973760  autor: adacomp
 24 sty 2018, 01:27
kaspeed pisze:Ale to juz nie to co mu zalezy co 30dni by musiał wydawac tą 1zł;) o to wam @ chodzi? włącza pobiera 1zł potem wyłącza i tak co 30dni
Nie wyda ani grosza nawet przez rok.
Musi mieć tylko minimum 1zł na koncie.
Złotówkę pobiera dopiero jak wykonasz 1s. rozmowy wyślesz SMS lub pociągniesz dane min.5MB.
Normalnie to RWK jest za darmo.
W regulaminie nawet o tym jest punkt 2.4.
 #973769  autor: wirtualny
 24 sty 2018, 07:36
Witam
1. Sporo postów sie pojawiło, ja sie to postaram przeanalizować dzisiaj wieczorem.
2. W t-mobile dzwonie bardzo mało, uzupełnianie 50zł na 3 miesiace to dla mnie za dużo.
3. Opcja za 4.99 i przedłużenie na 100 dni nie działa, sprawdziłem kilkukrotnie.
4. Migracja do innej sieci - to temat rzeka, mam ten obecny numer tmobile przypisany do konta bankowego tmobile i podobno przy zmianie sieci są jakieś problemy, dowiedziałem sie od konsultanta bankowego, nie chce mi się wchodzic w szczegóły ale narazie ten punkt odpada.

5. Wydaje się mi atrakcyjne to:
Włączyć usługę *140*296#, ważność połączeń ustawi się na 365 dni, następnie wyłączyć *140*296*2#, ważność ustawi się na 30 dni. Niestety włączenie usługi dezaktywuje multum ofert z pkt 2.7.
Ja nie korzystam z żadnego pakietu internetowego, zależy mi tylko na sekundowym naliczaniu i żeby koszty rozmów pozostały takie jakie są teraz (jest to bodajże 39 gr/min, albo 29gr, już nie pamiętam dokładnie)
A że się dezaktywuje multum ofert, to mnie one nie interesują.
Jedyne do czego mi potrzebny telefon to odebranie sms z systemu bankowego, jak robie przelew i opłatę za internet, albo kupuję coś na allegro i wykonanie telefonu raz jakis czas. Także 50 zł na 3 miesiące sprawia, że konto mi za mocno narasta.


6. Edycja - sprawdziłem ten kod „Bez limitu za 1 zł dziennie” dwukrotnie *140*296# również wywala błąd "wprowadzono nieprawidłowy kod" :| :|

7. ja już nie wiem co mam dalej robić z tym, chyba zadzwonie do konsultanta i nie będzie to przyjemna rozmowa. Zapytam po chamsku czy jest jakiś kod który działa, bo wszystkie kody odrzuca i zapytam tez, czy to cos ze mną jest nie tak, czy z systemem tmobile :-D
 #973781  autor: dixie3
 24 sty 2018, 09:48
Prawdopodobnie posiadasz jedną z starszych taryf: Hot lub Nowy TakTak.
Oferta "Bez limitu za 1zł dziennie" skierowana jest wyłącznie dla użytkowników taryfy Frii (Pkt 2.1).

Aktualną ofertę można sprawdzić kodem *100# oraz w serwisie MiBOA https://miboa.t-mobile.pl/. Aby przejść na taryfę Frii http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 014109.pdf należy użyć kodu *100*811#.

UWAGA! Zmiana jest bezpowrotna i zgodnie z regulaminem "Zmiana taryfy na taryfę frii", usługa "Bez limitu za 1 zł dziennie" nastąpi automatycznie (Pkt 2.7).
 #973800  autor: wirtualny
 24 sty 2018, 11:58
dixie3 - zmieniłem taryfę na frii i usługa "Bez limitu za 1 zł dziennie" nastąpiła automatycznie.

I niestety chyba zaraz padne albo uderzę telefonem w scianę.

1. Numer 9898 nie działa, po sekundzie pisze mi, że "nie połączono"
2. Wyłączenie usługi "Bez limitu za 1 zł dziennie" kodem *140*296*2# oczywiście też odrzuca.

Ja już nie wiem co mam dalej z tym robić :(


Edycja:
Sprawdziłem stan konta kodem *101#
Wyświetliło tak:
Stan Konta 34 zł Konto ważne do 25-01-2019 + 1 miesiąc na odbieranie.
Ekstra złotówki 0.0 zł
Tylko jak zrobić, żeby nie pobierało teraz tej złotówki dziennie i wyłączyć "bez limitu za 1 zł dziennie" ?


Edycja 2
Zrobiłem tak, że wszedłem na panel tmobile miboa.t-mobile.pl i tam w zakładce
Opcje taryfy Frii
Jest Bez limitu za 1 zł dziennie, jest tam button "WYŁĄCZ", oczywiście kliknąłem "wyłącz", ale wyświetliło informację:
Zmiana jest w trakcie realizacji. Zaczekaj na realizacje poprzedniego zlecenia.
:? :?


