Koledzy, mam problem z dwoma numerami przeniesionymi do VM. Aktywowałem je w połowie grudnia, w tej chwili *101# pokazuje parę zł (pozostałość ze startowych 5zł, do tej pory nie doładowywałem) ważnych do połowy marca. Karty znajdują się w dwóch telefonach dual sim jako drugie karty (do transmisji danych).
PROBLEM: nie można się nigdzie dodzwonić, po wybraniu numeru łączy z BOK (połączenia przychodzące działają prawidłowo).
Nie wiem, skąd wzięła się ważność konta do połowy marca, bezpośrednio po aktywacji kart pokazywało ważność do połowy stycznia (tj. miesiąc od aktywacji), automatycznie przyznał się promocyjny pakiet 10GB, pod koniec stycznia odpaliłem promocyjny "gwiazdkowy" pakiet 3GB na 30 dni. Nie przypominam sobie, żebym odpalił Freemium (w tej chwili jest to nie możliwe, ale nie pamiętam wyświetlonego komunikatu - nie mam fizycznego dostępu do telefonów).
PYTANIE: czy brak ważności konta objawiałby się łączeniem z BOK po wybraniu jakiegokolwiek numeru, a *101# podawałby ważność zł upływającą w przyszłości (w marcu)? Wg mnie powinien być prosty komunikat "doładuj konto".
Wiem, że mogę doładować konto i zobaczyć co się stanie, ale wcześniej chciałbym uzyskać jakieś informacje, może ktoś się z taką sytuacją już spotkał.
I przy okazji: co ten VM za jaja sobie robi, że chcąc zainstalować apkę do zarządzania numerem wymusza zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych?