DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 603 z 675
  • 1
  • 601
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • 675
 #967123  autor: GRZECH
 19 gru 2017, 09:06
Hej,

Dzwoniłem wczoraj na infolinię chyba z 5 razy.
Pisałem też na czacie na Orange.pl i na facebooku (nie polecam, nie potrafią czytać ze zrozumieniem, jedna Pani z wyrzutem zaproponowała mi zwrot kilkudziesięciu groszy za ten jeden dzień...).
Także raczej powinni wszyscy wiedzieć, że chcę odzyskać numery.

Generalnie wszyscy oprócz jednej konsultantki (z DUK) powiedzieli mi, że muszę złożyć pismo w salonie albo wysłać im skan albo pocztą.
A ta wyjątkowa konsultantka powiedziała mi (notabene około 9:30), że się tym zajmie ale jak dzwoniłem na BOK około 19:30 (żeby się czegoś dowiedzieć, bo oczywiście żadnego kontaktu ze strony DUK później nie było) to dostałem info, że żaden wniosek w mojej sprawie nie został złożony i że i tak muszę się wybrać do salonu.

Dostałem też info, że mogą mnie przywrócić jedynie na abonament, który miałem (czyli bez zniżek okolice 110-120 zł) a na kartę nie.
Jeżeli chodzi o przedłużenie, to z chęcią wrócę na abonament (oferowali mi 40 zł za dwa standardowe abo z 10 GB internetu, widzę po forum, że da się z tego jeszcze zejść na 20 zł).

Zapłaciłem za okres od 19.11 do 18.12 więc dla mnie oczywistym jest, że skoro zapłaciłem za 18.12 to powinienem mieć w tym dniu dostęp do wszystkich "funkcjonalności". Zostałem też poinformowany w salonie Orange (przy wypowiadaniu umowy), że mam umowę do 19.12.

Reklamację oczywiście złożę, zastanawiam się jedynie czy mogę wnioskować o jakąś rekompensatę pieniężną/urządzeniową (i jeśli tak, to jak wysoką) za to, że zostałem pozbawiony dwóch numerów już na ponad 24 godziny, a możliwe, że nawet na kolejne 7 dni (plus spędziłem już dobre 4-6 godzin na próbie odkręcenia tego). Nie mam przez to dostępu do konta bankowego (i nie mogę bez wizyty w banku kupić prezentów w Internecie :P), nie mogłem skontaktować się z żoną, itp.
 #967124  autor: light7
 19 gru 2017, 09:20
GRZECH: Ja przenosiłem już 2 numery z orange do innych sieci i w obydwu przypadkach numery były wyłączane jeden dzień wcześniej. W Twoim przypadku jeżeli umowę miałeś do 18-go to w nocy z 17-go na 18 numer powinien zostać wyłączony (tak też się stało).

Dlatego bezpieczniej jest (jeżeli chcesz postraszyć operatora odejściem) przenieść numer do innego operatora na kartę. Jeżeli nie dogadasz się z Orange lub zapomnisz o mijającym terminie to przynajmniej numer nie przepadnie.
 #967125  autor: agikrk
 19 gru 2017, 09:22
Witam,
Liczyłam ciągle na rabat 40% i na telefon IPhone 7 plus 32GB.
Na starcie dostawałam 20% rabatu +10zl na zgody,ale telefonu brak..
Po chwili był telefon na innym magazynie, ale tylko w momencie gdy zdecyduję się na światłowód :)

Sytuacja zakończyła się tym, że przeszłam na kartę(Orange), płacę 25zł za pakiet rozmowy no limit + SMS no.limit + 15 GB (za każde doladowanie bonusowe GB.
To samo daj pakiet optymalny za 49.99zl dla nowych klientów, oraz dla osób, które uzyskały 20% rabat za 38zł.

