Uwaga!!!
Doświadczyłem właśnie czegoś zupełnie nowego w Play.
Po zmianie taryfy (zmiana zlecona kilkanaście godzin temu), konto główne zostało WYZEROWANE z kasiorki.
Nie wiem czy wyzerowanie nastąpiło tuż po migracji wczoraj rano, czy raczej po północy (przed chwilą) czy w jeszcze jakimś innym momencie w ciągu tych kilkunastu godzin. Zauważyłem to dopiero przed chwilą.
Nie wiem czy to jednorazowy wybryk systemu spotykany jeden raz na 10 lat i jeden raz na milion numerów (nigdy czegoś takiego jeszcze nie doświadczyłem na żadnym numerze, który przeszedł przez moje ręce choćby obok, a było tego sporo) czy być może w systemach Play pojawił się własnie na stałe nowy błąd.
Może jednak to drugie, bo wyzerowanie konta spotkało też użytkownika @ign123 po migracji 10 grudnia z taryfy PInK19 do taryfy InK50: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 80#p965473
Ja migrowałem z PnKRWK do FPnK, jest więc bardzo prawdopodobne, że błąd będzie się objawiał przy każdym wariancie migracji (oczywiście nie za każdym razem).
Sprawdzajcie dokładnie stan konta po migracji!
Doświadczyłem właśnie czegoś zupełnie nowego w Play.
Po zmianie taryfy (zmiana zlecona kilkanaście godzin temu), konto główne zostało WYZEROWANE z kasiorki.
Nie wiem czy wyzerowanie nastąpiło tuż po migracji wczoraj rano, czy raczej po północy (przed chwilą) czy w jeszcze jakimś innym momencie w ciągu tych kilkunastu godzin. Zauważyłem to dopiero przed chwilą.
Nie wiem czy to jednorazowy wybryk systemu spotykany jeden raz na 10 lat i jeden raz na milion numerów (nigdy czegoś takiego jeszcze nie doświadczyłem na żadnym numerze, który przeszedł przez moje ręce choćby obok, a było tego sporo) czy być może w systemach Play pojawił się własnie na stałe nowy błąd.
Może jednak to drugie, bo wyzerowanie konta spotkało też użytkownika @ign123 po migracji 10 grudnia z taryfy PInK19 do taryfy InK50: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 80#p965473
Ja migrowałem z PnKRWK do FPnK, jest więc bardzo prawdopodobne, że błąd będzie się objawiał przy każdym wariancie migracji (oczywiście nie za każdym razem).
Sprawdzajcie dokładnie stan konta po migracji!