DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 25 z 125
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 125
 #970714  autor: Remington
 08 sty 2018, 11:16
Sprawdź jeszcze czy zmienił się BTS lub pasmo. Do sprawdzenia BTS musisz w tym celu pobrać jakąś apkę, która prezentuje CellID. Może coś się psuje przy przełączaniu. Jak sprawdzić pasmo nie wiem, może ktoś podpowie.
 #970716  autor: jacek300
 08 sty 2018, 11:27
Ok dzięki Remington postaram się sprawdzić te dane => może będzie to jakiś trop. Problem występuje bardzo często (kilka razy dziennie) więc nie powinno być z tym problemu.

Wg mnie mają problem w jakimś elemencie w core sieci bo taka sytuacja występuje w różnych lokalizacjach w Małopolsce więc nie jest to problem jakiejś konkretnej stacji bazowej.

Problem jest bardzo prosty do odtworzenia (przynajmniej w moim przypadku) więc nie bardzo rozumiem dlaczego nie chcą podjąć tematu.
 #970733  autor: Remington
 08 sty 2018, 12:39
Sprawdź jeszcze (i napisz im na tamtym forum) jaka jest wersja Androida w obu sprzętach.

Jeśli chodzi o odtwarzanie, to poza spychologią i trudnościami komunikacyjnymi (czytanie ze zrozumieniem przez konsultanta itp.) może się okazać przydatne nagrać filmik pokazujący odtworzenie problemu, wrzucić na YT i dać im linka.
 #970762  autor: jacek300
 08 sty 2018, 14:26
Ok, dzięki za wskazówki. Z tym filmikiem to faktycznie bardzo dobry pomysł. Zobaczą, że nie oprócz wł/wył
trybu samolotowego nic innego nie robię (telefon jest dokładnie w tym samym miejscu).
Zaciekawiło mnie to co pisałeś o zamrażaniu sesji w prepaid Orange. Możesz krótko opisać o co chodziło?
 #970769  autor: Remington
 08 sty 2018, 14:56
W Orange prepaid po prostu w pewnym momencie zamierał internet. Pomagało przelogowanie (np. poprzez tryb samolotowy). Było to permanentne na różnych urządzeniach i modemach, trwało kilka lat, ale nie dotyczyło wszystkich. Oczywiście Orange nie potwierdzało problemu. Jakieś 2 lata temu problem zniknął.
 #970854  autor: jacek300
 08 sty 2018, 22:02
Podjęli temat na plusforum => poprosili o zrzuty ekranu z aplikacji pomiarowych więc podesłałem; zobaczymy czy coś zdiagnozują.
Mogą mieć podobny problem do tego który opisywałeś w Orange prepaid (tzn bez możliwości rozwiązania w krótkim terminie) więc mogą iść w zaparte.
Czas pokaże => będę się z Wami dzielił informacjami z plusforum.
Póki co bardzo dziękuje za zainteresowanie tematem.
 #970864  autor: Tomeqf
 08 sty 2018, 22:24
Mam prośbę do osób które uzyskały w grudniu kod na darmowe etui w ramach promocji i nie planują go wykorzystać.

Jeżeli nie planujesz wykorzystać tej oferty, to szkoda żeby przepadła, ja z miłą chęcią z niej skorzystam. Mogę przelać jakąś drobną kwotę w ramach podziękowania/rekompensaty.

Proszę o kontakt na email [email protected] / lub prywatną wiadomość na tej stronie.

Pozdrawiam


Szczęgóły oferty:

Jak otrzymać „Etui w Plushu”?

1. KUP PLUSH. Wybierz Full Abonament za 25 zł lub Full Pakiet za 25 zł w ofercie na Kartę
2. WYŚLIJ BEZPŁATNEGO SMS-a o treści ETUI pod nr 80777
3. ODBIERZ KOD NA DARMOWE ETUI z indywidualnym nadrukiem, który możesz wykorzystać na stronie http://www.funnycase.pl/kreator

Promocja „Etui w Plushu” obowiązuje do końca roku lub wyczerpania puli kodów, natomiast otrzymany kod należy wykorzystać do 31.01.2018 r.
 #970982  autor: Tomeqf
 09 sty 2018, 15:40
update co do etui w plush. Wg tego co można zobaczyć na zdjeciu w linku poniżej, nadal można uzyskać kod na etui (pomimo że w regulaminie pisało że kod trzeba uzyskać do końca grudnia)

https://static.pepper.pl/live_pl/thread ... /67686.jpg

(zdjęcie ze strony: https://www.pepper.pl/promocje/darmowe- ... lush-67686 )

Dlatego ponawiam prośbę. Jeżeli ktoś nie zamierza skorzystać z tego kodu, to bardzo prosiłbym o kontakt na [email protected] lub na tym forum na PW.
Ja bardziej niż chętnie skorzystałbym z kodu bo latam z gołym telefonem :). Mogę przesłać drobną rekompensatę pienieżną w ramach podziękowania.