Teraz poczekam, na wyprzedaże po świąteczne i kupię telefon na raty 0%.
Kwota moje abo (doładowanie + rata tel) bedzie na pewno niższa niż w ofercie pakiet optymalny.

Pozdrawiam.
 #967131  autor: Symulant
 19 gru 2017, 10:25
GRZECH pisze:jedna Pani z wyrzutem zaproponowała mi zwrot kilkudziesięciu groszy za ten jeden dzień...
Jeśli umowa była formalnie do 19.12 to nawet o te kilkadziesiąt groszy warto pisać reklamacje dla zasady aby się operator nie przyzwyczajał do takich praktyk.
GRZECH pisze:Generalnie wszyscy oprócz jednej konsultantki (z DUK) powiedzieli mi, że muszę złożyć pismo w salonie albo wysłać im skan albo pocztą.A ta wyjątkowa konsultantka powiedziała mi (notabene około 9:30), że się tym zajmie ale jak dzwoniłem na BOK około 19:30 (żeby się czegoś dowiedzieć, bo oczywiście żadnego kontaktu ze strony DUK później nie było) to dostałem info, że żaden wniosek w mojej sprawie nie został złożony i że i tak muszę się wybrać do salonu.
Sugerowałem infolinię gdyż kiedyś jak poszedłem załatwiać sprawę związaną z moim numerem to pracownik salonu (albo punktu działającego pod szyldem Orange) dał mi ich telefon i kazał dzwonić na BOK i tam wszystko załatwiać. Wśród moich znajomych już kilka razy tak było dlatego w pierwszej kolejności jak coś potrzebuje to dzwonię.
Przy okazji jako, że rozmowy są nagrywane warto zapisywać sobie z kim - imie i nazwisko konsultanta Orange - i o której się rozmawia. Można później prosić o odsłuchanie rozmowy i potwierdzenie jakichś ustaleń itp. itd.
Symulant pisze:Reklamację oczywiście złożę, zastanawiam się jedynie czy mogę wnioskować o jakąś rekompensatę pieniężną/urządzeniową (i jeśli tak, to jak wysoką) za to, że zostałem pozbawiony dwóch numerów już na ponad 24 godziny, a możliwe, że nawet na kolejne 7 dni (plus spędziłem już dobre 4-6 godzin na próbie odkręcenia tego). Nie mam przez to dostępu do konta bankowego (i nie mogę bez wizyty w banku kupić prezentów w Internecie ), nie mogłem skontaktować się z żoną, itp.
Hmm gdyby to było w USA to już pewnie mógłbyś wydawać miliony, które dostaniesz jako odszkodowanie :D . U nas raczej trzeba będzie się cieszyć jak po prostu odzyskasz nr z powrotem. Pamiętaj, że to Ty złożyłeś wypowiedzenie z wyłączeniem nr. Operator popełnił prawdopodobnie błąd wyłączając usługi o dzień za wcześnie co nie zmienia faktu, że Ty jako Klient nie wyrażałeś zainteresowania dalszym funkcjonowaniem tego nr (tych nr).
GRZECH pisze:Dostałem też info, że mogą mnie przywrócić jedynie na abonament, który miałem (czyli bez zniżek okolice 110-120 zł) a na kartę nie.
Dla mnie to dziwne, że mogą przywrócić tylko na abo. Trzeba by ich zapytać o podstawę prawną w sensie zapisy w regulaminie świadczenia usług, które pkt o tym mówią.
 #967136  autor: starx1
 19 gru 2017, 11:06
Witam ponownie, ostatecznie przedłużyłem wczoraj umowę bez telefony po złożonym wypowiedzeniu (koniec umowy na dwa nr 12.01.2018 trzeci 10.04.2018) kontakt z nr 22 592 27 00
