Telekomunikacja jak na dłoni






T-Mobile internet nielimitowane z tabletem

Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderatorzy: darkangel, Kaczy, thonka, Pawrzes, Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Re: T-Mobile internet nielimitowane z tabletem

Postprzez MikiQQ » 17 sty 2018, o 21:32

Złożyłem skargę to odpisali że bardzo przepraszaja i nie wiedzą jak mogło do tego dojść ponieważ zawsze na pierwszym miejscu stawiają klienta. Odpowiedź w stylu "korporacyjnego bełkotu". To im odpisałem że ogólnie ich takie podejście do sprawy to mam w d...e. Dzisiaj dzwonili ale nie miałem ochoty z nimi gadać. Zobaczymy, może jutro zadzwonią.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
MikiQQ
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 139
Dołączył(a): 6 paź 2017, o 18:21

Re: T-Mobile internet nielimitowane z tabletem

Postprzez piotrzet » 17 sty 2018, o 21:53

Normalne tak jak mówiłem odpowiedź szablonowa nic nowego wszyscy tak robią dlatego mówiłem że szkoda zachodu i psucia nerwów.
Obrazek
piotrzet
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1324
Dołączył(a): 11 sie 2012, o 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Model telefonu: Sony Xperia XZ Premium
Sieć: T-Mobile

Re: T-Mobile internet nielimitowane z tabletem

Postprzez Patryk7588 » 18 sty 2018, o 21:37

Dlaczego szkoda czasu i nerwów?
Moim zdaniem warto spróbować.

Mój przykład: Plus i SmartDom.
Jakiś czas temu przedłużałem umowę na internet.
Posiadam abonament w Plusie, TV CP oraz internet.
Abonament w Plusie umowa uprawniająca, TV CP umowa rabatowana, internet był poza SD - oferta z DUK.
Poprosiłem o kontakt z DUK, rozmowa z konsultantem a ten trochę popłynął.
Chciał mi dać rabat 50% SmartDom na internet, gdzie umową uprawniającą byłaby TV CP.
Znając działanie SD z uśmiechem na twarzy słuchałem tego co mi mówi, ale upierał się że tak będzie i koniec, odpuściłem i się zgodziłem.

Pierwszy rachunek i bez niespodzianek - rabatu za SmartDom brak.
Piszę e-mail do bok - w odpowiedzi że moje umowy nie są zgodne z regulaminem - dobrze wiem że to prawda, ale konsultant obiecał, więc walczę dalej.
Kolejny e-mail do BOK, tym razem w tytule Reklamacja, opis całej sytuacji wraz z prośbą o odsłuchanie rozmowy z konsultantem.
Dwa dni nic nie odpisywali, w końcu odpisali że moje umowy nie są zgodne z regulaminem SmartDom, ale w nawiązaniu do odsłuchanej rozmowy moje umowy zostaną mimo wszystko objęte programem SmartDom.

Teraz mam abonament w Plusie jako umowę uprawniającą, TV CP jako produkt rabatowany i jednocześnie uprawniający w drugim SmartDom oraz internet jako produkt rabatowany ;-)

Dla niedowiarków, screen z iCOK:
Obrazek
Wątek na temat modernizacji i rozbudowy sieci Plus: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 95#p216866
Patryk7588
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 3471
Dołączył(a): 27 lis 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska
Model telefonu: Samsung Galaxy S7
Sieć: Plus

Poprzednia strona

Powrót do Internet mobilny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości