DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 22
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 22
 #972822  autor: kaspeed
 19 sty 2018, 10:44
Ciekawe heh.U mnie czasem telefon ma podobnie ale pomaga tylko reset hard.Wracając do tematu kto sie pochwali ile ma miesięcy.Ja dzis 23 a idzie drugi miesiąc darmowy.Łącznie 25wyszlo hehe.Przez taki czas licze ze poprawią co im zglaszalem

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973569  autor: Medelles
 23 sty 2018, 12:18
Wczoraj na jednym z numerow wylaczylem suskrypcję, na 90 dni, mam jeszcze 3 miesiace gratis.Po wylaczeniu suskrypcji brak jakiejkolwiek informacji w aplikacji ile mamy jeszcze darmowych miesiecy, mam nadzieje ze te miesiace nie znikna. W 89 dniu wlacze kolejna suskrypcje na 1 miesiac i potem znowu wylacze na 90 dni. Tym sposobem przeczekam kilka miesiecy az zrobia porzadek z identyfikacja numeru 450 xxx xxx
 #973572  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 12:29
Darmowe miesiące działają tylko jak masz aktywną subskrybcje. Czekają 90 dni na wlączenie.Ale jeśli wyłączysz subskrybcje na 2miesiace zainkasują za te dwa niedziałające miesiaće: wg regulamininu będzie to traktowane jako zaległość wobec operatora.Dopiero po uregulowaniu zaległosci będzie można używać.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973580  autor: Medelles
 23 sty 2018, 12:48
@kaspeed
"Ale jeśli wyłączysz subskrybcje na 2miesiace zainkasują za te dwa niedziałające miesiaće: wg regulamininu będzie to traktowane jako zaległość wobec operatora"

Napisz to jeszcze raz po polsku. Mam 3 darmowe miesiace, Jak wylaczam subskrypcje, to nie moge dzwonic, tylko odbierac, i dlaczego niby jak subskrypcja jest wylaczona to zabiora mi darmowe miesiace ? Nie znalazlem w zadnym regulaminie takiego zapisu.
Na czym opierasz swoje stwierdzenie, prosze o pkt. regulaminu.
 #973583  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 12:53
Obrazek

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973584  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 12:57
Tu sie zabezpieczyli więc z tego co wiem pobierze ci z darmowych miesięcy lub co bardziej prawdopodobne 29,99 bo w 1 kolejności pobiera kase za subskrybcje potem idą darmowe( tak było u mojej zony)Aż dziwi mnie że nikt z was tego nie zauważył.Dlatego ja Numer żony zgłosiłem do przeniesienia juz od 16.01 powinien być przeniesiony a dalej wisi.Bujam teraz od Orange do Folxa i nikt nic nie wie. Biję o flaszkę że w twoim wypadku może darmowych miesięcy nie odbiorą ale za te 90dni co będziesz miał nieaktywny nr pobiorą zaległą opłatę 3x 29,99;)U nich to jest realizowane.Skoro żona miała miec aktywacje darmową i 1 miesiac darmowy a od razu zgodnie z regulaminem zabrali 9,99 i 29,99....To tu na sto procent pobiorą zaległe opłaty.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973591  autor: Medelles
 23 sty 2018, 13:28
@kaspeed.
Z jakiego regulaminu cytujesz ten pkt 13 i 14 ?

Bo w warunkach promocji darmowe 3 miesiace:
https://folx.com/wp-content/uploads/201 ... 4%85ce.pdf
jest zapis ze darmowe miesiace przepadaja po DEZAKTYWACJI karty SIM:
II. SZCZEGÓŁY PROMOCJI
1. W ramach Oferty Promocyjnej Użytkownik otrzymuje trzy, kolejne, darmowe (bezpłatne) Miesiące subskrypcyjne
2. Darmowe miesiące zostaną przyznane po wpisaniu Kodu w Aplikacji mobilnej Folx i aktywacji Subskrypcji, od momentu aktywacji
Subskrypcji.
3. Przyznane Użytkownikowi darmowe Miesiące subskrypcyjne, które nie zostaną wykorzystane przed dezaktywacją Karty SIM/USIM przepadają.

a wiec przepadaja jak sie karta dezaktywuje po 90 dniach i nie masz ju do nich zadnego prawa jak i do numeru ktory przepada.

