DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 25 z 36
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 36
 #969534  autor: rafmik
 02 sty 2018, 16:20
U mnie nadal nie działa mój numer telefonu... To już 40 godzin (!!!) bez swojego numeru :evil:

Zgłoszenie w Plusie zrobione, poprosiłem o jego przyspieszenie na forum Plusa oraz na profilu na FB i czekam :/

Info z infolinii BOK jest takie, że mają jakiś problem techniczny z przeniesieniem mojego numeru (mimo że poprzedni operator, Lajt Mobile normalnie numer oddał (właśnie wiszę z muzyczką na ich infolinii żeby to potwierdzić). EDIT: Lajt Mobile potwierdził, że od 31 grudnia ma numer zdezaktywowany. Czyli problem po stronie Polkomtela :twisted: :twisted: :twisted:
 #969581  autor: passat99
 02 sty 2018, 18:56
rafmik pisze:U mnie nadal nie działa mój numer telefonu... To już 40 godzin (!!!) bez swojego numeru :evil:

Zgłoszenie w Plusie zrobione, poprosiłem o jego przyspieszenie na forum Plusa oraz na profilu na FB i czekam :/

Info z infolinii BOK jest takie, że mają jakiś problem techniczny z przeniesieniem mojego numeru (mimo że poprzedni operator, Lajt Mobile normalnie numer oddał (właśnie wiszę z muzyczką na ich infolinii żeby to potwierdzić). EDIT: Lajt Mobile potwierdził, że od 31 grudnia ma numer zdezaktywowany. Czyli problem po stronie Polkomtela :twisted: :twisted: :twisted:
Życzę wytrwałości i oby szybko przenieśli. Mój od rana był już plus po wczorajszym opóźnieniu.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
 #969623  autor: rafmik
 02 sty 2018, 20:44
Nadal nic :/
Dramat, nawet przelewu zlecić nie mogę (hasło SMS).

Jeszcze nieco 3h i Polkomtel będzie łamał prawo - zgodnie z ustawą Prawo Telekomunikacyjne art. 71b operator ma maksymalnie 1 dzień roboczy na przeniesienie numeru.

Skarga do Urzędu Komunikacji Elektronicznej już napisana na kompie, jak jutro rano mój numer telefonu nadal nie będzie przeniesiony to do razu wysyłam skargę do UKE. Nie ma na co czekać :/
 #969826  autor: rafmik
 03 sty 2018, 18:47
rafmik pisze:Nadal nic :/

Udało się, dzisiaj w nocy (przed godziną 1 rano) mój numer w końcu zaczął działać. Po ponad 48h od uwolnienia go przez poprzedniego operatora.
W ramach rekompensaty dostałem 100% rabatu na jeden abonament.
 #970425  autor: Tomeqf
 06 sty 2018, 19:42
Mam prośbę do osób które nie planują wykorzystać oferty od Plusha na darmowe etui które trwa do końca stycznia.
Jeżeli nie planujesz jej wykorzystać, to szkoda żeby przepadła, ja z miłą chęcią z niej skorzystam. Mogę przelać jakąś drobną kwotę w ramach podziękowania/rekompensaty.

Proszę o kontakt na email [email protected] / lub prywatną wiadomość na tej stronie.

Pozdrawiam


Szczęgóły oferty:

Jak otrzymać „Etui w Plushu”?

1. KUP PLUSH. Wybierz Full Abonament za 25 zł lub Full Pakiet za 25 zł w ofercie na Kartę
2. WYŚLIJ BEZPŁATNEGO SMS-a o treści ETUI pod nr 80777
3. ODBIERZ KOD NA DARMOWE ETUI z indywidualnym nadrukiem, który możesz wykorzystać na stronie www.funnycase.pl/kreator

Promocja „Etui w Plushu” obowiązuje do końca roku lub wyczerpania puli kodów, natomiast otrzymany kod należy wykorzystać do 31.01.2018 r.
 #970455  autor: PawlusG
 06 sty 2018, 23:05
Siostra po przenosinach do Plusha, już pisze pierwszą reklamację. Zgłosiła przeniesienie numeru 19-11-2017, a kurier z papierami przyjechał 11-12-2017, przeniesienie numeru 13-12-2017. Teraz oczywiście najlepsza część, bo dostała fakturę do opłacenia za okres 20-11-2017 do 16-12-2017, teraz moje pytanie, co oni tam w tym Polkomtelu wyprawiają? Gdyby płatność była za 3-4 dni, to jeszcze by to było zrozumiałe (od 13 do 16), ale została naliczona płatność prawie za cały miesiąc bez kilku dni. Czy oni to robią specjalnie, bo myślą, że ludzie się nie połapią?

