DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 116 z 202
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 202
 #972075  autor: darekka
 15 sty 2018, 14:05
W ciągu 12 godzin od ich wyrażenia?

Można i tak kombinowac, bo warunkiem jest wyrażenie tych zgód, a nie ich utrzymanie przez pewien okres...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #972949  autor: darekka
 19 sty 2018, 20:55
Za długo był spokój na felernym numerze...
Dziś skończyła się ostatnia awaryjnie dodana paczka neta(najpierw 50GB się skończyło, a dziś zużyto resztkę z 10GB), przyszedł SMS, że pozostało z paczki OMB mimo faktu, iż w ramach naszej usługi skumulowane jest obecnie 100GB. Net działa z lejkiem chyba 32kbps i mimo resetu konta przez konsula lejek nadal obecny...ten mądry system jest ślepy i nie widzi paczki z Usługi...


EDYCJA:
po resecie konta skutku brak więc ponownie dzwoniłem i tu ogarnięta konsultantka w minute zauważyła błąd-pojawiła się blokada Bezpiecznego Internetu(system zgłupiał jak skończyła się bonusowa paczka neta) ale bez pobrania kasy-dał sam lejek. Ręcznie wprowadziła jego zdjęcie i ma za góra 10minut śmigać...
Ostatnio zmieniony 19 sty 2018, 21:07 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #972960  autor: darekka
 19 sty 2018, 21:18
Niby lejek miała zdjąć ale efektu brak...z rana jak nowa paczka GB w ramach usługi nie odblokuje neta będę dymił...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #973014  autor: notsure
 20 sty 2018, 11:12
Coś wiadomo o jakiejś nowej platformie T-Mobile, na której nasze usługa wreszcie zaczęła by działać poprawnie ?

Chciałbym korzystać z "Masz złotówka..." ale tylko wtedy gdy operator mi to umożliwi a nie zmieniać co 2 m-ce czy 2 tygodnie karty z RBK lte, dzwonić w kółko na infolinię i czekać tygodniami, aż coś tam może z łaski swojej naprawią :/ Ciekawe ile lat będę musiał czekać no NORMALNE działanie taryfy zgodnie z regulaminem, który sami stworzyli. Mam wrażenie, że na tej platformie co jest teraz to się raczej nie doczekamy i sim będzie głównie w szufladzie leżał.

p.s. Czasami mam ochotę zaryzykować i uruchomić znowu kartę ale jak tu wpadnę i poczytam Wasze przeboje to mi się odrazu odechciewa ;)
 #973045  autor: zoltan666
 20 sty 2018, 12:54
Dziś po krótkiej przerwie odpaliłem usługę i zobaczę jak to będzie działać. Ostatnio korzystałem z "Masz złotówkę..." we wrześniu zeszłego roku i nie było problemów.
 #973079  autor: darekka
 20 sty 2018, 15:35
Od wczoraj 4 próby zdjęcia lejka(resety, przelogowania, ręczne wyłączanie blokady internetu) i zero ofektu.
Zrobili dzis zgł.techniczne i stara śpiewka do 5dni powinni ogarnąć...ech...
Pozostaje "poprosić" poprzez reklamacje o zwrot kaski za nie działającą usługę+bonusik.

P.S. jak dotąd to jeszcze nie oddali po 1zł. za 65dni poprzedniej usterki...

Co do awaryjności Usługi-od jakiegoś czasu(4msc.) używam na przemian 2 SIMek i na nich problemów niet-siostra ma SIMkę Heyah i również wszystko działa(obecnie na T od 1szego zużyłem 318GB i zero problemów-no może moje czepialstwo ale miałem 2 razy wrażenie, że coś mi ogranicza prędkość z osiąganych 40-50Mb na ok.30Mb ale wystarczyły w obu przypadkach zlecenie odświeżenia/resetu/przelogowania karty i osiągi już nie spadają) ale na felernym starterze T(ten co 65dni usługa GB nie dawała) już po 6 dniach od "naprawy" cuda się dzieją choć pakiet 150GB obecnie z Usługi jest i codziennie rośnie.
Generalnie sporo już poprawili w tej usłudze ale jak widać kwiatki bywają...sami konsule przyznają, że jest nas garstka i platformy pod usługę nie mogą doprowadzić do porządku, a wręcz potwiedzają, że ktoś olał ją wydając startery...i teraz mamy co mamy choć starają się łatać problemy to losowo się coś zdaża.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #973137  autor: kaspeed
 20 sty 2018, 20:51
Mam dwa raporty ze jest ok.Jeden moj nr kolegi jedyne wspominal o wolnym speed podobnie jak ty.Nie zgłosił samo poszło w górę.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973148  autor: Taki_tam
 20 sty 2018, 22:18
Darekka - twój problem spowodował konsultant. Dostałeś paczkę danych z wyższym priorytetem niż te przyznawane w naszej usłudze. Ta paczka po wyczerpaniu ma cięcie pasma do końca jej waznosci. Trzeba ją usunąć z systemu.
 #973170  autor: darekka
 21 sty 2018, 09:58
Powód problemów z lejkiem jest mi znany-jak piszesz ważniejszy pakiet się skończył i blokuje prędkość.
Mimo kilkukrotnych i nieskutecznych prób odblokowania prędkości przez konsuli dziś ponowiłem kontakt i łopatologicznie wytłumaczyłem czego mają poszukać i co powinni skasować(pozostałość po zużytej awaryjnej paczce neta, która wisi jeszcze w systemie jako zużyta za dostępnymi 0MB).

Niestety ani konsultantka ani kierownik są za wąscy aby to poprawić...no nic reklamacja idzie jeszcze dziś :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #973184  autor: kaspeed
 21 sty 2018, 11:11
I koło problemów się kręci.O ile wiem konsule szare niemają takich możliwości.Bez zgłoszenia się nie obejdzie.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973573  autor: babcia77
 23 sty 2018, 12:33
Kolejna ciekawostka. Potwierdza mi się że wzięli się za naszą usługę. Miałem spory problem w działaniu usługi w listopadzie i początku grudnia - lejek na internet. Poleciała reklamacja. Dostałem zwrot za dni gdy usługa nie działała plus rekompensatę za problemy. Niemniej nie zostało zamknięte zlecenie serwisowe a w odpowiedzi na reklamację potwierdzili że jest problem z usługą. Trochę dla porządku w piątek wysłałem kolejnego maila z pytaniem o tą awarię i jej rozliczenie. Nie odpowiedzieli że zlecenie zamknęli ale stwierdzili że usługa działa prawidłowo.Natomiast co ciekawe wyliczyli mi że kilkanaście dni o początku grudnia nie mogłem prawidłowo korzystać z usługi. Wyliczyli konkretne dni i za nie z automatu mi zwrócili kasę na konto. Wygląda że dostałem zwrot za problemy których nie zauważyłem.

I mimo że karta T-M i kontaktowałem się zawsze z BOA to odpowiedź przyszła z BOK Heyah z którym nie miałem nigdy do czynienie.
 #973576  autor: darekka
 23 sty 2018, 12:39
Od wczorajszego poranka felerny numer został odblokowany-net śmiga, aż miło-tu za pomoc należą się wielkie dzięki dla...sam wie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 116 z 202
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 202
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 202