Jak Dla mnie zawieszam subkrypcje na okres do 90 dni, miesiace darmowe sa "zamrazane na koncie" i jesli pozniej np. po 60 dniach,wlaczam subskrypcje,to dalej mam 3 darmowe miesiace i korzystam przez te 3 darmowe miesiace po prostu gratis. Nigdzie nie znalazlem zapisu ze jak wylaczysz subskrypcje to masz za nia placic - "darmowymi miesiacami badz prawdziwa kasa" , to byloby bez sensu. Bo jaki sens mialaby mozliwosc wylaczenia subskrykpcji ?
 #973593  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 13:33
Niema już 3miesięcy za darmo są to oferty archiwalne.Obecna promocja 1 miesiać za darmo.I Aktywacja 9,99 wg cennika. W cenniku znalazłem ten zapis. I wg mnie jest to przestrzegane na temat zaległosci wobec operatora.A takową zaległoscią jest brak uzywania subskrybcji...Po cos ten zapis widnieje.W regulaminach i cennikach.Cytowany zapis jest z cennika punk IV. Warunki subskrybcji. Cennik wazny od 30.12.2017. Jestem pewny że to będzie realizowane. Skoro u mnie przez błąd systemu potraktowali mnie jak aktywację bez kodu polecajacego i z marszu zabrali 9,99 i 29,99 to tutaj po wyłączeniu subskrybcji robi ci sie owszem 90dni karencji ale rownież masz zaległość wobec operatora.I pod to podciągną tą kase której przez te 90dni nie zarobili.Bije o litr wódki że zostanie 90zł pobrane jak będziesz chcial od nowa uruchomić subskrybcje.Masz jasny zapis w regulaminie że mają do tego prawo.(moze pobrac tez z darmowych miesięcy ale znajac ich pobieranie kasy pobiorą zalegle 90zl)


Zapis o zaległosci wobec operatora jest jasnym dowodem że to wyłączanie to jeden wielki pic dla kogoś kto rezygnuje owszem ale nie dla kogoś kto jednak zechce wrocić.

Dodatkowo fajnie zmienili zasady przyznawania bonusu. 1miesiac dostajemy dopiero po miesiącu używania przez osobę której poleciliśmy.Nie od razu.Jeśli osoba której poleciłeś zrezygnuje po 30dniach ( zawiesi nr /przejdzie) to nie dostaniemy nic.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2018, 13:49 przez kaspeed, łącznie zmieniany 1 raz.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973595  autor: Medelles
 23 sty 2018, 13:47
OK wedlug cennika folx (aktualnego):

9. Użytkownik w każdej chwili może dezaktywować Subskrypcję. Dezaktywacja Subskrypcji powoduje również cofnięcie zgody na zlecenie cyklicznych płatności kartą płatniczą za Subskrypcję.
12. Po dezaktywacji Subskrypcji:
12.1. Użytkownik będzie mógł przez kolejne 90 dni wyłącznie odbierać połączenia przychodzące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
12.2. Użytkownik nie będzie mógł korzystać z Dodatkowych środków do czasu ponownego włączenia Subskrypcji.
13. Po 90 dniach od daty wyłączenia Subskrypcji, Karta SIM/USIM zostaje zdezaktywowana, w wyniku czego dalsze korzystanie z
Usług nie będzie możliwe, a Umowa ulegnie wygaśnięciu.

Ale teraz jest najlepsze:
VI. DODATKOWE ŚRODKI
1. W chwili aktywacji Subskrypcji przez Użytkownika Operator zasila Dodatkowe środki tego Użytkownika kwotą 9,99 zł.

I wracajac do mojego przypadku, jesli np. po 60 dniach wylaczonej subskrpcji, znowu ja wlacze czyli aktywuje, FOLX powinien mi przyznac 9,99 zł dodatkowych srodkow. Regulamin nie precyzuje tu co w przypadku kiedy zrobie aktywacje subskrypcji z "darmowej puli przyznanych miesiecy " Nic pozyjemy, zobaczymy."
 #973596  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 13:51
No tak ale w momencie jak chcesz odpalić znowu subskrybcję po tych 85 czy 88dniach masz już wg regulaminu zaległość wobec operatora.I jeśli nie wyrazisz zgody na uregulowanie zaleglosci nie wroci ci subskrybcja+ darmowe miesiace. Te ich regulaminy są zajefajnie pisane.Dlatego ja żony nr uciekłem bo 40zł skradli właśnie przez sztywne regulaminy i w naszym wypadku nie mieli sumienia i zajumali kase. Tutaj zapis o zaleglosci wobec operatora jasno wskazuje co sie stanie.