Dotychczasowa oferta za 3 nr 66,69 zł (w tym nielimitowane minuty na wszystko, sms,mms i łącznie 23 GB netu do podziału).
Zaakceptowana oferta: pierwszy nr za 29.99 zł plus za każdy następny 9.99 zł (nielimitowane minuty na wszystko i po 10 GB na każdy nr telefonu) łącznie 49,97 zł + 3 miesiące za darmo. Umowa na 24 miesiące co ważne koniec na wszystkie 3 nr telefonu w tym samym czasie (16.01.2020r.) Może gdybym miał dodatkowe usługi w orange albo był bardziej stanowczy i cierpliwy udało by się ugrać jeszcze taniej ale i tak jestem zadowolony bo będę płacił mniej niż dotychczas a poza tym wreszcie udało się ustalić jedną datę końca umowy dla 3 numerów telefonów. :D
 #967138  autor: Symulant
 19 gru 2017, 11:20
starx1 pisze: Zaakceptowana oferta: pierwszy nr za 29.99 zł plus za każdy następny 9.99 zł (nielimitowane minuty na wszystko i po 10 GB na każdy nr telefonu) łącznie 49,97 zł + 3 miesiące za darmo.
Ostatecznie niecałe 15 PLN miesięcznie za numer. Dobra oferta.
 #967144  autor: zielony71
 19 gru 2017, 12:02
Spróbować można, niektórym przyjęli takie wypowiedzenie. A jeśli odrzucą, to do salonu jeszcze zdążysz...
 #967165  autor: starx1
 19 gru 2017, 12:43
Ragnar Lothbrok pisze:Czy można złożyć wypowiedzenie poprzez emaila czy trzeba iść specjalnie do salonu ?
Z nimi to nigdy nic nie wiadomo, ja wysłałem podpisane podpisem elektronicznym na maila. Najpierw odpisali że wypowiedzenie "wymaga formy pisemnej" odpisałem, że zgodnie z art. 78(1) kodeksu cywilnego podpis elektroniczny=forma pisemna. Odpisali że życzą sobie w formacie .pdf, wysłałem pdf podpisany podpisem elektronicznym. Odpisali że pdf nie zawiera własnoręcznego podpisu, więc wydrukowałem, podpisałem, zeskanowałem, podpisałem elektroniczne oczywiście w pdf-ie i dopiero takie zostało zaakceptowane.
 #967368  autor: Callmemaro
 20 gru 2017, 12:52
pierwsze podejście zaliczone ... z uwagi że od złożenia wypowiedzenia umowy na początku grudnia orange jeszcze się nie odzywało to postanowiłem sam zadzwonić i popytać o ofertę na przedłużenie dwóch numerów + przeniesienie jednego z karty na abonament. Na chwilę obecną standard czyli 20 % i 3 miesiące gratis ale tylko na dwa przedłużane numery... na przenoszony z karty standardowa cena 19,99 + zniesienie opłaty aktywacyjnej 50zł czyli 30+10+20=60zł. Rabaty na pierwszym numerze są aktywne jeszcze do 19 stycznia także poczekam może trafię na jakiegoś konsultanta z 40% ...
 #967518  autor: lordoza_greg
 20 gru 2017, 23:44
u mnie po kolejnej rozmowie z DUK twardo się zapierają, że na jeden numer mogą dać -20% od standardowego abo i nic więcej - co ciekawe pani przyznała wprost, że po skasowaniu wcześniejszych rabatów, utrzymanie takich klientów jak ja jest bardzo trudne.. Na sam koniec wspomniała, że jest jeszcze jakiś inny dział, który ma większe rabaty, ale nie może mnie do nich przekierować i może sami zadzwonią.