:)
 #970457  autor: Archi334
 06 sty 2018, 23:29
W plusie problemy z przeniesieniem to norma. W listopadzie przenosilem 2nr z nju abo do plusha na kartę. Termin był na sobotę rano, numery zaczęły działać we wtorek po kilku(nastu) połączeniach na infolinię. Konsultanci praktycznie nic nie wiedzą zbywaja i tylko proszę czekać.
 #970475  autor: Gregrin
 07 sty 2018, 01:09
Tomeqf pisze:Mam prośbę do osób które nie planują wykorzystać oferty od Plusha na darmowe etui które trwa do końca stycznia.
Tylko ze kody trzeba było wygenerować do końca roku a wykorzystać je można do 31.01.2018
https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... 1.2017.pdf
W każdym razie zapytaj jeszcze w dziale prepaid może tam komuś kod został http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 10#p970310
 #970747  autor: Jerry_6
 08 sty 2018, 13:20
Kolejna moja reklamacja w Plush. Zmieniłem abonament z L na S i włączyłem wakacje. Faktura przyszła jak za abonament L bez wakacji. Zobaczymy ile zajmie im rozpatrzenie tej reklamacji.
 #970892  autor: corey53
 09 sty 2018, 08:13
U mnie też małe problemy z przesieniem mimo tego, że umowa w Orange skonczyła się 05.01.2018 to powiedzieli mi, że oddają numer na koniec okresu rozliczeniowego,a PLUSH wyznaczał mi okresy od 05.01.2018. W sumie to groszowe sprawy wiec to przeboloje.

Dodatkowo mimo tego, że włączyłem wakacje na tymczasowym przed ostatnim okresem rozliczeniowym dostałem fakturę za okres : Za okres od 05.12.2017 do 04.01.2018 na pełna kwotę.
Wakacje włączyłem jakoś pod koniec listopada więc na pewno powinno obowiązywać.

Zgłosiłem reklamacje na [email protected]. Jak długo to będe weryfikować ? Gdzie mogę przyśpieszyć to zgłoszenie?
 #970981  autor: Tomeqf
 09 sty 2018, 15:38
update co do etui w plush. Wg tego co można zobaczyć na zdjeciu w linku poniżej, nadal można uzyskać kod na etui (pomimo że w regulaminie pisało że kod trzeba uzyskać do końca grudnia)

https://static.pepper.pl/live_pl/thread ... /67686.jpg

(zdjęcie ze strony: https://www.pepper.pl/promocje/darmowe- ... lush-67686 )

Dlatego ponawiam prośbę. Jeżeli ktoś nie zamierza skorzystać z tego kodu, to bardzo prosiłbym o kontakt na [email protected] lub na tym forum na PW.
Ja bardziej niż chętnie skorzystałbym z kodu bo latam z gołym telefonem :). Mogę przesłać drobną rekompensatę pienieżną w ramach podziękowania.

Pozdrawiam, Tomek
 #971203  autor: asffaf
 10 sty 2018, 20:38
Jak wyłączyć pocztę w Plushu Abo ? Kodem z Plushu na kartę nie działa.

Wysłane z mojego HM 1S przy użyciu Tapatalka
 #971924  autor: asffaf
 14 sty 2018, 14:40
MobileMaster pisze:Pewnie tak samo jak winnych ofertach abonamentowych, anulować przekazy na pocztę kodem ##002# albo całkowicie wyłączyć SMS'em DEAKT PS na 2601.
Dzięki
 #972106  autor: corey53
 15 sty 2018, 17:34
Przenosi ktoś dzisiaj telefon do plusha? Data przeniesienia była 15-01-2018 i dzisiaj od rana brak mozliwości połączenia się z jakakolwiek siecią. Telefon uruchamialem kilka razy ponownie lecz nic.
Dzwoniłem na info linie plusa i mowili ze do 24h trzeba czekać. Pytanie co po 24h mogę zrobić?
 #972324  autor: f0ku5
 16 sty 2018, 17:20
Jeżeli data przeniesienia była 15.01 to numer powinien zostać przeniesiony w nocy z 14 na 15.
 #972339  autor: baryla1969
 16 sty 2018, 18:19
Witam. A ja to mam takie pytanie - skąd wziąć datę przeniesienia numeru. Gdy sprawdzam status to jedynie przychodzi smsem informacja, że operator wyznaczył termin przeniesienia numeru, a jakijekolwiek daty brak.
  • Strona 25 z 36
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 36
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 36