Z tym 9,99 jest to kasa za aktywacje.( dodatkowe środki)Jak uruchamiasz 1 raz subsrybcję płatną np bez kodu polecającego jest to pobierane na start plus 29,99 za 1miesiac abonamentowy.Łącznie na dzien dobry kradną 40zł. Po wyłączeniu subskrybcji kasa ta zostaje zawieszona na 90dni.Jeśli 88dnia każesz wypłacić te środki to oddadzą.( tu ciekawostka nie mozna nr przeniesc w miedzy czasie.)Przerabiałem to jak zażądałem zwrotu kasy bili sie jakimis zapisami ze nr musi zostac itd.Tez tego nie znalazłem w dostepnych regulaminach poza zapisem o zwrocie dodatkowej kasy jak wystapiłem. Jak sam widzisz sieć ta to jedna wielka zagadka pod względami prawnymi.

Poki działa to działa ale już kwestie zawieszania itd prawnikiem nie jestem ale te 9,99 tez bym odzyskał na 100% nie chciało mi sie UKE powiadamiać o całej sytuacji olałem sprawe i zleciłem MNP.


Sam widzisz że tych kwiatków regulaminowych jest dużo więcej niż sie wydaje. Panowie chyba 1 sieć którą tak analizowałem pod względem prawnym i kruczków.I szczerze robione na kolanie to wszystko. Operator ma nr komorkowy do kontaktu.Zgodnie z prawem musi być zarowno email jak i chyba nr telefonu. Numery oraz email skrzetnie ukrywane na stronie.Czemu? no właśnie niewiem
Ostatnio zmieniony 23 sty 2018, 14:03 przez kaspeed, łącznie zmieniany 2 razy.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973597  autor: Medelles
 23 sty 2018, 13:54
@Kaspeed piszesz:
kaspeed pisze:z marszu zabrali 9,99 i 29,99 to tutaj po wyłączeniu subskrybcji robi ci sie owszem 90dni karencji ale rownież masz zaległość wobec operatora.
A Ja Ci odpowiadam:
9. Użytkownik w każdej chwili może dezaktywować Subskrypcję. Dezaktywacja Subskrypcji powoduje również cofnięcie zgody na zlecenie cyklicznych płatności kartą płatniczą za Subskrypcję.

Jak mozna pobrac kase za okres, w ktorym usluga nie byla realizowana ???
 #973598  autor: Medelles
 23 sty 2018, 13:57
kaspeed pisze:No tak ale w momencie jak chcesz odpalić znowu subskrybcję po tych 85 czy 88dniach masz już wg regulaminu zaległość wobec operatora.
Jeszcze raz napisze Nie mam zadnej zaleglosci wobec operatora, poczytaj wczesniejszy moj post.
Widze ze nie rozumiesz za bardzo czym jest wylaczenie suskrypcji.
 #973600  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 14:12
Teraz niemasz. Ale za te 60-80dni bedziesz miał. Ten zapis w regulaminie o braku przywrocenia subskrybcji mowi jasno;)Z automatu robi ci sie zaległosc.( za okres w którym nie płaciłes operatorowi) Ja ci mowie że masz ogromne szanse ze nie przywrocisz subskrybcji bez uiszczenia zaległej opłaty subskrybcyjnej. :mrgreen: Sam widzisz jak regulamin jest napisany. Zapis o braku odpalenia subskrybcji bez uiszczenia zaleglej opłaty daje jasno obraz co mogą zrobć.( zaległa opłata w abonamencie powoduje naliczenie odsetek lub odcięcie sygnału tutaj jest to uznane jako poprostu dług wobec operatora) Czym może być zaległa opłata w sytuacji gdy mamy folx i subskrybcję bez limitu? ( sms premium itd nie wyslesz bo nie masz jak aby zrobić debet- zadłużenie wobec operatora.) Z rozmów również nie narobisz sobie zaległosci wobec operatora.Jedyne co przyszło mi do głowy to właśnie okres w którym zawiesiłeś subskrybcję.( Przewija sie w regulaminach nawet zawieszenie/wyłączenie subskrybcji.) Dla mnie jest to proste i klarowne wg regulaminu:Wyłączam i mam 90dni na rezygnację calkowitą.Jednak jeśli chce wrocić to musze uregulować te 90zł za czas w którym numer wisiał w próżni. Celowa klauzura niedozwolona jak dla mnie.Tych kruków jest sporo jak sam zauwazyłeś.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2018, 14:22 przez kaspeed, łącznie zmieniany 1 raz.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973602  autor: Medelles
 23 sty 2018, 14:22
@kaspeed
napisz tak na serio na ktory pkt regulaminu cennika sie powolujesz.
I ktory pkt regulaminu mowi ze z automatu robi sie jakas zaleglosc ?
 #973604  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 14:26
Napisałem który punkt regulaminu.Ponowne włączenie subskrybcji... W nim masz zapisane że nie włączą subskrybcji dopoki nie uregulujesz zaległośći wobec operatora. Może ty to odbierasz dwustronnie ja zaś nauczony tym jak postąpili w moim wypadku widzę że na 2000% zabiorą kasę zaleglą za czas zawieszenia numeru.Dla mnie zaległosć to te dni wiszące w próźni.Owszem kasy lnie pobiera bo wyłączyłeś ale....Spojż na temat z mojego punktu widzenia. Dla ciebie to nie możliwe dla mnie jak najbardziej możliwe. Tak samo jak jaja z odzyskaniem środków dodatkowych.( niema nigdzie info że nr musi byc w sieci do konca i niema rownież wzmianki że oddadzą kase po 90dniach)