Umowa mi się kończy na początku lutego więc może ten 'inny dział' się odezwie
 #967527  autor: pyp
 21 gru 2017, 00:59
Symulant pisze:Witam ponownie, ostatecznie przedłużyłem wczoraj umowę bez telefony po złożonym wypowiedzeniu (koniec umowy na dwa nr 12.01.2018 trzeci 10.04.2018) kontakt z nr 22 592 27 00
Dotychczasowa oferta za 3 nr 66,69 zł (w tym nielimitowane minuty na wszystko, sms,mms i łącznie 23 GB netu do podziału).
Zaakceptowana oferta: pierwszy nr za 29.99 zł plus za każdy następny 9.99 zł (nielimitowane minuty na wszystko i po 10 GB na każdy nr telefonu) łącznie 49,97 zł + 3 miesiące za darmo. Umowa na 24 miesiące co ważne koniec na wszystkie 3 nr telefonu w tym samym czasie (16.01.2020r.) Może gdybym miał dodatkowe usługi w orange albo był bardziej stanowczy i cierpliwy udało by się ugrać jeszcze taniej ale i tak jestem zadowolony bo będę płacił mniej niż dotychczas a poza tym wreszcie udało się ustalić jedną datę końca umowy dla 3 numerów telefonów.
Rozumiem kolego że miałeś chyba ten pakiet co ja. ABO 99,99 - 30% ( w cenie dodatkowo stacjonarki, net, i pakiet europa )
Czy jest jeszcze szansa żeby uzyskać w nowych ofertach przedłużeniowych Orange pakiet EUROPA ?
Czy ktoś mi pomoże z szepców od ORANGE NA JAKĄ MOGĘ "max" OFERTĘ LICZYĆ PRZEDŁUŻAJĄC OFERTĘ : ABO wspólny 99,99 - 30% ( w cenie miałem pakiet stacjonarnych b/limitu, internet jakiś dodatkowy, pakiet europa ) Abonament już mi się skończył więc obawia się że kwota standardowa bez rabatów może mnie zniszczyć :(