Edycja 3 :D :D :D
Chyba się udało, doszedł sms o wyłaczeniu usługi i teraz pokazuje mi
Stan Konta 34 zł Konto wazne do 24-02-2018 + 1 miesiac na odbieranie
Ekstra złotówki 0.0
Także chyba wszystko przebiegło pomyślnie, na razie nie zapeszam, ale chciałem podziekować Wszystkim, bardzo pomocni z Was Ludzie, dzięki.
 #973859  autor: Gregrin
 24 sty 2018, 17:02
wirtualny pisze:4. Migracja do innej sieci - to temat rzeka, mam ten obecny numer tmobile przypisany do konta bankowego tmobile i podobno przy zmianie sieci są jakieś problemy, dowiedziałem sie od konsultanta bankowego, nie chce mi się wchodzic w szczegóły ale narazie ten punkt odpada.
Tez mam numer powiązany z bankowym t-m i nigdy nie był w t-m (zawsze play-orange). Zwykła bajka konsultantów. Numer a tym bardziej operator nie ma żadnego znaczenia. Problemem stały się jedynie zagraniczne numery które kiedyś były wspierane a obecnie przy autoryzacji głosowej zamiast sms'owej już nie (pomijam fakt ze zagranicznych numerów już dawno nie można dodać) ale to tez nie ma nic wspólnego z operatorem. Tu nie ma co wchodzić w szczegóły tylko po prostu nie ma żadnego problemu/znaczenia jakiego masz operatora.

Zmień sobie operatora na coś normalnego co ma RWK w standardzie i sprawdza się gdy mało używa się telefonu: faktmobile (15gr/min), virgin (30 darmowych minut), nju (19gr/min i zbliżony zasięg t-mob) albo a2mobile (10gr/min).
 #973862  autor: jarekt
 24 sty 2018, 17:18
Nie ma absolutnie żadnych problemów gdy numer w T-Mobile Usługi Bankowe jest spoza T-Mobile, albo stanie się numerem spoza T-Mobile (po przeniesieniu). Pomijając oczywiście ogólny problem związany z przeniesieniem, kiedy przez krótką chwilę nie działa ani stary numer ani nowy.

Jest akurat zupełnie odwrotnie: gdy masz numer prepaid w T-Mobile i jest on numerem w TMUB, to są przeróżne problemy!
Niby załapujesz się wtedy na różne promocje, przystępujesz do nich, a tu guzik po miesiącu - nie ma nagrody! A nawet są kary (w sensie opłaty za kartę/konto nawet 18,90zł za Premium).

I mówię to na przykładzie kilkunastu kont TMUB i kilkunastu numerów TM podpiętych do TMUB.

Nie wiem czemu ale w T-Mobile to już tak jest od wielu lat: nic nie działa tak jak powinno u nich i należy się liczyć z ciągłymi szkodami i stratami po swojej stronie (choćby tylko stratami czasu).
 #973885  autor: darekka
 24 sty 2018, 20:16
Ja natomiast za przypięcie numerów T/Heyah do autoryzacji SMS dla kont w TMUB od prawie roku koszę benefity(50zł.czystej gotóweczki zamiast należnego za to doładowania w tej kwocie podanego numeru za dodanie go do SMSów, 12x10zł. za wydanie kartą min.200zł, dodatkowe +20% doład. na Konto Główne dowolnego nr. w T/Heyah) oraz za problemy z brakiem należnego doładowania 10zł.-2x120zł. czystej gotóweczki na konto w Banku, 4x10zł doład.nr. żony itp. Słowem ja stratny na tym nie jestem 8)
Aby jasność była-nigdy mnie nie podliczyli za konto/kartę itp. :lol:
Aczkolwiek nie ma żadnej konieczności podawania w Banku do SMSów nr. w ich sieci- zawsze można zmienić na nr.z dowolnej sieci(najprościej poprzez aplikację mobilną).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #974135  autor: everymen
 25 sty 2018, 19:09
jestem w Heyah, korzystam z oferty nolimit za 25 zł. Parę dni temu dostałem smsa o promocji "RWK za doładowanie minimum 10 zł". Doładowałem i dziś przedłużono mi konto o 365 dni. Nie wiem, jakie warunki trzeba spełnić, ale informuję, że jest możliwa taka opcja.
 #976769  autor: biala1991
 10 lut 2018, 08:37
kaspeed pisze:Jest to losowe tak samo za 10zl jak i za 25zł czy 50;) są o tym regulaminy.
Takich spraw TM nie zostawia przypadkowi :) System odpowiednio dobiera numery kwalifikujące się do zaproszeń, otrzymują je klienci, którym RWK się nie przyda, bo mają np. aktywny Nolimit za 25zł gdzie ważność konta jest wliczona w cenę :)


Dla mnie hitem jest promocja RWK za zgody marketingowe, która ostatnio również była na zaproszenie. Czujecie absurd tej sytuacji? żeby wyrazić zgody marketingowe trzeba dostać zaproszenie od operatora :)
  • Strona 14 z 23
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 23
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 23