byłem wczoraj w salonie Play i złożyłem wniosek o przeniesienie innego numeru - tym razem z Virgin z nie jak za pierwszym razem z Plusa. Po ok. godzinie dostałem smsa, ze moj numer bedzie przeniesiony do FAKT mobile 19.01.2018.
Tyle, że gdy sprawdzałem dziś ok 07:00 to FAKT nadal nie był aktywny, sprawdziłem ponownie (po resecie telefonu) ok 18:00 i już się karta faktu uaktywniła i przyszły smsy z potwierdzeniem rejestracji i przejscia do faktu - czyli jest OK.
Tyle, że nie moge nic uruchomić - m.in. wyłączyć poczty glosowej ani uruchomić bonusa na przeniesienie. Zarówno kodem jak i przez Play 24 pojawia sie info "Zamówienie dotyczące wybranej usługi jest w trakcie realizacji."
Mam wiec nadzieje, ze jutro uda sie uruchomic bonusa i dostane 500zł, bo na stronie faktu i na 24.play.pl jest nadal mowa o 500zł i 50GB
Tyle, że gdy sprawdzałem dziś ok 07:00 to FAKT nadal nie był aktywny, sprawdziłem ponownie (po resecie telefonu) ok 18:00 i już się karta faktu uaktywniła i przyszły smsy z potwierdzeniem rejestracji i przejscia do faktu - czyli jest OK.
Tyle, że nie moge nic uruchomić - m.in. wyłączyć poczty glosowej ani uruchomić bonusa na przeniesienie. Zarówno kodem jak i przez Play 24 pojawia sie info "Zamówienie dotyczące wybranej usługi jest w trakcie realizacji."
Mam wiec nadzieje, ze jutro uda sie uruchomic bonusa i dostane 500zł, bo na stronie faktu i na 24.play.pl jest nadal mowa o 500zł i 50GB