Pozdrawiam, Tomek
 #971807  autor: jacek300
 13 sty 2018, 20:15
Cześć, odnośnie przycinania transferu w 3G (Plush na kartę) jeżeli ktoś jest zainteresowany to zapraszam na plusforum gdzie prowadzę dyskusję z pracownikiem Plusa (od strony 37):
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... &start=570

Jestem przekonany, że mają problem z przycinaniem/zamrażaniem transferu w sieci 3G do poziomu 0,35-0,37Mbps. Wyniki są w 100% powtarzalnie więc nie ma mowy o przypadku. Ponadto sprawdziłem również na innym numerze/innym telefonie (również Plush na kartę) i sytuacja wygląda dokładanie tak samo tzn po 1-2 godz. użytkowania telefonu transfer jest zamrażany. Wystarczy wył i wł transfer w telefonie i przez 1-2 godz. jetst ok i później znów to samo.

Odpuściłbym temat ponieważ jak zmienię ustawienia i włączę preferowany tryb LTE to problem ustępuje ale mieszkam w miejscu gdzie jest bardzo słaby poziom sygnału w każdym paśmie i telefon ciągle się przełącza powodując mocne drenowanie baterii. Jeżeli przestawię na preferowany tryb 3G to bateria wytrzymuje zdecydowanie dłużej a do codziennego użytku internet na 3G w zupełności mi wystarcza.

Myślę, że Plus doskonale wie o tym problemie (bardzo łatwo go odtworzyć) ale idą w zaparte.

Byłbym wdzięczny gdyby ktoś spróbował odtworzyć ten problem i dopisać się do tego wątku na plusforum jw. Myślę, że problem jest nie tylko w Plushu ale w dowolnej ofercie prepaid Plusa. W ofertach abonamentowych ten problem może nie występować ale również byłbym wdzięczny gdyby ktoś to sprawdził.
Wystarczy:
- zmienić ustawienia telefonu na preferowany tryb 3G
- zainstalować ze Sklep Play aplikację np. Speedtest.net
- wykonać kilka pomiarów transferu => po kilku godz. od przełączenia na tryb 3G transfer (download) powinien się zamrozić do poziomu 0,35-0,37Mbps co zresztą przekłada się na komfort korzystania internetu w telefonie => wtedy wystarczy wyłączyć i ponownie włączyć transfer w telefonie i problem ustępuje na kilka godz.

Będę bardzo wdzięczny za wsparcie. W pojedynkę raczej nie mam szans z Plusem.
 #971989  autor: tomiol
 14 sty 2018, 19:29
Mieliście może problem ze znikającą kasą z konta w plushu na kartę , mi dzisiaj albo wczoraj wcieło około 27-28 zł. :?
 #972004  autor: tomiol
 14 sty 2018, 20:53
Wszedłem w połączenia ,potem w folder " wszystkie" i tam znalazłem ,są rozmowy i internet O zł i jest jedno bez oznaczenia ,wczorajsza data godz.18,43 koszt 30,75 ,jeszcze większa suma niż podałem.W Wiadomościach też wszystko 0 zł.
Ostatnio zmieniony 14 sty 2018, 20:54 przez tomiol, łącznie zmieniany 1 raz.
 #972013  autor: tomiol
 14 sty 2018, 21:17
Aktualnie posiadasz 0 aktywnych subskrypcji oraz za pomocą wiadomości płatnych przy odbiorze opłacasz dostęp do 0 usług.
 #972065  autor: tomiol
 15 sty 2018, 12:34
Nie mam nic wysłanego i na bank żadnego nie wysyłałem, ale po głębszej analizie doszedłem, że to może być opłata za dostarczony sms, bo czasami jak grzebie w telefonie a przyjdzie sms to klikam na ikonkę u góry i patrzę co przyszło i na 3 sms premium jakie przyszły 1 miałem jakby odczytany, no trudno stało się.

Wysłane z mojego 6045Y przy użyciu Tapatalka
 #972084  autor: Gregrin
 15 sty 2018, 15:23
tomiol pisze: na 3 sms premium jakie przyszły 1 miałem jakby odczytany, no trudno stało się.
Nie płacisz za "odczytanie" bo niby jak by ktoś miał to sprawdzić co robisz na swoim telefonie ?? Płacisz są subskrypcje (zamówienie) tych smsow i w skrajnym przypadku możesz ich nawet nie odebrać (gdy masz numer wyłączony) wiec uważaj. Chyba najlepiej zadzwonić na infolinie i tam włączyć blokady takich rzeczy.

PS. A nie wysyłałeś wczoraj na WOSP ?
  • Strona 25 z 125
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 125
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 125