co oznacza ``stanowisko Red Bull Mobile`` ?KociXD pisze: Galerii Jurajskiej w Empiku bo tam ma stanowisko Red Bull Mobile
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
co oznacza ``stanowisko Red Bull Mobile`` ?KociXD pisze: Galerii Jurajskiej w Empiku bo tam ma stanowisko Red Bull Mobile
nie łap za słówka :] Punkt obsługi klienta teraz zrozumiałeś czy z dużych liter napisać ?24bis24 pisze:co oznacza ``stanowisko Red Bull Mobile`` ?KociXD pisze: Galerii Jurajskiej w Empiku bo tam ma stanowisko Red Bull Mobile
I to z hostessami w miniówach24bis24 pisze:to Red Bull Mobile na punkty obsługi klienta?
wiec wynikałoby ze ważny jest moment złożenia wniosku a nie samego przeniesienia. Gdyby play uważał inaczej ja pisałbym reklamacje.Ni n i e jsz a O f e r t a P r o m oc yjn a sk i e r o wan a j e s t d o o s ób k t ó r e w okresie obowiązywania niniejszej Oferty Promocyjnej złożą wniosek o przeniesieni e numeru telefonu od swojego dotychczasowego operatora do Oferty Fakt Mobile .
i wcześniej ze starter można aktywować 2 lata po przeniesieniu. Nigdzie nie widzę dodatkowych restrykcji oprócz tych 30dni po aktywacji.W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej, Użytkownik dokonując aktywacji bonusu za przeniesienie numeru do Oferty Fakt Mobile , w ciągu 30 dni od wykonania pierwszego połączenia po Aktywacji Z estawu S tartowego otrzyma dodatkow e bonusy :
To już chyba przestało działać. Mi zgłoszenie przyjął fakt gdy napisałem maila na [email protected] a bylem wtedy w play tylko ze szata graficzna była z faktu i m.in. z tym problemem pisałem...Rebeliant pisze:Jak się robiło zgłoszenie przez Play24 z tym kopiowanym linkiem?
PS:Zweryfikowałem sprawę i zmieniłem ustawienia taryfy na Pani numerze telefonu, od teraz nie będzie miała Pani niedogodności z Play24, jednakże jeśli chodzi o kwestię internetu w roamingu powinna to Pani zgłosić do sieci Play, a nie Fakt Mobile.
W przypadku zgłoszeń odnoszących się do Pani/Pana usługi prosimy o podanie poniższych danych weryfikacyjnych w treści wiadomości e-mail:
1. Klient indywidualny:
a) Hasło abonenckie zadeklarowane podczas podpisywania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych
b) Numer telefonu/usługi lub numer klienta ( konta abonenckiego)
c) Imię i nazwisko właściciela usługi
nie licz, że 10gb włączyszign123 pisze: Pewnie te 10GB zdążę zużyć w ciągu 30 dni