Podsumuje kruki jakie znalazłem:
1.Jeśli masz środki dodatkowe jak ja na żony numerze sproboj je odzyskać bez straty numeru.(wg regulaminów masz prawo do zwrotu środków.Faq mowi żeby skontaktować się z BOK.BOK mowi że musze wyłączyć subskrybcje i po 88dniach napisać o zwrot.Niema tego nigdzie zapisanego!!albo ja ślepy jestem)I niema słowa że nr tracimy,Kolejne zapisy/info od konsuli niedozwolone.

2. Ponowne uruchomienie subskrybcji :
Wg regulaminów nie możesz uruchomić subskrybcji jeśli masz zaległosci wobec operatora.Jak zrobić zaległość? Jedyne co nasuwa się logiczne to brak comiesięcznej wpłaty subskrybcyjnej.W zachowaniu ciągłosci opłat.(wyłączenie na 90dni)Choć przeczy temu zasada wyłączenia subskrybcji

3. Kruczek z kwotą 9,99 po uruchomieniu subskrybcji operator dodaje dodatkowe 9,99 na konto środków dodatkowych.Wyłączam włączam subskrybcje i powinni dawać za każdym razem??Wg regulaminów promo itd te 9,99 dostajemy jednorazowo przy aktywacji 1 subskrybcji.Ale już wg innego regulaminu niema precyzji na ten temat.

Podsumowując wg mojego toku rozumowania mają prawo pobrać i uznać te zawieszone 90dni jako zaległość.Mają zapis w regulaminie pod ktory mogą to podciągnąć.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973608  autor: Medelles
 23 sty 2018, 14:45
Rozmawialem na chacie jakis czas temu i FOLX potwierdza moja wersje:
Ja:
"Mam 3 miesiace darmowej subskrypcji, co sie stanie jak wylacze subskrypcje i bede chcial ponownie ja wlaczyc np. za 2 miesiace, to nadal bede mial te 3 miesiace ?"
FOLX:
"Sprawa wyglada tak: mozesz wylaczyc subskrypcje na max 90 dni, po tym czasie twoj nr jest dezaktywowanya darmowe miesiace przepadaja"
Ja:
"OK, ale jesli okres bez subskrypcji bedzie krotszy niz 90 dni to te 3 darmowe miesiace beda dalej na moim koncie ?"
FOLX:
"Oczywiscie darmowe miesiace beda dalej na twoim koncie. W tym czasie nie bedzie mozliwosci wykonywania polaczen SMS/MMS i korzystania z internetu"

I tyle w temacie.
 #973609  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 14:47
No to przeczy sie z moimi rozmowami.Owszem czekają darmowe miesiace do 90dni. Ale wg regulaminu moga nie przywrocić ci tych darmowych miesięcy albo przywrocą jak pobiorą zaległe opłaty. Sam zobacz jak masz regulaminy zapisane. A to co oni mowią to śmiało można wsadzić między bajki. Patrz moje jaja z odzyskaniem kwoty 9,99.Nie odzyskałem. Mam wybór stracić nr i odzyskać albo olać....( padlo na przeniesienie nr którego de fakto od 16stego dalej nie oddali!!)


Po raz ostatni powtórzę że mają prawo uznac przerwę w działaniu jako zaległosć wobec operatora.Mają zapis w regulaminie pod który da się ewentualne pobranie 29,99 x tyle czasu ile będzie zawieszone podciagnąć.I to zgodnie z regulaminami.Skoro u mnie pobrali 29,99 choć powinienem miec 1 miesiac za darmo tak tutaj jestem pewny że pobiorą zaległe opłaty i uznają to za obciązenie zaległe.Mimo że nie korzystałeś;) Na tym konczę analize tego durnego zapisu bo ty widzisz swoje ja wiedząc jak robią widzę że mogą pobrać i gówno im zrobisz. Bo mają to w regulaminie.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973612  autor: Medelles
 23 sty 2018, 14:56
@kaspeed Ty przeniosles nr z innej sieci. Nie nalezy ci sie te 9,99
2. Zasilenie Dodatkowych środków kwotą 9,99 zł nie dotyczy Użytkowników, którzy przenieśli przydzielony numer w ruchomej publicznej sieci telefonicznej z sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych do sieci Folx

Jak miales darmowy m-c to jak mogli pobrac 29 zł ? Jak sie z nimi nie zgadzasz pismo do UKE i niech sie tlumacza.
 #973613  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 15:02
Modeles numer z FOlx. wzięty 13.01 (żona) prefiks 450-000-xxx

Moj nr również wzięty z folx w dniu 9.12 2017.PRefis identyczny.

Różnica między oboma numerami polegała na:
1.Moj nr miał aktywację za 0zl oraz 3miesiace z kodu polecającego.( w dniu 9.12 2017)
2.Nr żony aktywacja z kodu polecającego w dniu 13.01 nie przyznali ani 3miesięcy ani darmowego 1 miesiąca.( w tym samym dniu numer przeniosła znajoma i dostała aktywacje za 0zl i 3mies)Wg bok nalezał się jej 1 miesiąc ale aktywacja 9,99 ale po aktywacji pobrali za aktywacje + 29,99 za miesiac abo= nie uznalo wogole kodu polecającego)


Stąd te cyrki. Sprawe nagłośniłem na jej numerze skończyło sie na sporej aferze i probie zatkania ryja klientowi.Dali 4miesiące w ramach przeprosin.( de fakto wyszło za 40zł 5miesięcy....)Ale żona i tak 15.01 zgłosila przeniesienie nr wyznaczono na 16.01 i dalej nr wisi w ich sieci....Masz racje UKE powinno sie o tym dowiedzieć ale olałem sprawe.


W przypadku wyłączenia subskrybcji czy prób odzyskania tej kwoty 9,99 również walą w kulki. Tu też olałem Kase wydałem na pewną fundację.Numer przenoszony....


Moj nr problemów nie mam ale lece na darmowych miesiącach.Przez kolejne 23miesiące.



Skoro wobec mojej żony jawnie pobrali 9,99 za aktywację+ 29,99 za subskrybcję to w wypadku anulowania subskrybcji na te 90dni również posiadając 3-4mieś czy ileś darmowych jestem pewny że pobiorą zaległe opłaty wobec nich. Nie wiem jedynie czy z darmowych miesięcy czy też ( co bardziej prawdopodobne 29,99 x czas zawieszenia) Mają zapisane w regulaminie tak że mogą robić co chcą.( pod ten zapis o zaległosci są w stanie podpiać wszystko.)



A jedyną opcją narobienia sobie wobec nich zaległosci jest właśnie brak zachowania ciągłosci subskrybcji.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2018, 15:13 przez kaspeed, łącznie zmieniany 1 raz.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973619  autor: Medelles
 23 sty 2018, 15:12
Jak kod polecajacy byl dobrze wpisany to powinni dac darmowy miesiac, 9,99 powinno byc w dodatkowych srodkach do wykorzystania np. na miedzynarodowe.
Czyli w ramach przeprosin zamiast zwrocic na karte te 29 zł to dali 4 miesiace gratis. Dla mnie bez sensu. Znajac ich problemy moze jeszcze nie dziala u nich system zwrotow kasy z powrotem na karte.
  • Strona 11 z 22
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 22
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 22