DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 226 z 403
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 403
 #971972  autor: KociXD
 14 sty 2018, 18:33
24bis24 pisze:
KociXD pisze: Galerii Jurajskiej w Empiku bo tam ma stanowisko Red Bull Mobile
co oznacza ``stanowisko Red Bull Mobile`` ?
nie łap za słówka :] Punkt obsługi klienta teraz zrozumiałeś czy z dużych liter napisać ?
 #972085  autor: user11
 15 sty 2018, 15:24
Dzisiaj pytałem o starter Fakt Mobile w salonie Play. Pani odpowiedziała, że nie mają (dzwoniła do innych salonach w mieście - też nie mają). Powiedziała, że nie mogą zamówić, bo dostają je z góry. Jak można się przenieść do FM w takim razie? Telefon na infolinie coś da? Co najlepiej powiedzieć?

Edycja:
Dzwoniłem na infolinię Play i powiedzieli, że niby powinni w salonie zamówić. Na infolinii Fakt Mobile podobnie (podała numer do oddziału wsparcia sprzedaży, żeby zadzwonili w salonie po startery). Jutro spróbuję.
Ostatnio zmieniony 15 sty 2018, 15:44 przez user11, łącznie zmieniany 2 razy.
 #972100  autor: muchakk
 15 sty 2018, 17:04
Mnie dzisiaj poinformowali że za przeniesienie numeru do faktu jest 200zl/20GB na stronie znowu jest inna informacja i juz trochę zglupialem. Jak to faktycznie jest? Numer mam mieć przeniesiony w marcu obowiązuje mnie więc regulamin z dnia złożenia wniosku o przeniesienie czy z dnia faktycznego przeniesienia numeru?
 #972107  autor: Rebeliant
 15 sty 2018, 17:35
Muchakk, zrób screeny i pozbieraj wszelkie dowody na to, że w momencie złożenia wniosku obowiązywała ta promocja. Gdyby nie przyznali Ci, to odwołuj się do skutku, czuj się oszukany i wprowadzony w błąd.
 #972111  autor: Gregrin
 15 sty 2018, 17:49
Tu masz regulamin https://www.faktmobile.pl/download/regu ... OBILE..pdf
Co do samego bonusu to jarekt przypuszcza (a ma on doświadczenie ;)) ze aktywuje się bonus na którego jest promocja w dniu przeniesienia http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 03#p971103
Jednak czytając regulamin tego bonusu w fakcie (nie chce mi się porównywać czy w play jest tak samo) mamy:
Ni n i e jsz a O f e r t a P r o m oc yjn a sk i e r o wan a j e s t d o o s ób k t ó r e w okresie obowiązywania niniejszej Oferty Promocyjnej złożą wniosek o przeniesieni e numeru telefonu od swojego dotychczasowego operatora do Oferty Fakt Mobile .
wiec wynikałoby ze ważny jest moment złożenia wniosku a nie samego przeniesienia. Gdyby play uważał inaczej ja pisałbym reklamacje.
Dodatkowo w regulaminie jest napisane:
W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej, Użytkownik dokonując aktywacji bonusu za przeniesienie numeru do Oferty Fakt Mobile , w ciągu 30 dni od wykonania pierwszego połączenia po Aktywacji Z estawu S tartowego otrzyma dodatkow e bonusy :
i wcześniej ze starter można aktywować 2 lata po przeniesieniu. Nigdzie nie widzę dodatkowych restrykcji oprócz tych 30dni po aktywacji.

Wydaje mi się ze jarekt ma racje i jeśli zmienia regulamin to system będzie odpalał tylko nowe bonusy ale reklamacyjnie powinno się wywalczyć stary :) Sama reklamacja nie dość ze nie powinna być bolesna (bo bonus (mniejszy/krótszy) już będziemy mieli) to jeszcze powinna przynieść w rezultacie ciekawe efekty z racji ze bonus będzie przyznawany "ręcznie" (chociaż w fakt i tak złotówek nie przedłużymy) i pewnie bonus będzie dłuższy o te kilka/kilkanaście dni poświęconych na rozpatrzenie/przyznanie reklamacji.
 #972148  autor: muchakk
 15 sty 2018, 20:46
Dzięki za radę. Zrobiłem tak jak mówiliście. Zrzuty z widoczną datą są zrobione. W razie czego będę reklamował.
 #972194  autor: Gregrin
 16 sty 2018, 03:39
Rebeliant pisze:Jak się robiło zgłoszenie przez Play24 z tym kopiowanym linkiem?
To już chyba przestało działać. Mi zgłoszenie przyjął fakt gdy napisałem maila na [email protected] a bylem wtedy w play tylko ze szata graficzna była z faktu i m.in. z tym problemem pisałem...
Cześć odpowiedzi:
Zweryfikowałem sprawę i zmieniłem ustawienia taryfy na Pani numerze telefonu, od teraz nie będzie miała Pani niedogodności z Play24, jednakże jeśli chodzi o kwestię internetu w roamingu powinna to Pani zgłosić do sieci Play, a nie Fakt Mobile.
PS:
W przypadku zgłoszeń odnoszących się do Pani/Pana usługi prosimy o podanie poniższych danych weryfikacyjnych w treści wiadomości e-mail:


1. Klient indywidualny:
a) Hasło abonenckie zadeklarowane podczas podpisywania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych
b) Numer telefonu/usługi lub numer klienta ( konta abonenckiego)
c) Imię i nazwisko właściciela usługi
 #972305  autor: Gregrin
 16 sty 2018, 15:57
Zakładając ze bonusu za przeniesienie i tak "wytną/wykasują" po 150dniach to poza tym pewnie się skumuluje, bo oprócz pakietu nolimitu rozmów (który jest w pakiecie za 19.95zl) wszystkie pozostałe pakiety się sumują (chociaż niektóre można włączyć tylko w ostatni dzień działania innego pakietu -wykluczanie) co oznacza ze są tylko pojedyncze konta na sms/MB a wyjątkiem jest konto na minuty które ma jedno dodatkowe na nolimit.
 #972319  autor: 24bis24
 16 sty 2018, 17:17
ign123 pisze: Pewnie te 10GB zdążę zużyć w ciągu 30 dni
nie licz, że 10gb włączysz
ponieważ niektóre już nie działają a niektóre są tylko dla nowo zarejestrowanych starterów a nie z przeniesienia numeru od innego opa.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 226 z 403
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 403
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 403