Pozdrawiam - pYp
 #967541  autor: Symulant
 21 gru 2017, 07:10
pyp pisze: Rozumiem kolego że miałeś chyba ten pakiet co ja. ABO 99,99 - 30% ( w cenie dodatkowo stacjonarki, net, i pakiet europa )
To akurat pisał :) :
starx1 pisze:Witam ponownie, ostatecznie przedłużyłem wczoraj umowę bez telefony po złożonym wypowiedzeniu ....
Zaakceptowana oferta: pierwszy nr za 29.99 zł plus za każdy następny 9.99 zł (nielimitowane minuty na wszystko i po 10 GB na każdy nr telefonu) łącznie 49,97 zł + 3 miesiące za darmo.
Dla siebie w obecnej sytuacji możesz uzyskać to samo czyli Abonament Standardowy z 20% zniżką za 29.99 zł i do tego każdy kolejny nr za 9.99zł. No i 3 miesiące abonamentu gratis czyli de facto 21*(29,99+dodatkoweNR * 9.99). Na każdym nr dostaniesz Rozmowy/SMS/MMS w opcji no limit i po 10GB netu.
Ta opcja Pakiet Europa, która Cię interesuje to masz ją wbudowaną automatycznie jak zniesienie opłat roamingowych od połowy zeszłego roku. Nie ma już natomiast (nad czym sam ubolewam) pakietu 100 min na rozmowy międzynarodowe tzn takie, które są wykonywane z Polski za granicę. Ten rodzaj połączeń nie jest objęty darmowym roamingiem.
Wracając do oferty max możesz uzyskać 40% zniżki na abonament. Czyli potencjalnie możesz płacić 19.99 za pierwszy nr i dalej każdy kolejny 9.99. Wszystko zależy na kogo trafisz po drugiej stronie słuchawki.
 #967555  autor: light7
 21 gru 2017, 08:41
lordoza_greg pisze:co ciekawe pani przyznała wprost, że po skasowaniu wcześniejszych rabatów, utrzymanie takich klientów jak ja jest bardzo trudne.
To może dlatego mnie przyznano rabat 40% bez żadnego problemu. Poprzednio z rabatem (też 40%) płaciłem 25,59 zł a po wygaśnięciu rabatu 5 listopada 2017 kwota zwiększyła się do 55,98 zł. 2 rachunki na pełną kwotę już są wystawione.
 #967563  autor: zielony71
 21 gru 2017, 09:33
Symulant pisze:...
Wracając do oferty max możesz uzyskać 40% zniżki na abonament. Czyli potencjalnie możesz płacić 19.99 za pierwszy nr i dalej każdy kolejny 9.99. Wszystko zależy na kogo trafisz po drugiej stronie słuchawki.
Każdy kolejny za 0.
 #967597  autor: Symulant
 21 gru 2017, 12:13
zielony71 pisze:Każdy kolejny za 0.
Ale to chyba w określonych sprzyjających warunkach posiadając usługę stacjonarną np. Bo ten rabat -20PLN, o którym piszesz zerujący nr dodatkowe nie jest przyznawany mając tylko plany standardowe a w takich wszyscy tu obecnie przedłużają. Ewentualnie jeśli ktoś ma 3 plany standardowe to chyba wg regulaminu jedna zniżka przysługuje za łączenie usług.
 #967604  autor: lukaszsz3
 21 gru 2017, 13:02
Symulant pisze:
zielony71 pisze:Każdy kolejny za 0.
Ale to chyba w określonych sprzyjających warunkach posiadając usługę stacjonarną np. Bo ten rabat -20PLN, o którym piszesz zerujący nr dodatkowe nie jest przyznawany mając tylko plany standardowe a w takich wszyscy tu obecnie przedłużają. Ewentualnie jeśli ktoś ma 3 plany standardowe to chyba wg regulaminu jedna zniżka przysługuje za łączenie usług.
Nawet jak wybierasz standardową ofertę rodzinną w Orange, to masz info:
Oragne.pl pisze: "Klientom, którzy wybrali abonament komórkowy Standardowy, Optymalny lub Wzbogacony i dokupili co najmniej jeden abonament Standardowy przyznajemy 20 zł rabatu za łączenie usług w Orange na każdy dokupiony abonament Standardowy. Wówczas abonament miesięczny za kolejny Plan Standardowy wyniesie 19,99 zł. Warunkiem skorzystania z promocji jest zawarcie co najmniej dwóch umów na 24 mies."
Więc nie musisz mieć żadnych dodatkowych warunków.
 #967738  autor: Agata821
 22 gru 2017, 10:21
Posiadam 2 numery w Orange, jedna umowa przedłużona w marcu 2017, druga kończy się teraz.
Dostałam teraz telefonicznie ofertę Love na oba numery (rozmowy, sms, mms bez limitu i po 10 GB na każdy numer) za 39,99+19,99 PLN czyli całość 59,98 zł. Bez telefonu.
Gdybym chciała wziąć Xperię XA1 na 3 lata to wychodzi 36 miesięcy x 31 zł. = 1116 zł.
Telefon można teraz kupić rynkowo za 999 zł.

Czy jest szansa uzyskania jeszcze rabatu na telefon w Orange? Np -20%?
 #967744  autor: Symulant
 22 gru 2017, 11:14
lukaszsz3 pisze:Więc nie musisz mieć żadnych dodatkowych warunków.
Faktycznie na drugi i każdy kolejny Plan Standardowy jest zniżka 20 PLN.
 #967767  autor: ddadam
 22 gru 2017, 13:31
Witam, wczoraj przedłużyłem umowę bez telefonu, abonament standardowy - warunki jak większość, czyli 20% rabatu, 3 miesiące gratis, -10 zł za zgody = 29,99 zł miesięcznie. Zapytałem o 40% rabat - konsultantka stwierdziła, że takiego rabatu mogą udzielić jedynie kiedy wpłynie do nich dyspozycja przeniesienia numeru do innej sieci.
  • Strona 603 z 675
  • 1
  • 601
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • 675
  • 1
  • 601
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • 675